Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална здравноосигурителна каса, ул. "Кричим" № 1, За: Михаил Гайдаржиев, Република България 1407, София, Тел.: 02 9659256, E-mail: mgaydarzhiev@nhif.bg, Факс: 02 9659165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/397.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е доставка на папки, класьори, пликове и типови бланки. Доставката се извършва периодично до обектите на възложителя след направена заявка съобразно възникналите потребности.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22800000, 22852000, 30199230

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Папки за сортиране
Пощенски пликове


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Включените в предмета на доставката артикули са специфицирани в 63 позиции с посочени прогнозни количества в Технически изисквания и указания за офериране, които са приложени към поканата.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставките трябва да се извършват на адресите на ЦУ на НЗОК в гр. София и 28-те Районни здравноосигурителни каси в областните центрове на страната, съгласно приложен към поканата списък с точните адреси на обектите на възложителя.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Доставяните артикули следва да отговарят на описанието и параметрите, посочени в техническата спецификация. 2. Периодичните доставки до ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК се извършват след направени предварителни заявки от упълномощен представител на Възложителя за съответни обект. Заявката се подава по телефон, факс или електронна поща. 3.. След получаване на заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави заяввените артикули в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. 4.. Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 48 часа, считано от момента на подаване на заявката от съответния обект на Възложителя. 5. За всяка извършена доставка се изготвя и подписва приемо-предавателен протокол в два екземпляра от длъжностни лица на Изпълнителя и упълномощен представител на Възложителя за съответния обект. В протокола се отразяват вида и количеството на доставените артикули. Протоколът е основание за издаване на фактура от Изпълнителя и определя нейното съдържание. 6. Рекламации: 6.1. В случай на поява на скрит фабричен дефект (при правилно съхранение) или друга неизправност, Изпълнителят се задължава в рамките на 48 часа след уведомяването от Възложителя да изпрати свой представител, който да установи рекламацията и да извърши замяната незабавно. 6.2. В случай на рекламация за количествени несъответствия и видими фабрични дефекти, констатирани с двустранно подписан протокол, Изпълнителят извършва замяна в рамките на 48 часа.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/02/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Неразделна част от настоящата покана в профила на купувача на НЗОК са: 1. Технически изисквания и указания за офериране. 2. Административни сведения - Приложение № 1. 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 5 и ал. 5 от ЗОП - Приложение № 2. 4. Техническо предложение - Приложение № 3. 5. Ценово предложение - Приложение № 4. 6. Проект на договор - Приложение № 5. 7. Списък с адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК- Приложение № 6. Офертите се представят всеки работен ден от 9,00 до 17,30 ч. до срокът, посочен в Публичната покана, в деловодството на Централно управление на Национална здравноосигурителна каса на адрес: гр. София 1407, ул. ”Кричим” № 1, лично, чрез куриерска фирма или по пощата чрез известие за доставяне.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/02/2015