ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Габрово, пл. Възраждане №3, За: Венета Ганева; Звезделина Пенчева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818312; 066 818399, E-mail: vganeva@gabrovo.bg, Факс: 066 809371
Място/места за контакт: Община Габрово
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.gabrovo.bg/100-.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на поръчката включва доставка на ежедневно приготвена храна, за нуждите на детското заведение, подробно описани в Технически спецификации.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
55523000
Описание:
Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максимална стойност на поръчката: 33 000 лв. (тридесет и три хиляди лева) без ДДС или 39 600 лв. (тридесет и девет хиляди и шестстотин лева) с ДДС.
Плащането се извършва от Дом за деца лишени от родителски грижи (ДДЛРГ)„Христо Райков” - Габрово” – второстепенен разпоредител с бюджет.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
За допускане до участие в настоящата процедура всеки участник задължително представя:
1. Списък на документите и информация, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника или от упълномощено от него лице.
2.Представяне на участника (Образец № 1), съдържащ данни за лицето, което прави предложението - посочва се единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. В случай, че участникът е обединение информацията се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
3. Техническо предложение (Образец № 2);
4. Ценово предложение (Образец №3);
5. Списък-Декларация за техническо оборудване (Образец №4), отговарящо на санитарно-хигиенните изисквания за доставка на готова храна.
6. Удостоверения за регистрация на транспортните средства, включени в Образец №4 от БАБХ, за превоз на готова храна /заверени копия/.
7. Удостоверения за регистрация съгласно чл.12 от Закона за храните на обекта, в който ще се приготвя храната, издадено от Българска Агенция за безопасност на храните /БАБХ/ заверени копия /.
8. Декларация за приемане условията на проекта на договор (Образец №5);
ДРУГИ ИЗИСКВАНИЯ
1. Всички документи, следва да бъдат в оригинал или копия заверени “Вярно с оригинала”, с подпис и печат.
2. Офертата се изготвя на български език, съгласно приложените образци и се подписва от лицето, представляващо участника, или изрично упълномощен за участие в процедурата представител.
3. Всеки участник може да представи само една оферта. Варианти не се допускат.
4. Оферираната цена следва да бъде в български лева.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Комплексната оценка на участника се изчислява по следната формула:
1. Показатели за определяне на оценката:
Ф - Разлика между предложена цена на храноден и стойност на вложените хранителни продукти - 70 %
Т - Брой дни на предлагани месни ястия през седмицата - 30%
2. Методика за изчисляване оценката на офертите
2.1. Показател Ф: Разлика между предложена цена на храноден и стойност на вложените хранителни продукти (максимален брой точки - 70, относително тегло в комплексната оценка - 70 %).
В Ценовата оферта се посочва предложена цена на храноден и стойност на вложените хранителни продукти за един храноден.
Оценката се извършва по следната формула:
Ф = Цmin /Цn) х70
където
Цmin е най-ниската разлика между предложена цена на храноден и стойност на вложените хранителни продукти
Цn е разликата между предложена цена на храноден и стойност на вложените хранителни продукти на съответния участник
2.2. Показател Т: Брой дни на предлагани месни ястия през седмицата (максимален брой точки - 30, относително тегло в комплексната оценка - 30 %).
Посочва се брой дни на предлагани месни ястия през седмицата.
Оценката се извършва по следната формула:
Т = Вn /Вmax) х30
където
Вmax е най-голям брой дни на предлагани месни ястия през седмицата
Вn е брой дни предложени месни ястия през седмицата от съответния участник
3. Комплексната оценка на участника се изчислява по следната формула:
КО = Ф + Т
Определя се обща оценка като сбор от точките, които е получил всеки участник за отделните показатели.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА : Срокът за изпълнение е 12 месеца от сключване на договора.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ И ОТВАРЯНЕ НА ОФЕРТИТЕ
Офертата се представя в деловодството на Община Габрово
в запечатан непрозрачен плик.
Пликът с офертата следва да съдържа следния надпис:
ОФЕРТА
Община Габрово
гр. Габрово 5300; пл. ”Възраждане ” № 3 за:
„Доставка на ежедневно приготвена храна за потребителите на Дом за деца лишени от родителски грижи (ДДЛРГ)„Христо Райков” - Габрово”.
...........................................................................................................................................
/име на Участника/
.......................................................................................................................................................
/адрес за кореспонденция/
.......................................................................................................................................................
/лице за контакт, телефон, факс и електронен адрес/
Офертите ще се отварят в 10.00 часа на 05.12.2014 г. в Зала III,, ет. 3 /сградата на Община Габрово – пл. Възраждане №3/. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
СРОК ЗА ВАЛИДНОСТ НА ОФЕРТИТЕ - минимум 60 календарни дни. Срокът на валидност на офертата се определя от участника не може да бъде по-малък от 60 календарни дни считано от крайния срок за получаване на офертите.
Приложения към настоящата покана:
1. Представяне на участника – Образец №1;
2. Техническо предложение – Образец №2;
3. Ценово предложение – Образец №3;
4. Декларация за техническо оборудване - Образец №4;
5. Декларация за приемане условията на проекта на договор – Образец №5;
6. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - Образец № 6– за сведение;
7. Проект на договор;
8. Технически спецификации;
9. Методика за оценка.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: