ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: Петър Бодльов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173283, E-mail: p.bodlyov@api.bg, Факс: 02 9173215
Място/места за контакт: Дирекция ОППО/ КИ
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/index.php?cID=5773.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на нова и неупотребявана техника на нуждите на ЦА на АПИ”.
Целта на настоящата обществена поръчка е доставка на нова и неупотребявана компютърна техника за нуждите на ЦА на Агенция "Пътна Инфраструктура", като за целта се закупят минимум 70 броя компютърни конфигурации.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30211400
Описание:
Компютърни конфигурации
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Минимум 70 броя компютърни конфигурации по технически изисквания, съгласно Приложение 1 от документацията за участие.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Срок за изпълнение на поръчката:
Обществената поръчка, предмет на възлагане в настоящата процедура е със срок на изпълнение 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора.
Срок на валидност на офертите – 120 (сто и двадесет) дни от датата на подаването им;
Участникът избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи:
-документи по чл.101e, aл. 2 от ЗОП;
Оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката, представляваща 5 (пет) на сто от стойността на поръчката без ДДС, която се представя в една от следните форми: банкова гаранция по образец, съгласно образеца на възложителя или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Банка: Българска народна банка - централно управление IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03 BIC: BNBGBGSD;
Изисквания към предмета на поръчката са посочени в Приложение 1 на Възложителя, неразделна част от настоящата Публична покана
Финансирането на обществената поръчка ще се извърши от бюджета на Агенция "Пътна инфраструктура".
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1. Комплексна оценка - К
Формира се по формулата К = N+S
където:
• К – е комплексна оценка на предложението
• N – е брой на предложени работни станции, с тежест 70% /70 точки/ Минималния брой работни станции, който следва да бъде предложен е 70
• S – Обща цена по ценова оферта, с тежест 30% /30 точки/. Максимално допустимата стойност за изпълнение на цялата поръчка не следва да надвишава 51 000 лева с ДДС.
Комплексната оценка К, както и всеки от описаните коефициенти се изчислява с точност до 3 знак след десетичната точка.
2. Коефициентът N се получава по следната формула:
N = Nx/Nmax х 70
Където:
Nx е броя на работните станции от всяка конкретна оферта.
Nmax е максималния брой оферирани работни станции
Максималния брой точки на коефициента N е 70
3. Коефициентът S се получава по следната формула:
S = Smin/Sx х 30
Където:
Smin е минималната оферирана цена.
Sx е общата цена на всяка конкретната оферта
Максималния брой точки на коефициента S е 30.
Участници, които са предложили количество по-малко от минималния брой работни станции или са предложили обща стойност за изпълнение на поръчката над максимално допустимата, се отстраняват от участие.
На първо място се класира офертата с най-висока Комплексната оценка „К”, като останалите оферти се подреждат по низходящ ред според „К”. Максималния брой точки на Комплексната оценка „К” е 100.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик и включва:
1. Данни за лицето, което прави предложението.
2. Оферта, включваща техническо и ценово предложение – попълнена по образец на възложителя. В офертата се посочва срок на валидност и списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, както и видовете работите от предмета на поръчката, които ще извършват и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка.
3 Минимални изисквания и доказателства за техническите възможности на участниците в обществената поръчка:
3.1. Да е изпълнил услуги, сходни с предмета на поръчката (доставка на нова и неупотребявана ИТ техника) за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
Изискването по тази точка се доказва чрез представянето на:
Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги. Като доказателство за изпълнена услуга ще се приема: удостоверение, издадено и подписано от получателя на услугата. Удостоверението следва да съдържа информация за стойността и датата на услугата/услугите, чието извършване удостоверява. Удостоверението се представя в оригинал, или четливо заверено на всяка страница копие; или - чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за включена в списъка услуга.
3.2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати с обхват доставка и сервиз на ИТ техника, издадени от органи, установени в други държави членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка.
Изискването по тази точка се доказва чрез представянето на:
Заверени от участника копия на издадените валидни сертификати или документи, удостоверяващи процес на сертификация или ресертификация или на еквивалентни сертификати, издадени от органи установени в други държави членки, както и чрез други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда.Участниците се задължават да поддържат за срока на валидност на офертите си, а участникът определен за изпълнител и за срока на изпълнение на договора наличието на такъв сертификат.
4. В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе се доказват от един или повече от участниците в обединението.
5. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. В този случай Възложителят не може да отстрани участника от процедура по възлагане за обществена поръчка или да откаже да сключи договор с него на ос
Предаване на офертата: Офертата и всички останали док-ти към нея, трябва да бъде представена в запечатан плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като уч-кът следва да постави печат в/у лентата и/или да се подпише.В/у плика трябва да бъде отбелязана сл. инф-я: адрес на Възл-я: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” №3; наименование, адрес, тел., факс и ел. адрес на уч-ка и предмет на поръчката, за к/о се представя офертата.Оф. сл.да бъдат представени в Дел. на АПИ до 17:00ч, на датата, посочена в Раздел III. АПИ предоставя достъп по ел. път до Прил. към поканата на интернет адреса на Възл-я: http://www.api.bg/index.php?cID=5773, до изтичането на срока на валидност, посочен в Раздел ІV от наст.покана. Отварянето на офертите ще се извърши на 09.12.2014г. в 14.00 часа, зала 701 в сградата на АПИ, София, пл.Македония №3
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: