ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Второ основно училище "Христо Смирненски", ул. "Еделвайс" 1, За: Виктория Каменова Недкова, РБългария 3500, Берковица, Тел.: 0953 88027, E-mail: vtoro_ou_berk@abv.bg
Място/места за контакт: Второ основно училище "Христо Смирненски"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.2ou-berk.com.
Адрес на профила на купувача: www.2ou-berk.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Избор на изпълнител за "Доставка на храна по предварителна заявка по две обособени позиции:
1. Доставка на готови ястия - кетъринг по предварителна заявка за обедно хранене за учениците от 1. до 8. клас във Второ основно училище "Христо Смирненски" - гр. Берковица
2. Доставка на индивидуално опакована закуска за учениците от 1. до 4. клас и ПГ във Второ основно училище "Христо Смирненски" - гр. Берковица,
във връзка с реализаиране на проект "BG051PO001-3.1.06" Подобряване качеството на образованието в средищните училища чрез целодневна организация на учебния роцес."
Срокът за изпълнение на поръчката е от 01.01.2015 до 31.12.2015.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
55524000
Описание:
Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
За обособена позиция 1.: Доставка на готови ястия - кетъринг по предварителна заявка за обедно хранене за учениците от 1. до 8. клас във Второ основно училище "Христо Смирненски" - гр. Берковица за времето 155 учебни дни. Доставката за готови ястия се извършва един път дневно за обедно хранене на 93 (деветдесет и трима) ученици. Прогнозна стойност: 21622 лв. без ДДС.
За обособена позиция 2.: Доставка на индивидуално опакована закуска за учениците от 1. до 4. клас и ПГ във Второ основно училище "Христо Смирненски" - гр. Берковица за времето 155 учебни дни. Доставката на индивидуално опакованата закуска се извършва един път дневно за 142 (сто четиредесет и две) деца и ученици. Прогнозна стойност: 10125 лв. без ДДС
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Второ основно училище "Христо Смирненски" - гр. Берковица
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
• Участникът представя примерни седмични менюта за съгласуване от директора на училището една седмица предварително, съгласно позиции 1 и 2, като не допуска повторяемост за 5 (пет) дни.
• Храната да бъде приготвяна съгласно „Сборник рецепти за ученическите столове и бюфети”, издателство Техника, 2002г. и да съответства на грамажа спрямо възрастовата група на децата, както следва: от 6-13 години и от 13-18 години.
• База при съставяне на седмичното меню да отговаря на средно дневните препоръчителни продуктови набори, отговарящи на Наредба № 23/19.07.2005 г. за физиологичните норми за балансирано и рационално хранене на децата от 6-18 години, Наредба № 37 на Министерство на здравеопазването за Здравословно хранене на учениците и Наредба 9/16.09.2011г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, Наредба № 5/25.05.2006г. за хигиена на храните, издадена на основание чл. 17, ал. 2 от Закона за храните на МЗ и МЗГ, обн. в ДВ бр. 55/07.07.2006г. в сила от 01.09.2006г. и Наредба № 108/12.09.2006г. на МЗГ за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци и на изискванията за качество и на стандартите на Европейския съюз респективно Регламент 178/2002 и Регламент № 852/2004 (ЕО).
• Задължително е ежедневно присъствие на месо в едно от ястията – супа или основно ястие по обособена позиция №1.
• Храната да се приготвя в деня на доставката.
• Не се допуска доставка на храна приготвена от предния ден.
• В празничните дни храната да бъде съобразена с подходящо меню, съгласно настъпващия празник.
• Участникът трябва да притежава разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните.
• Предлаганите продукти да не съдържат генетично модифицирани организми, съгласно чл. 4а, ал. 4 и чл. 19б, ал. 2 от Закона за храните.
• Участникът следва да гарантира добър търговски вид на предлаганите готови храни.
• Готовата храна следва да бъде придружена с търговски документ от изпълнителя по настоящата обществена поръчка.
• Участникът е длъжен да гарантира пълна подмяна на приготвената храна с отклонение в качеството и да извърши пълна подмяна на храната с негодно качество до един час в деня на обаждането от констатиране на отклонението.
• Участникът трябва да притежава регистрация на обектите в БАБХ за извършване на съответната дейност, предмет на обществената поръчка.
• Участникът трябва да има собствен или нает транспорт, удостоверен с разрешително за превоз на храни. Товарните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от РЗИ/ БАБХ за превоз на хранителни продукти.
• Участникът трябва да е в състояние да доставя конкретно заявени количества до крайния получател.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Комплексна оценка, изчислена по формулата:
• за позиция 1
(най-ниска цена/цена на участника)х80+(брой обедни ястия на участника/най-голям брой обедни ястия)х20
• за позиция 2
(най-ниска цена/цена на участника)х80+(брой закуски на участника/най-голям брой закуски)х20
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Изискванията, условията и указанията за участие са посочени в документацията за участие, която е достъпна в профила на възложителя: www.2ou-berk.com. Офертите ще се разглеждат на 16.12.2014 г. в 14.00 часа в кабинета на директора на 2. ОУ "Христо Смирненски" - Берковица.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: