ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Реализация на дейности за информация и публичност по проект „Подобряване на ефективността на Изпълнителна агенция по трансплантация чрез оптимизиране на структурата и функциите й”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет 2007 – 2013 г.”
• Провеждане на пресконференции (2 бр.) – в началото и в края на проекта за отразяване на предвидените дейности и резултатите от реализиране на проекта – до 10 работни (десет) дни след получаване на възлагателно писмо от Възложителя.
• Изработване и поставяне на ролбанер в залите за провеждане на конференции, обучения и пресконференции – 2 бр. – до 10 работни (десет) дни след получаване на възлагателно писмо от Възложителя.
• Публикуване на информация за проекта в интернет – 1 публикация при стартирането на проекта и 1 при приключването му – до 5 работни (пет) дни след получаване на възлагателно писмо от Възложителя.
• Издаване на информационни материали за проекта (брошура с Формат А5, обем 4 страници) и включване на задължителната за проекта информация в тях – 300 бр. – до 10 работни (десет) дни след получаване на възлагателно писмо от Възложителя.
• Изработване на информационна табела – 1 бр. – до 20 работни (двадесет) дни след получаване на възлагателно писмо от Възложителя.
• Химикалки – 50 бр. – до 20 работни (двадесет) дни след получаване на възлагателно писмо от Възложителя.
• Бележници – 50 бр. – до 20 работни (двадесет) дни след получаване на възлагателно писмо от Възложителя.
• Флаш памет – 50 бр. – до 15 (петнадесет) работни дни след получаване на възлагателно писмо от Възложителя.
Пълният обхват и детайлното дефиниране на задълженията на изпълнителя на настоящата обществена поръчка са посочени в Техническите спецификации и проекта на договор – неразделна част от документацията за участие.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22462000, 79952000
Описание:
Рекламни печатни материали
Услуги, свързани с организирането на събития
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Провеждане на пресконференции - макс. ед. цена: 1 750.00 лв., 2 бр., обща цена - 3 500.00 лв.
Изработване и поставяне на ролбанер в залите за провеждане на конференции, обучения и пресконференции - макс. ед. цена: 400.00 лв., 2 бр., обща цена - 800.00 лв.
Публикуване на информация за проекта в интернет - макс. ед. цена: 475.00 лв., 2 бр., обща цена - 950.00 лв.
Издаване на информационни материали за проекта (брошура с Формат А5, обем 4 страници) и включване на задължителната за проекта информация в тях - макс. ед. цена: 10.00 лв., 300 бр., обща цена-3 000.00 лв.
Изработване на информационна табела - макс. ед. цена: 208.33 лв., 1 бр., обща цена-208.33 лв.
Химикалки - макс. ед. цена: 3.50 лв., 50 бр., обща цена-175.00 лв.
Бележници - макс. ед. цена:17.50 лв., 50 бр., обща цена-875.00 лв.
Флаш памет - макс. ед. цена: 16.00 лв.,50 бр., обща цена - 800.00 лв.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
В рамките на настоящата поръчка изпълнителят следва да проведе, изработи и достави и постави, когато е необходимо следните дейности и материали:
Провеждане на пресконференции - 2 бр.
Изработване и поставяне на ролбанер в залите за провеждане на конференции, обучения и пресконференции - 2 бр.
Публикуване на информация за проекта в интернет - 2 бр.
Издаване на информационни материали за проекта (брошура с Формат А5, обем 4 страници) и включване на задължителната за проекта информация в тях - 300 бр.
Изработване на информационна табела - 1 бр.
Химикалки - 50 бр.
Бележници - 50 бр.
Подробни изисквания за изпълнение на поръчката са посочени в одобрената документация за участие.
Флаш памет - 50 бр.
1. Минимални изисквания за технически възможности
1.1. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата, участникът следва да докаже опит при изпълнението през последните три години до крайния срок за подаване на офертите, на минимум една сходна с предмета на обществената поръчка услуга – изработване и доставка на информационни и рекламни материали, и/или организиране и провеждане на публични събития.
Услугата следва да е предоставена в посочения период и да е приключило изпълнението, за което се представят съответните доказателства.
1.2. Документи за доказване на техническите възможности на участника:
1.2.1. Списък на доставките и услугите, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години (Образец № 7) до крайния срок за подаване на оферти, придружен от доказателства за извършената услуга/доставка.
2. Минимални изисквания за професионална квалификация и опит
За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата, участникът следва да осигури за изпълнението на поръчката следните експерти:
2.1. Експерт – дизайнер
• Завършено висше образование в областта на графичния дизайн;
• Минимум 5 години професионален опит в създаване на дизайни, графични концепции и предпечатна подготовка
2.2. Експерт – организатор на публични събития
• Завършено висше образование;
• опит в организиране на публични събития.
2.1. Документи за доказване на професионалната квалификация и опита на експерта:
2.1.1. Посочване на образованието и опита на експерта (Образец № 8).
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1. Критерий за оценка на офертите: “икономически най-изгодна оферта”.
2. Относителна тежест на показателите за оценяване:
• Срок за изпълнение на отделните дейности – 40 точки
• Техническо предложение – 30 точки
• Ценово предложение – 30 точки
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Настоящата поръчка се възлага в изпълнение на проект: „Подобряване на ефективността на Изпълнителна агенция по трансплантация чрез оптимизиране на структурата и функциите й”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, Приоритетна ос І „Добро управление”, Подприоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/14/1.1-08.
Подадените от участниците оферти ще бъдат отворени на 03.11.2014 (понеделник) от 11.00 часа в сградата на Изпълнителна агенция по трансплантация, стая №1 .
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: