ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" № 3, За: Давид Василев, Николай Стайков, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220673, E-mail: d.vasilev@mod.bg;, Факс: 02 9515169
Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции в отбраната"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.
Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg/MO-DIO-2014-026.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Одит на проект „Подобряване на административното обслужване на гражданите и администрацията на Министерство на отбраната и изграждане на механизми за електронно управление и непрекъснат мониторинг на административното производство, чрез ъпгрейд на АИС „Документооборот” към АИС „е-Документооборот”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79212000
Описание:
Одиторски услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Резултатите от извършения одит на проекта следва да бъде представен в един изчерпателен окончателен одитен доклад.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. София, Министерство на отбраната, ул. ”Дякон Игнатий” № 3, дирекция "Административно и информационно обслужване"
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.
Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
Офертата да съдържа:
1. Оферта по образец с административни данни на участника и предложение за изпълнение на поръчката - Приложение 1 от указанията към публичната покана;
1.2. Посочване на ЕИК, съгласно Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция, за участници юридически лица. За физически лица се представя копие на лична карта.
1.3. Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката (свободен формат на текстово оформяне), изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите.
1.4. Към списъка на изпълнените услуги се прилагат доказателства съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП.
Под услуги, „сходни” с предмета на поръчката ще се счита предоставянето на одиторски услуги, свързани с програми и проекти, независимо от източника на финансирането им.
Минимално изискване: участникът да има изпълнена поне една одиторска услуга със сходен предмет.
1.5. Заверено копие от документ, удостоверяващ вписването на участника в регистъра на регистрираните одитори по чл. 24 , ал. 1 от ЗНФО, поддържан от Института на дипломираните експерт-счетоводители в България (Удостоверение от ИДЕС, доказващо, че участникът има статута на регистриран одитор по смисъла на § 1, т. 1 от ДР на ЗНФО).
1.6. Декларация - Списък на експертите на участника (свободен формат на текстово оформяне), които ще бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката с приложени документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация и професионален опит (автобиография – свободен текст, саморъчно подписана от съответното лице, заверено копие на дипломи, удостоверения, сертификати, референции или други, доказващи съответствието с изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ).
Минимално изискване: участникът да има поне един експерт с професионална квалификация в съответствие с предмета и изискванията на поръчката.
1.7. Заверено от участника копие на валидна застраховка за рисковете на професионалната дейност, съгласно изискванията на чл. 33, ал. 1, т. 14 от ЗНФО или друг документ, доказващ наличието на валидна застраховка съгласно чл. 184 Кодекса на застраховането.
1.8. Декларация, в свободен текст, за готовност за представяне и поддържане, за целия период на изпълнение на договора, на валидна Застраховка „Професионална отговорност на регистрираните одитори”, съгласно изискванията на чл. 33, ал. 1, т. 14 от ЗНФО.
2. Техническо предложение - следва да бъде изготвено в съответствие с техническа спецификация ТС С 93.2032.14;
3. Ценово предложение по образец – Приложение 2, поставено в плика с офертата /не се поставя в отделен плик/;
3. Декларация по чл. 19.3 от Общите условия по договори за БФП по ОПАК – Приложение № 3;
4. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни сбственици - по образец - Приложение № 4.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Приложения:
1. Образец на оферта;
2. Образец на ценово предложение;
3. Техническа спецификация ТС С 93.2032.14;
3. Образец на декларация по чл. 19.3 от общите условия по договори за БФП по ОПАК;
4. Образец на декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРС;
5. Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност;
6. Проект на договор;
7. Офертите се подават в дирекция "Инвестиции в отбраната" - МО, гр. София, ул."Иван Вазов" №12, етаж 5, от 09:30 до 12:00 ч. и от 13:00 до 17:00 ч.
8. Продажба на документите към поканата не се предвижда. Същите могат да бъдат изтеглени в електронен вид от интернет - адрес на профила на купувача http://op.mod.bg/IO/.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: