Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Български пощи" ЕАД, ул. "Акад. Стефан Младенов" № 1, бл. 31, За: Сашо Ламбов; Валерия Попова, Република България 1700, София, Тел.: 02 9493289; 02 9493212, E-mail: valeriap@bgpost.bg, Факс: 02 9495329

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на човешките ресурси и собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bgpost.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Разработване (внедряване) на стандарт за безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 и обучение във връзка с нововъведения стандарт за безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 в „Български пощи” ЕАД ".

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

72225000, 80511000

Описание:

Услуги по оценяване и анализ на процедурите по осигуряване на качеството на системите
Услуги по обучение на персонала


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Дейностите по разработване и внедряване на BS OHSAS 18001:2007 обхващат всички Регионални управления (РУ); Централно управление (ЦУ, в т.ч БРСЦ); две специализирани поделения (СП) – „Българска филателия и нумизматика” (БФН) и ИМС/Булпост. Основните етапи при реализирането на Системата за управление на здравето и безопасността при работа (СУЗБР) са: - подготовка; - разработване на документация за внедряване; - внедряване и функциониране на СУЗБР; - провеждане на дейности при сертифициране от независима сертификационна организация. 2. Обучение на общо 52 служители на "Български пощи" ЕАД, от които 40 служители за прилагане на стандарта, и 12 служители - за вътрешни одитори. Обучението ще се организира в три групи: 1-ва група: 19 служители; 2-ра група: 21 служители; 3-та група: 12 служители за вътрешен одит. Основни дейности : 2.1. Организиране и провеждане на обучение на две групи от общо 40 служители на „Български пощи” ЕАД, което да включва минимум: •запознаване със спецификата на стандарта - същност, принципи, изискванията и т.н.; •етапите на разработването и внедряването на Системата за управление на здравето и безопасността при работа по стандарт BS OHSAS 18001:2007, процедурите и съответната документация и подготовката за одит; •принципи, изисквания и формиране на практически умения за ефективно прилагане и функциониране на СУЗБР и извършването на вътрешни одити; •други теми, свързани с прилагането на стандарта - по преценка на Изпълнителя. 2.2. Организиране и провеждане на обучение на 12 служители като вътрешни одитори по въведената система за управление на здравето и безопасността при работа по стандарт BS OHSAS 18001:2007. След приключване на дейностите по обучението всички обучаеми полагат съответен изпит. На успешно издържалите изпита се издава документ/сертификат за съответните придобити умения и компетентности. Прогнозна стойност по точка 1: 26 500 лв без ДДС. Прогнозна стойност по точка 2: 9 500 лв без ДДС. Резултати, които следва да се постигнат от изпълнението на дейностите по т. 1 и т.2: - Разработен и внедрен стандарт за безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 в “Български пощи” ЕАД; - 40 служители, обучени за прилагане на новия стандарт, и 12 служители, обучени като одитори по новия стандарт. При постигането на тези резултати ще се осигури ефективност и ефикасност на дейностите по управление на здравето и безопасността при работа в дружеството.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

36000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Дейностите по разработването и внедряването на стандарта ще се извършват във всички (пет броя) Регионални управления (РУ); Централно управление (ЦУ, в т.ч БРСЦ); две специализирани поделения (СП) – „Българска филателия и нумизматика” (БФН) и ИМС/Булпост; 2. За дейностите по обучение - в зала за обучение към почивна база на Възложителя: п.б. Елешница, в близост до гр. Рила.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Поръчката да се изпълни при спазване изискванията на Възложителя, посочени в Техническото задание /Приложение 1/. Услугaтa трябва да бъдe изпълнена в пълно съответствие с изискванията на Възложителя, на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и на националното законодателство в областта на предмета на услугата. Системата за управление на здравето и безопасността при работа по стандарт BS OHSAS 18001:2007 да е интегрирана към съществуващата в “Български пощи” ЕАД система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008. Офертите се събират под формата на писмени предложения, изготвени в отговор на поканата на Възложителя и трябва да съдържат следните документи: 1.Данни за участника, коЙто прави предложението - справка за административни сведения за участника /Приложение № 3/; 2. Техническо предложение на участник /Приложение № 2/ за изпълнение на техническото задание на Възложителя; 3. Ценово предложение - участникът предлага цена за изпълнение на поръчката без ДДС, в съответствие с Техническото задание на Възложителя съгласно образеца на ценово предложение /Приложение № 4/; 4. Декларация от законния представител на участника /Приложение № 6/, че приема условията на приложения към поканата проект на договор /Приложение № 5/. 5. Документи, съгласно чл.101е, ал.2 от ЗОП (образци на декларации по чл. 47 от ЗОП) - Приложения № 5.1 и № 5.2.; 6. Списък на екипа от експерти /Приложение № 8/; 7. Списък на екипа от обучители /Приложение № 11/; 7.Валиден Сертификат (копие) с обхват за извършване на консултантски услуги за разработване и внедряване на системи за управление, в съответствие с международните стандарти ISO 9001:2008, OHSAS 18001, или еквивалентен; 8. Списък на извършените от участника услуги, свързани с разработване и внедряване на СУЗБР и обучения по изискванията на OHSAS 18001 или еквивалентен през последните 3 (три) /2011, 2012 и 2013/ години, вкл. стойностите, датите и получателите. Списъкът следва да е придружен с доказателства за поне три извършени услуги, свързани с разработване и внедряване на СУЗБР и поне три извършени услуги, свързани с обучения по изискванията на OHSAS 18001 или еквивалентен. Като доказателство за изпълнена услуга ще се приемат: удостоверение, издадено и подписано от получателя на услугата. Удостоверението следва да съдържа информация за стойността и датата на услугата /услугите, чието извършване удостоверява. Удостоверението се представя в оригинал, или четливо заверено на всяка страница копие; или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за включена в списъка услуга; 9. Списък на експертите (оригинал, по образец на възложителя), подписан и подпечатан от участника, придружен със следните документи за всеки член от екипа: оригинал на Автобиография (по образец), Декларация за ангажираност на експерта (оригинал, по образец на възложителя), Сертификат за вътрешен одитор по OHSAS 18001 или еквивалентен стандарт (копие), и други документи - удостоверяващи образованието и професионалния опит на лицето (трудови, осигурителни книжки; длъжностни характеристики и/или служебни бележки, референции от работодатели и др.). Документи, представяни от участника, избран за изпълнител, при подписване на договор: 1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора; 2. Документи съгласно чл.101е, ал.2 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

15/10/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, в 11:00 часа на първия работен ден, следващ деня на приемането на офертите. Възложителят осигурява пълен достъп, по електронен път до всички приложения на публичната покана на интернет адреса си: www.bgpost.bg, в Раздел "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/10/2014