ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на консумативи за принтери и копирни машини за срок от една година”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30200000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Ще бъде съобразено с нуждите на Възложителя през периода на действие на договора. Срокът на действие на настоящата поръчка се определя на една година, което ще се отрази в договора с изпълнителя. Поръчката ще се финансира със собствени средства от Възложителя. Плащането ще се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представянето на оригинална фактура и подписването на двустранен приемателно -предавателен протокол.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Необходими документи съдържащи се в офертата:
1. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.
Когато участникът в процедурата е чуждестранно лице, документът се представя в официален превод. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат и удостоверения за актуално състояние (оригинал или заверено от участника копие). Чуждестранните юридически лица прилагат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.
Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнител/и, документът за регистрация, респ. ЕИК, се представя за всеки от подизпълнителите.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице документите за регистрация и/или ЕИК се представят за всеки от участниците в обединението. При участници обединения – документ (договор или споразумение) за създаване на обединение, подписан от лицата, включени в обединението и в който задължително е посочен представляващ (само когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – оригинал или нотариално заверено копие.
2. Декларация за приемане клаузите на проекта на договор (по образец).
3. Декларация за конфиденциалност по чл.33, ал.4 от ЗОП – ако е приложимо (по образец)
4. Пълномощно на лицето подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника). При участници – обединения, които не са юридически лица, в случай, че офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в документа за създаване на обединението, към офертата се представят нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които те упълномощават това лице да подаде офертата и да попълни и подпише документите, общи за обединението.
5. Попълнено Приложение №2 - образец Оферта - без попълване и прилагане на проекто-договора.
6. Попълнено Приложение № 1- техническата спецификация с попълнени единични цени.
7. Друга допълнителна информация по желание на Участника.
*Документите следва да бъдат издадени/ заверени не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представяне на офертата или да са в срока на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Участник, посочил най-ниска обща ( за четирите вида принтери) предложена цена се класира на първо място.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата, съобразена с техническата спецификация – Приложение №1, е необходимо да бъде изготвена по образец – Приложение №2. Възложителят предоставя пълен достъп до публичната покана и документацията за участие в раздел Профил на купувача на интернет адрес: www.vik-burgas.com. Документацията за участие е безплатна.
Желаещите да участват в процедурата подават лично или чрез упълномощено лице или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, своите оферти всеки работен ден от 8,30 – 16,00 часа до 13.02.2015 г., включително в деловодството на Дружеството на адрес: гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Център за работа с клиенти, в запечатан непрозрачен плик с надпис - предмета на поръчката, наименование на оферента с посочени адрес, телефон, по възможност факс и e-mail.
Отварянето на Офертите ще се извърши на 16.02.2015 г. от 10,30 часа в Конферентна зала, ет. 4 в сградата на „В и К” ЕАД, гр. Бургас, кв. Победа, ул. „Генерал Владимир Вазов” №3.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: