ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
МБАЛ"Д-р Иван Селимински"АД гр. Сливен, гр. Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1, За: Радост Симеонова - Организатор "Маркетинг", Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 6117710, E-mail: mbal.sl@iradeum.com, Факс: 044 624326
Място/места за контакт: 044 611778
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal.sliven.info.
Адрес на профила на купувача: www.mbal.sliven.info.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Доставка на медицински консумативи /полиетиленови и латексови нестерилни ръкавици и спринцовки от 2 мл. и 50 мл./ за нуждите на МБАЛ"Д-р Иван Селимински" АД - Сливен”, подробно описани в техническа спецификация /Приложение № 1/, към настоящата публична покана.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33140000
Описание:
Медицински консумативи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Прогнозните количества за 18 месеца за цялата обществена поръчка по номенклатурни единици са както следва:
№ 1. Спринцовка 2мл. – 118 500 бр.
№ 2. Спринцовка 50 мл. – 40 500 бр.
№ 3. Полиетиленови нестерилни ръкавици – 150 750 чифта.
№ 4. Латексови нестерилни ръкавици с пудра – 129 000 чифта.
№ 5. Латексови нестерилни ръкавици без пудра – 129 000 чифта.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Склад за медицински изделия на МБАЛ „Д-р Иван Селимински” АД гр. Сливен, бул. „Христо Ботев” № 1.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
А. ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника /Приложение № 2/; 3. Ако участника е чуждестранно лице - документ за регистрация, съобразно националното му законодателство;
Участниците представят с офертата си и следните документи:
1. Попълнен образец на техническо предложение /Приложение № 3/;
2. Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47 ал. 9 от ЗОП /Приложение 4/;
3. Декларация за ползване или не ползване на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие /Приложение № 5/;
4. Декларация за съгласие за участие на подизпълнители /Приложение № 6/;
5. Попълнен образец на ценово предложение /Приложение № 7/ Ценовото предложение следва да бъде представено на хартиен носител, с подпис и печат на участника. Ако участникът е физическо лице, ценовото предложение само се подписва от участника. В ценовото предложение следва да бъдат посочени цени за всички номенклатурни единици. Участник, който не предложи цени за всички номенклатурни единици от ценовата оферта не участва в класирането.
6. Сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентно за внос и дистрибуция на медицински изделия, издаден на участника;
7. Декларация за съответствие от производителя или неговия упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие с Директива 98/79/ЕС или еквивалентно, издаден от нотифициран орган по смисъла на ЗМИ;
8. Сертификат за качество - СЕ маркировка, съгласно Директива 93/42 EЕС или еквивалентно;
9. Разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника;
10. Удостоворение, Декларации за съответствие или друг документ, доказващ съответствието на предлаганите латексови нестерилни ръкавици с изискванията на Стандарти ЕN 420; EN 374 ; EN 455 или еквивалентно;
11. Мостри на предлаганите медицински консумативи в оригинална опаковка. Участниците са длъжни, в случай, че бъдат избрани за изпълнители да доставят договорените консумативи напълно идентични с представените образци /мостри/.
Б. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ И УСЛОВИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Предлаганите медицински изделия, трябва да отговарят на изискванията на Закона за медицинските изделия;
2.Срокът на годност на медицинските изделия следва да бъде не по-малък от 60 /шестдесет/ на сто от обявения от производителя към датата на всяка доставка;
3. Участника да е в състояние да осигури необходимите количества медицински консумативи, предмет на поръчката, за целия срок на договора.
В. ДРУГИ ИЗИСКВАНИЯ И УСЛОВИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Срок на изпълнение на поръчката - 18 /осемнадесет/ месеца от подписването на договора при периодично извършващи се заявки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е до 24 /двадесет и четири/ часа от получаване на писмена заявка от Възложителя.
2. Начин и условия за плащане: Финансирането ще се извършва със собствени средства. Заплащането на Изпълнителя ще се извършва разсрочено, по банков път но не по-рано от 60 /шестдесет/ дни от датата на издаване на съответната фактура;
3. Офертата се представя в непрозрачен плик, с посочен върху него адрес за кореспонденция и телефон, по възможност факс и електронен адрес и надпис "Оферта по публична покана за “Доставка на медицински консумативи /полиетиленови и латексови нестерилни ръкавици и спринцовки от 2 мл. и 50 мл./ за нуждите на МБАЛ"Д-р Иван Селимински" АД - Сливен”.
4. Офертата се подава в деловодството на лечебното заведение на адрес: гр. Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1, до 15.30 часа на 21.11.2014 г., всеки работен ден от 08.00 часа до 15.30 часа.
5. При сключване на договор изпълнителя представя изискуемите документи по чл. 101е, ал. 2 от ЗОП.
6. Всички изискуеми документи се представят в оригинал или заверени от участника/подпис, гриф "Вярно с оригинала" и мокър печат на участника/.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
При формиране на комплексната оценка на предложенията вземат участие следните критерии:
1. Предлагана цена – 70 %;
2. Качество на предлаганите консумативи – 30 %
Комисията класира участниците по степента на съответствие на офертите с предварително обявените от Възложителя условия, като използва следната методика:
Кобщо = К1+К2, където
І. К1 – Цена – максимум 70 т.
Цмин.
К1 = -------х 70
Цх
Цмин.- минимално предложена цена
Цх.- предлаганата от оферента цена
Забележка : Участник, който не предложи цени за всички номенклатурни единици от ценовата оферта не участва в класирането.
К2 – Качество – максимум 30 т.
К2 = К2.1. + К2.2, където:
К2.1 – качество на опаковката на предлагания медицински консуматив – за всички номенклатурни единици – максимум 10 точки, където :
К2.1 – написана ли е стерилността на опаковката, срока на годност и серийния/поредния номер - от 1 до 10 точки / наличие само на един показател – 1 точка, два показателя – 5 точки, всички показатели – 10 точки/
К2.2 – качество на предлагания медицински консуматив – максимум 20 точки, както следва :
За спринцовките
К2.2– предлаганите консумативи да са лесни за съчленяване, употреба и разчленяване –20 точки;
- ако консуматива не е лесен за съчленяване, употреба и разчленяване – 10 точки.
За всички видове ръкавици
К2.2– да прилепват на ръката, да не се изискват усилия за поставянето им и да не се нарушава целостта им – 20 точки / наличие само на един показател – 5 точки, два показателя – 10 точки, всички показатели – 20 точки/.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1.Отварянето на офертите ще се извърши на 24.11.2014 г. от 10.00 часа в заседателната зала в административната сграда на МБАЛ "Д-р Иван Селимински" АД гр. Сливен” на адрес: гр. Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1;
2.Образеца на ценовата оферта и всички приложения и образци, включително и проект на договор /Приложение № 8/ са публикувани и достъпни на профила на купувача: www.mbal.sliven.info /раздел "Профил на купувача"/.
За допълнителна информация: тел. 044 611 778 - Радост Симеонова - Организатор "Маркетинг
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: