ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Доставка и внедряване на регистрационна система на събития по хоспитализация и дехоспитализация на пациенти на "КОЦ-Пловдив" ЕООД по обособени позиции”
Обособена позиция № 1 – „Доставка на електронен четец за машинночитаеми български лични документи”
Обособена позиция № 2 – „Удостоверителна услуга по издаване на квалифициран електронен подпис тип – „професионален”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
35126000
Описание:
Баркод четци
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общата прогнозна стойност на обществената поръчка е 32 600 лв /тридесет и две хиляди и шестстотин лв./ с ДДС. Прогнозната стойност за обособена позиция № 1 е 25 000 лв./двадесет и пет хиляди лв./ с ДДС. Прогнозната стойност за обособена позиция № 2 е 7 600 лв. /седем хиляди и шестстотин лв./ с ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
„Комплексен онкологичен център – Пловдив” ЕООД, находящ се в гр.Пловдив, бул.”Васил Априлов” № 15а
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
4.1. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице;
4.2. Документ за регистрация по ЗДДС /ако е регистриран/ - заверено копие от участника;
4.3.Участниците следва да разполагат с квалифицирани и правоспособни сервизни специалисти за изпълнение предмета на поръчката, което се доказва със списък на сервизните специалисти по длъжности придружено със заверено копие на документите доказващи тяхното образование и професионална квалификация /За обособена позиции № 1/
4.4.Декларация /свободен текст/ за наличието на сервизна база в гр. Пловдив, с която разполага участникът за изпълнението на обществената поръчка. /За обособена позиции № 1/
4.5.Участниците следва да имат технически възможности за изпълнение на поръчката, да са налице минимум 2 продажби на Електронни четци за български лични документи за регистрационна система на събития по хоспитализация и дехоспитализация на пациенти. Доказва се със Референции издадени от получателите на устройствата /за обособена позиция № 1/
4.6..Участниците следва да представят документ удостоверяващ, че Електронни четци за български лични документи за регистрационна система на събития по хоспитализация и дехоспитализация отговарят на спецификациите на стандарт ICAO 9303 /за обособена позиция № 1/
4.7.Декларация /свободен текст/, че предлаганите Електронни четци за български лични документи за регистрационна система на събития по хоспитализация и дехоспитализация са 100% съвместими с клиентската част на софтуера HADIS на НЗОК. /за обособена позиция № 1/
4.8.Декларация /свободен текст/, че предлаганите Електронни четци за български лични документи за регистрационна система на събития по хоспитализация и дехоспитализация ще бъдат най-малко с 24 месеца гаранция. /за обособена позиция № 1/
4.9.Декларация /свободен текст/, че Участника предлага гаранционно обслужване на устройствата със срок на реакция максимум 24 часа от уведомяването от страна на Възложителя. /за обособена позиция № 1/
4.10.Декларация /свободен текст/, че Участниците следва да осъществяват ремонтите дейности само с оригинални резервни части, и че при установяване на дефектирало устройство от страна на Възложителя, Изпълнителя следва да предостави в рамките на 24 часа оборотно такова, което ще се ползва от Възложителя до отстраняване на повредата на дефектиралото устройство. /за обособена позиция № 1/
4.11.Декларация /свободен текст/ за срок на доставка и въвеждане на Електронни четци за български лични документи. /за обособена позиция № 1/
4.12.Участниците следва да представят заверено копие на валидно Удостоверение за издаване на квалифициран електронен подпис от Комисия за регулиране на съобщенията. /за обособена позиция № 2/
4.13.Декларация /свободен текст/ за наличието на представителство в гр. Пловдив, с която разполага участникът за изпълнението на обществената поръчка. /За обособена позиции № 2/
4.14.Участниците да представят поне 2 броя Референции издадени от получателите на услугата /за обособена позиция № 2/
4.15.Декларация /свободен текст/ за срок на издаване на електронен подпис след предоставяне на данните от страна на Възложителя. /за обособена позиция № 2/
4.16.Декларация – /свободен текст/, че отложено плащане не по малко от 30 дни от дата на доставка и /или услугата
4.17.Декларация /свободен текст/ за съгласие с клаузите на проекта на договор.
4.18.Техническо предложение за изпълнение на поръчката /Приложение 2/ .
4.19.Ценово предложение /Приложение 3/
4.20.Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от Закона за обществените поръчки /Приложение № 4/ за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако кандидатът предвижда подизпълнители;
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
7.1. За обособена позиция 1:
К1 – Обща цена на предлаганата услуга - 50т.
К2 – Срок за доставка – 30 т.
К3 – Срок за внедряване - 20т.
7.1.1..Методика за определяне на комплексната оценка (КО) за Обособена позиция №1:
К1 – Обща цена на предлаганата услуга - 50 т.
Този критерий се изчислява и по следната формула:
К1 = (К1 минимум / К1 конкретна)* 50
К2 – Срок за доставка – 30 т.
Този критерий се изчислява по следната формула:
К2 = (К2 минимум/ К2 конкретна)*30
К3 – Срок за внедряване - 20т.
К3 - (К3 минимум/ К3 конкретна)*20
Комплексна оценка:
КО = К1 + К2 + К3
Участникът, събрал максимален брой точки, се класира на първо място.
7.2. За обособена позиция 2:
К1 – Обща цена на предлаганата услуга - 70т.
К2 - Срок за издаване на електронен подпис - 30т.
7.2.1. Методика за определяне на комплексната оценка (КО) за Обособена позиция №2
К1 – Обща цена на предлаганата услуга - 70т.
Този критерий се изчислява и по следната формула:
К1 = (К1 минимум / К1 конкретна)* 70
К2 - Срок за издаване на електронен подпис - 30т.
Този критерий се изчислява по следната формула:
К2 = (К2 минимум/ К2 конкретна)*30
КО= К1 + К2
Участникът, събрал максимален брой точки, се класира на първо място.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертите ще бъдат разгледани от комисия за разглеждане, оценка и класиране, която ще започне своята работа на първия работен ден след изтичане на срока за получаване на оферти, а именно 27.02.2015 г. в 10:00 часа, в Административната сграда на „КОЦ – Пловдив„ ЕООД- гр. Пловдив, бул. Васил Априлов № 15 А.
Отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: