ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ЦУ на "Североизточно държавно предприятие" ДП-гр. Шумен, ул. "Петра" № 1, За: адв. Евгени Гандев/Динко Илчев, Република България 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 833123, E-mail: office@dpshumen.bg, Факс: 054 833123
Място/места за контакт: ЦУ на СИДП ДП-гр. Шумен
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg.
Адрес на профила на купувача: op.dpshumen.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Извършване на текущо зареждане на тонер-касети през 2015 г. за копирна офис техника – собственост на СИДП ДП – гр. Шумен, за нуждите на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен и обслужващ офис в гр. Варна”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30125100
Описание:
Касети с тонер
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общата цена за извършване на услугата не трябва да надвишава 3 000,00 лв. без ДДС. Финансирането е със средства от стопанската дейност на СИДП ДП-гр. Шумен.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Административна сграда на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен – адрес: гр. Шумен, ул.”Петра” № 1, Община Шумен, област Шумен и офис Варна на СИДП ДП – гр. Шумен – ул. „Сан Стефано“ № 15, ет. 6, гр. Варна, община Варна, област Варна
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Техническо предложение - по образец;
2. Ценово предложение-по образец ;
3. Документ за ЕИК - по образец;
4. Административни сведения за кандидата - по образец ;
5. Декларация за приемане условията от проектодоговора - по образец;
6. Доказателства за качество.
Описани подробно в техническата спецификация, която е част от документацията на участника - достъпна на "Профил на купувача" на Възложителя.
Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик, с изписани адрес на кандидата, предмета на поръчката, телефон за контакти и при възможност и адрес на ел. адрес.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Съгласно одобрената Методика за оценка на офертите.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документи свързани с поръчката, като Техническа спецификация; Техническо предложение- по образец, Ценово предложение-образец и Проект на договор и други документи, могат да се получат и да се ползват на посочения в тази покана интернет адрес - профил на купувача.
Разглеждането на документите от комисията ще се извърши на 17.02.2015 г. от 14:00 часа в заседателната зала на административната сграда на ЦУ на СИДП ДП-гр. Шумен, гр. Шумен, ул. "Петра" № 1.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: