ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Столична община, район "Сердика", бул."Мария Луиза" 88, За: инж.Мариела Петкова, България 1202, София, Тел.: 02 8317077, E-mail: kmet.serdika@abv.bg, Факс: 02 8322095
Място/места за контакт: бул."Мария Луиза" 88, ет.ІV, ст.418
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.serdika.bg.
Адрес на профила на купувача: http://serdika.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=216:-qq-31-qq-49-qq-63-qq-149-qq-45-qq-106-q-q-70&catid=21:2014-10-13-15-00-03&Itemid=39.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Охрана на общински детски заведения на територията на СО-район "Сердика" - СДГ №31 "Зора", ЦДГ №49 "Усмивка", ОДЗ №63 "Слънце" , ЦДГ №149 "Зорница", ЦДГ №45 "Алиса", ЦДГ №106 "Княгиня Мария Луиза" и Детска ясла №70.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79700000
Описание:
Детективски и охранителни услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно График на желания вид охрана, заявен от директорите на общинските детски заведения и ясла на територията на СО-район "Сердика", посочен в Техническа спецификация - Приложение №1.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
СДГ №31 "Зора", ЦДГ №49 "Усмивка", ОДЗ №63 "Слънце" , ЦДГ №149 "Зорница", ЦДГ №45 "Алиса", ЦДГ №106 "Княгиня Мария Луиза" и Детска ясла №70.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изискуеми документи:
1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;
2. Удостоверения за липса на парични задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2 от ДОПК - оригинал или нотариално заверено копие;
3. Застраховка покриваща щетите при настъпване на застрахователно събитие;
4. Заявление за участие – Приложение № 2;
5. Ценово предложение – Приложение № 3;
6. Информационен лист – Приложение №4;
7. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.9 от ЗОП;
8. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - 210 /двеста и десет/ лева- оригинал;
9. Декларация, че са посетили и са запознати с обекта на обществената поръчка;
10. Участникът да представи лиценз за извършване на частна охранителна дейност. Лицензът задължително да включва дейност по чл.5, ал.1, т.2 от ЗЧОД;
11. Участникът да разполага с патрулни МПС за реагиране на сигнали по СОТ и видеонаблюдение, както и проверка на получени сигнали от охранителите физическа охрана, с приложени заверени копия от регистрационни талони;
12. Наличие на минимум 2 броя патрулни МПС за проверка и денонощен контрол на охранителите физическа охрана, в това число в почивните дни и празнични дни, с приложени заверени копия от регистрационни талони;
13. Наличие на позволените от ЗЧОД помощни, предпазни и защитни средства. Представя се документ за наличност и снимков материал;
14. Да разполага с валиден лиценз за собствена радиочестота за територията на гр.София, издаден от Комисия за регулиране на съобщенията;
15. Кандидатите следва да представят копия на 5 броя договори за охрана, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга;
16. Участниците да представят списък на персонала, нает по трудов договор за охранителна дейност за охрана на обекти сходни с предмета на поръчката с информация за стаж в охранителна дейност, придружен със справка от НОИ за актуалното състояние за всички охранители представени в списъка;
17. Кандидатите да представят доказателства, че охранителите са обучени в лицензиран от НАПОО учебен център. Участникът задължително представя копие от лиценза на учебния център. Представят се копия от програма за първоначално обучение, в съответствие с чл.28 от ЗЧОД и от програма за специално обучение за работа с деца;
18. Кандидата да представи образци на лична идентификационна карта, отличителен знак и униформено облекло;
19. Сертификат по ISO 9001:2008 и сертификат за здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 , издадени на името на кандидата;
20. Кандидатът да притежава действаща GPS система за контрол, като представи копие от договор за доставка и монтаж;
21. Участниците да декларират възможност да оборудват обектите със стационарни или радийни паник бутони;
22. Техническо предложение, съдържащо:
- Предложение за организация на охраната с пълно описание на предлаганата от участника услуга;
- План и схема на охраната за всеки отделен обект съобразени с особеностите на обектите, използваните технически средства за изпълнение на поръчката;
- Разработени варианти за действие на охранителите при различни бедствия и ситуации. Действия при сигнали от СОТ и видеонаблюдение;
- Подробно описание на създадената система за контрол и помощ на охранителите, включително събота и неделя. Описание на работещ при участника съвременно оборудван дежурен център;
- ОМЗ за охранител на месец. Представят се 10 бр. действащи трудови договори на охранители, работещи на обекти сходни с предмета на поръчката.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТАТА
Критерият за оценка на предложенията е икономически най-изгодната оферта. Показателите и относителната им тежест за определяне на комплексната оценка са както следва:
I.КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ
1.Предлагана цена – К1- 40т.:
а) Предлагана единична цена на охранител за месец – 15т.;
б) Предлагана обща цена на охраната за месец – 15т.
в) Предлагана цена за техническа охрана за месец - 10т.
2. Предложение за изпълнение на поръчката – К2 – 60т.:
а) Предложение за организация на охраната – 10т.
б) План и схема на охраната – 10т.
в) Разработени варианти за действие на охранителите при различни ситуации – 15т.
г) Създадена система за контрол и помощ на охранителите – 15т.
д) Предложена основна месечна заплата /ОМЗ/ на охранител – 10т.
Комплексната оценка представлява сума от оценките по отделните критери /1+2/ максимално 100 точки.
Методиката за оценка на предложенията е подробно описана в Приложение №5, неразделна част от настоящата покана.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Неразделна част от публичната покана са образците на документите, техническите изисквания за изпълнение, указанията към участниците и проект на договор, публикувани в профила на купувача:http://serdika.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=216:-qq-31-qq-49-qq-63-qq-149-qq-45-qq-106-q-q-70&catid=21:2014-10-13-15-00-03&Itemid=39. Прогнозната стойност на обществената поръчка е посочена без ДДС.
Отварянето на офертите ще се състои на 05.12.2014г. от 14.00 часа в сградата на СО-район "Сердика", бул.Кнагиня Мария Луиза" №88, ІV етаж-Заседателна зала. Кандидатите могат да присъстват лично или чрез упълномощени представители.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: