ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Доставка на дърва и въглища за отопление" за нуждите на ОПУ Враца - Районни пътни служби: (РПС Враца, РПС Оряхово и РПС Мездра) за отоплителен сезон 2014-2015 год. в две позиции:
Позиция № 1 "Доставка на дърва за отопление"
Позиция № 2 "Доставка на въглища за отопление"
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
03413000, 09111100
Описание:
Дърва за горене
Въглища
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
За позиция № 1: "Доставка на дърва за горене" - общо количество 26 (двадесет и шест) м3 метровки от широколистна дървесина със стойност до 2080,00 лв. с ДДС;
За позиция № 2: "Доставка на въглища за отопление" ("Донбас" или "Алтайски") - общо количество - 8 т(осем) със стойност до 2880 лв. с ДДС
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
По позиция №1 - "Доставка на дърва за горене" : РПС Враца - ул."Хр.вкусова зона" (Бистрешко шосе) - 12 м3; РПС Оряхово ул."Арх.Цолов" № 95 - 8 м3, кантон "Крушовица" с.Крушовица - 6 м3; По Позиция № 2 "Доставка на въглища за отопление": РПС Мездра, ул."Дърманско шосе" № 1 - 3 т, РПС Оряхово ул."Арх.Цолов" № 95 - 1 т, кантон "Крушовица" с.Крушовица -4т
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
* Доставените дърва за горене да бъдат от широколистна дървесина ( дъб, габър, цер) , нарязани на дължина от 1(един) м и минимална дебелина 10 см; * Доставените въглища да бъдат тип "Донбас" или "Алтайски";
* Доставките да се осъществяват франко складовата база на Районните пътни служби Враца, Мездра, Оряхово и кантон Крушовица. Всяка една доставка се удостоверява с протокол, подписан от представители на Възложителя и Изпълнителя;
* Доставките да се осъществяват в работни дни в рамките на работното време (до 16,30 часа);
* Поръчката за доставка на дърва и въглища за горене - да се осъществи за всички изброени обекти;
* Участникът по Позиция № 1 да притежава документ удостоверяващ правото на добив на дърва за огрев;
* Участникът по Позиция № 2 да представи копие от документ удостоверяващ качеството на въглищата за отопление;
* В предлаганата цена да са включени всички разходи за изпълнение на доставката в т.ч. транспорт да местодоставянето.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата да се представи в непрозрачен запечатан плик и трябва да съдържа:
1. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника;
2. Заверено копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец;
3.Декларация за запознаване с условията на поръчката (Приложение 1);
4.Оферта (Приложение 2);
5.Техническо предложение за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта (Приложения 3.1 и 3.2);
6.Ценово предложение за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта (Приложение 4.1 и 4.2), представя се в отделен запечатан, непрозрачен плик;
7.Подписани и подпечатани декларации по чл.47 от ЗОП (Приложения 5, 6 и 7);
8.Декларация за приемане условията в проекто-договора (Приложение 8);
9. Проекто-договор (Приложения 9.1 и 9.2), съобразено с Позицията за която участва Изпълнителя;
* Участниците могат да участват както за една от позициите, така и за двете обособени позиции;
* Офертата трябва да отговаря на изискванията посочени в поканата и указанията на Възложителя, да бъде оформена по приложените образци, които са задължителни за участниците.
* Участникът избран за изпълнител трябва да представи оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3% от стойността на договора без ДДС по следната банкова сметка на възложителя ОПУ Враца - "ОББ" АД клон Враца - BG72UBBS80023300127239;
* Офертата да се представи в непрозрачен запечатан плик в деловодството на Областно пътно управление гр.Враца на адрес: ул."Г.С.Раковски" № 5, Іви етаж -"деловодство"
* Образците на настоящата покана са на разположение на участниците на профила на купувача : www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/publichni-pokani
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: