ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Бяла Слатина, ул."Климент Охрдски" 68, За: Цветелина Страшимирова и Цветелина Андровска, Република България 3200, Бяла Слатина, Тел.: 0915 882118, E-mail: bslatina@mail.bg, Факс: 0915 82914
Място/места за контакт: гр.Бяла Слатина ул."Климент Охрдски" 68
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.byala-slatina.com.
Адрес на профила на купувача: http://81.161.246.81/bp/ByalaSlatina.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на материали и консумативи, необходими и произтичащи от дейности, свързани с подготовката за преместването и настаняването на децата в новите услуги“ по 3 /три/ обособени позиции по проект „Като в свой дом”, Договор № BG051PO001-5.2.12-0060-C0001, със следните обособени позиции:
•Обособена позиция №1 „Лични вещи на децата“
•Обособена позиция №2 „Материални запаси, посуда и санитарни консумативи“
•Обособена позиция №3 „Материали за рехабилитация ЛФК“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
19000000, 39831000, 39512000, 39513100, 18200000, 18310000, 18412000, 18811000, 18820000, 22100000, 37500000, 39221100, 37524700, 37524100, 18313000, 39514000, 18921000
Описание:
Кожени и текстилни изделия, пластмасови и каучукови материали
Перилни и почистващи препарати
Спално бельо
Покривки
Връхни дрехи
Долни дрехи
Спортни дрехи
Непромокаеми обувки
Спортни обувки
Печатни книги, брошури и диплянки
Игри и играчки; панаирни атракции
Кухненска посуда
Аксесоари за игри
Образователни игри
Дамско бельо
Тоалетни и кухненски кърпи
Куфари
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
•Обособена позиция №1 „Лични вещи на децата“ :
1.Обувки- бр. 24
2.Маратонки-бр. 24
3.Домашни пантофи-бр. 24
4.Чехли за баня-бр. 24
5. Комплект лично бельо (по 3 комплекта на дете/младеж) - бр.72
6.Пижами (по 2 бр. на дете/младеж-една лятна и една зимна) - бр. 48
7.Два вида блузи (по 1 бр. на дете/младеж от вид)-бр. 48
8.Тениски с къс ръкав (по 2 бр. на дете/младеж) -бр. 48
9.Панталони (по 1 бр. от вид на дете/младеж)- бр.24
10. Връхно яке - бр. 24
11.Спортен екип - бр. 24
12.Спортни долнища - бр. 24
13.Комплект шал, шапка, ръкавици-бр.24
14.Комплект лични средства за хигиена-бр. 24
15.Комплект лична козметика-бр. 24
16.Лични играчки-бр. 24
17.Лични книги литература-бр. 24
18.Лични сувенири- бр.24
19.Куфари за пренос на багаж-бр. 24
20.Детска раница-бр.24
•Обособена позиция №2 „Материални запаси, посуда и санитарни консумативи“ :
1.Възглавници-бр. 28
2.Спално бельо (комплект) -бр.28
3.Одеяла -бр.56
4.Олекотени завивки -бр.28
5.Покривки за маса - бр.21
6.Лъжици - бр.28
7.Вилици - бр.28
8. Лъжици - малки- бр.28
9.Вилици - малки-бр.28
10.Ножчета назъбени с тъп връх-бр. 28
11.Чинии алпака-бр.28
12.Купички -бр.28
13.Канчета -бр.28
14.Подложки за хранене-бр.28
15.Четка за тоалетна чиния-бр.18
16.Четки -бр.16
17.Парцали за под с дръжка-бр.26
18.Кофи -бр.8
19.Кърпи за почистване-бр.30
20.Памперси (пакет – минимум 20 бр.)- бр.100
21.Тоалетна хартия (пакет х8 бр. ролки)-бр.150
22.Хартия за ръце (пакет х2 бр. ролки)-бр.150
23.Носни кърпи (стек х10 бр.)-бр.60
24.Мокри кърпи (пакет)-бр. 250
25.Дамски превръзки (пакет)-бр.60
26.Шампоан -бр.60
27.Течен сапун -бр.100
28.Тоалетен сапун-бр.140
29.Сапун за тоалетни чинии-бр.140
30.Почистващи препарати -бр.300
31.Перилни препарати -кг.150
32.Гъби за миене (опаковка х10 бр.)-бр.10
•Обособена позиция №3 „Материали за рехабилитация ЛФК“ :
1.Гимнастически дюшек - шалте бр.24
2.Масажни валячета за тяло-бр.4
3.Масажни валячета за стъпала-бр.4
4.Масажни валячета за ръце-бр.4
5.Масажни валячета за стави-бр.4
6.Масажен крем-бр.24
7.Единични гимнастически тояжки-бр.24
8.Гимнастически обръчи-бр.24
9.Гимнастически въженца-бр.24
10.Терапевтични топки -бр.10
11.Хилка за двигателен тренинг-бр. 8
12.Гимнастически тояжки-бр.24
13.Бадминтон комплект-бр. 10
14.Футболни топки-бр.8
15.Медицински топки-бр.4
16.Свирка с връв-бр.2
17.Постелка за гимнастика-бр.24
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Всички доставени материали и консумативи трябва:
- да бъдат нови и неупотребявани;
- с опаковка и етикет на български език;
- да бъдат произведени от качествени материали, осигуряващи нормална, безпроблемна и безопасна експлоатация за периода на ползването им;
- да отговарят на Европейските стандарти за съответния вид продукт (ако има такива, приложими за него);
При констатиране на видим фабричен дефект на материала/консуматива в момента на доставката, Изпълнителят се задължава да извърши замяна в рамките на 3 /три/ работни дни.
При поява на скрит фабричен дефект и извършена рекламация от страна на Възложителя, Изпълнителят се задължава да извърши замяна на дефектиралата стока в рамките на 3 /три/ работни дни;
Заявените материали и консумативи се доставят до адреса на Възложителя с осигурен собствен транспорт за сметка на Изпълнителя.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Съгласно чл.16 г от Закона за обществените поръчки и тъй като предметът на поръчката е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде и всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата обществена поръчка се представлява от управителя/ управителите си или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица.
Ако в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и/или техни обединения и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.
Цялата документация е публикувана в електронен вид и може да бъде намерена и изтеглена свободно, на електронен адрес както следва: http://www.byala-slatina.com в „Профил на купувача“ от датата на публикуване на публичната покана.Също така, всяко лице може да разгледа и получи безплатно документацията за участие на хартиен носител в Община Бяла Слатина, Дирекция „Местно развитие и обществени поръчки“, II етаж, стая 207. Освен на място, всяко лице може да поиска с писмо до Възложителя документацията за участие на хартиен носител да му бъде изпратена на посочен от него адрес за негова сметка по пощата или с куриерска пратка.
ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТАТА:
Подаването на офертата задължава участниците да приемат напълно всички изисквания и условия, посочени в тази документация при спазване на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и другите нормативни актове, свързани с изпълнението на предмета на поръчката. Поставянето на различни от тези условия и изисквания от страна на участника може да доведе до отстраняването му.Офертата се представя в писмен вид, на хартиен носител.Участниците предават офертите си в запечатан непрозрачен плик с надпис:
ОБЩИНА БЯЛА СЛАТИНА
град Бяла Слатина, ул. „Климент Охридски” № 68
За участие в обществена поръчка, възложена чрез публична покана по реда на глава VІІІ „А” и чл.14, ал. 4, т. 2 от ЗОП с предмет:
„Доставка на материали и консумативи, необходими и произтичащи от дейности, свързани с подготовката за преместването и настаняването на децата в новите услуги“ по 3 /три/ обособени позиции по проект „Като в свой дом”, Договор № BG051PO001-5.2.12-0060-C0001,
За следната обособена позиция…………………….
име на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес
ОТВАРЯНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
Отварянето на офертите на участниците ще се извърши публично пред явилите се участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване на 17.12.2014г. от 10:30 ч. в стая 304, ет.3 в административната сграда на Община Бяла Слатина.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: