BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална здравноосигурителна каса, ул. Кричим № 1, За: Кристиян Велинов, България 1407, София, Тел.: 02 9659345, E-mail: kvelinov@nhif.bg, Факс: 02 9659165

Място/места за контакт: Национална здравноосигурителна каса, гр. София, ул. "Кричим" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/396.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на настоящата обществена поръчка е “Доставка на тонери за нуждите на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК с 2 обособени позиции“, както следва: 1. Обособена позиция № 1 – Доставка на тонери за копирни машини марка „XEROX“ 2. Обособена позиция № 2 – Доставка на тонери за принтери марка „LEXMARK“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30125100

Описание:

Касети с тонер


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Обособена позиция № 1 1.1. "Тонер касета за копирна машина XEROX – WorkCentre 5865 (110 000 копия)" - Комплект от 2 бр. тонери и 1 бр. контейнер - 10 бр. 1.2. "Тонер касета за копирна машина XEROX – WorkCentre 3325 (5 000 копия)" - 20 бр. 2. Обособена позиция № 2 "Тонер касета за лазерен принтер LEXMARK MS810DN (25 000 копия )" - 100 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65417 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ЦУ на НЗОК гр. София и 28 РЗОК в областните градове

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Изисквания към изпълнението на доставката: 1. Доставените артикули следва да отговарят на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. Гаранционният им срок не може да бъде по-малък от посочения от производителя им. 2. При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя артикули, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя. 3. Периодичните доставки на адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК се извършват след направени предварителни писмени заявки от страна на упълномощени представители на Възложителя. 4. След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави артикулите в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. 5. Изпълнителят следва да достави заявените количества в обектите на Възложителя в рамките на 24 /двадесет и четири/ часа, считано от момента на подаване на заявката от съответния обект на Възложителя. 6. Рекламации: 6.1. В случай на поява на скрит фабричен дефект (при правилна експлоатация и съхранение) или друга неизправност, Изпълнителят се задължава в рамките на 24 (двадесет и четири) часа след уведомяването от Възложителя да изпрати свой представител, който да установи рекламацията и да извърши замяната незабавно. 6.2. В случай на рекламация за количествени несъответствия и видими фабрични дефекти, констатирани с двустранно подписан протокол, Изпълнителят извършва замяна в рамките на 24 (двадесет и четири) часа. II. Изисквания към участниците: 1. Участниците следва да са изпълнили успешно през последните 3 години до датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, най-малко една доставка с предмет, сходен с предмета на поръчката, съобразно обособената позиция, за която участват. 2. Участниците следва да са оторизирани от производителя на техниката по съответната обособена позиция или от негов официален представител за Република България с правата да продават оригиналните консумативи за тази техника, включени в техническата спецификация. Срокът на валидност на оторизационното писмо трябва да покрива срока на изпълнение на обществената поръчка. 3. В случаите, когато оторизацията по т. 2 на участника не е от производителя на техниката, а от негов официален представител за България, в офертата трябва да бъде представен документ, доказващ, че официалния представител е упълномощен от производителя да издава оторизационни писма от негово име. 4. Участниците следва да представят декларация от производителя на техниката по съответната обособена позиция или от негов официален представител за Република България, че доставените консумативи ще бъдат нови, неупотребявани, нерециклирани и оригинални.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/01/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Съдържанието на офертата включва задължително Приложения №№ 1, 2, 3, 4 и 5 към поканата. Офертите се представят всеки работен ден от 9,00 до 17,00 ч. до обявения срок в деловодството на Централно управление на Националната здравноосигурителна каса на адрес: гр. София 1407, ул. ”Кричим” № 1, лично, чрез куриерска фирма или по пощата чрез известие за доставяне. Неразделна част от настоящата публична покана са утвърдените от Възложителя Технически изисквания и указания за офериране, Приложения №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7, които са на разположение на оферентите на посочения в раздел I на поканата интернет адрес в профила на купувача. 2. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 101г, ал. 3 от ЗОП на 27.01.2015 г. от 10:30 ч., в сградата на ЦУ на НЗОК, гр. София, ул. "Кричим" № 1.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/01/2015