ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Агенция "Пътна инфраструктура" - Областно пътно управление - Кюстендил, ул."Цар Освободител" № 49, За: инж.Юлияна Димитрова Божилова, РБ 2500, гр. Кюстепндил, Тел.: 078 552103, E-mail: opu_kn@abv.bg, Факс: 078 552108
Място/места за контакт: гр.Кюстендил
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg..
Адрес на профила на купувача: www.api.bg..
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на климатична техника - 4 (четири) броя за нуждата на ОПУ-Кюстендил. 3 броя инвенторни климатика, 1 брой мулти сплит система с едно външно тяло и две вътрешни и демонтаж на 1 бр. климатик.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39717200
Описание:
Климатици
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
4 (четири) броя климатици
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Оферираните климатици трябва да съответстват на изискванията на техническата спецификация и на действащите норми и европейските стандарти за този вид оборудване.
2. Климатиците се доставят до съответно място на ул.“Цар Освободител № 261 в помещенията и Административна сграда ул.“Цар Освободител“ № 49, определени за монтаж на климатиците както следва:
- Сграда Районна пътна лаборатория при ОПУ – Кюстендил - Мулти сплит система /едно външно и две вътрешни тела - 9000 ВTU 1 брой и 1 брой климатик -1200 ВTU .
- Сграда дежурни при ОПУ – Кюстендил – 1 бр. 9000 ВTU
- Административна сграда ул.“Цар Освободител“ № 49 - демонтаж на съществуващ 1 един брой климатик и монтаж на 1 бр.9000 ВTU
- С транспорт на доставчика, като цената на транспорта се включва в крайната цената.
3.Преди монтирането на климатика в Административна сграда ул.“Цар Освободител“ № 49 следва да бъде демонтиран съществуващия такъв, като демонтажа също се включва в крайната цена на поръчката
4.Участникът се задължава да извърши монтажа и демонтажа на климатиците при следните изисквания:
Да не се нарушава целостта и оформлението на фасадата на сградата;
Да няма стърчащи тръбни пакети;
Вътрешната тръбна разводка да бъде в кабелен канал;
Подходящо решение за отвеждането на конденза на фасадата;
5. Участникът е длъжен да осъществи и дейностите по монтаж и превеждане в работно състояние на всеки климатик, готово за приемане на мястото на монтажа.
6. След инсталиране на климатиците да се извърши обучение за работа с оборудването на служителите, в чиито работни помещения са монтирани климатиците.
7. Участникът трябва да осигури гаранционно сервизно обслужване на доставените климатици в рамките на гаранционния срок минимум 24 месеца;
8. Участникът трябва да осигури гаранционно сервизно обслужване на място като отстранява за своя сметка всички дефекти, проявили се в рамките на гаранционния срок.
9. Срок за отстраняване на възникнали повреди - до 3 работни дни след уведомяване на изпълнителя;
10. Климатиците трябва да са придружени с необходимите сертификати за качество и произход и документи за съответствие с приложимите стандарти.
11. Участникът е длъжен да представи техническа документация на климатиците и инструкция за използване на български език.12. Срок на валидност на офертите – 60 дни от датата на подаването им. 13. Срок за изпълнениена поръчката - максимален срок 3 работни дни,считано от датата на сключване на договора
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1.Предлагана цена - 60 точки. 2.Срок за изпълнение на поръчката - 10 точки. 3.Гаранционен срок - 20 точки. 4.Време за реакция за техническо обслужване - 10 точки
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1.Офертата трябва да бъде изготвена съгласно приложените образци на документи и да отговаря на условията на Възложителя;2.Участник,който не отговаря на изискванията на възложителя не се класира;3.Уч-никът избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи:оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката;Гаранцията се представя в една от следните форми:-банкова гаранцията по обр. съгласно Пр.№10 или парична сума по следната банкова сметка на Агенция „Пътна инфраструктура“ Банка: Българска народна банка – Централно управление - IBAN: BG03 BNBG96613300 165903; BIC BNBG BGSD 4.ОФЕРТАТА трябва да съдържа:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника;2.Административни сведения – по образец.3.Документи, удостоверяващи търговско-правния статут на участника:4.За български юридически лица търговци - Удостоверение от Агенция за вписванията или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър;5.За физическите лица-документ за самоличност.6.За чуждестранно юридическо лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод.7.За обединение, което не е юридическо лице се представя договор за създаване на обединението в оригинал или нотариално заверено копие, в който е предвидено разпределението на отговорностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката и е посочен представляващият обед-ето.8. При участие на подизпълнител, документ за търговско правния статут се представя и от подизпълнителя.9. При участие на обединение, документ за търговско правния статут се представя за всяко физ. или юрид. лице, вкл. в обединението.10.Декл. за липса на об-ства по чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП, подписана от лицата по чл.47 ал.4 ЗОП – по пр. образци. Когато уч-кът в процедура е чуждестранно лице или обед-я на такива лица, декл-ята за посочените об-ства се представят в легализиран превод. При участие на обединение, посочените декл. се представят за всяко физ. или юридическо лице, вкл. в обединението.11.Декл-я от уч-ника за подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, както и вида на работите,които ще извършва, и дела на тяхното участие по пр. образец, както и декл-я от подизпълнителя, че е съгласен да участва в процедурата като такъв по пр. образец. 12.Декл-я за приемане на условията в проекта на договор (по пр. образец).13.Пр-ние за изпълнение на поръчката, изготвено в съответствие с пр. обр. и подписано от законния представител на уч-ника или пълномощник с изрично нотариално заверено пълномощно.Предложение, което е непълно или не отговаря на всички изисквания, отразени в настоящата документация ще бъде отстранено от участие и няма да бъде разглеждано и оценявано.14. Ценово предложение за изпълнение на поръчката- пр.№2, подписано от законния представител на участника или пълномощник с изрично нотариално заверено пълномощно. Предложената от участника цена не може да надхвърля определената максимална цена за поръчката в размер на 3200,00 (три хиляди и двеста) лева без ДДС. 15. Гаранции за участие не се предвижда.16.Техн. предложение за изпълнеие на поръчката - приложение №1 : Не се сключва договора за общ. поръчка с участник, определен за Изпълнител, който не изпълнил задълженията по чл.42,ал1,т.1- т.4 от ЗОП. В случай че уч-ник предложи цена за изпълнение на общ. поръчка по – висока от горепосочената, офертата ще бъде отстранена от участие. Публичната покана и образците на документите са публикувани на интернет адрес: http:www.api.bg на Агенция "Пътна инфраструктура".Срок за подаване на офертите до 17:00 часа на 10.12.2014 г.Отварянето на офертите на 11.12.2014 гот 10:00 часа в сградата на ОПУ-Кюстендил,ул.Цар Освободител"№49 в заседателна зала на 1 ет. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват уч-нците в процедурата или техни упъл-ни представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица (съгл.чл.101г,ал.3,вр.чл.68,ал.3 от ЗОП
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: