BG-Каолиново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Каолиново, пл. "Украйна", № 4, За: Фатме Сюлейманова Хасан- Ръководител на проект, Република България 9960, Каолиново, Тел.: 05361 2210, E-mail: kaolinovo@abv.bg

Място/места за контакт: гр. Каолиново, пл. "Украйна" № 4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kaolinovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kaolinovo.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на изпълнител за организиране и провеждане на външни специализирани обучения по ключови компетенции на служителите на общинска администрация Каолиново” по проект „Повишаване знанията и уменията на служители от администрацията на Община Каолиново чрез обучения в страната“, договор с рег. № M 13-22-65 от 05.08.2014 г., осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80500000

Описание:

Услуги по обучение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Подробно описание на вида и количеството на услугата е съгласно приложената Техническа спецификация и пълно описание на обекта на поръчката от документацията за участие. Обучения: 1. Социални отношения, ефективни преговори и справяне с конфликти за 30 служители на община Каолиново. 2. Ефективно общуване и обслужване на специфични групи граждани за 20 служители на Община Каолиново. 3. Умения за управление на стреса и управление на времето“ за 30 служители на община Каолиново в рамките на 24 учебни часа, което се разделя в два модула: 3.1. Модул 1: Ефективно управление на времето 3.2. Модул 2: Ефективно управление на стреса

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

54167 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата поръчка се представлява от управителя /управителите си или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. 2. Не може да участва в процедура за възлагане на обществената поръчка участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс. 3. Когато участниците са юридически лица, изискванията по т. 2 се отнасят за лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, както следва: а) при събирателно дружество – за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; б) при командитно дружество – за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; в) при дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; г) при акционерно дружество – за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване – за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; д) при командитно дружество с акции – за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; е) във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица – за лицата, които представляват участника; ж) в случаите по предходните букви – и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларация се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 4. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: 4.1. при които лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, е „свързано лице” с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация по смисъла на параграф 1, точка 23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки; 4.2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Забележка: „Свързани лица” по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки са: а) роднини по права линия без ограничение; б) роднини по съребрена линия до четвърта степен включително; в) роднини по сватовство – до втора степен включително; г) съпрузи или лица, които се намират във фактическо съжителство; д) съдружници; е) лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото; ж) дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството. Не са свързани лица дружество, чийто капитал е 100 (сто) на сто държавна или общинска собственост, и лице, което упражнява правата на държавата, съответно на общината в това дружество. ... Виж документацията за участие

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показателите, формиращи комплексната оценка на офертите, са: П1 - Оценка на техническото предложение - 50 точки при следните подпоказатели - 1. Концепция за изпълнение на поръчката - 35 точки; 2. - Управление на риска - 15 точки; П2 - Предложена цена, в лева, без ДДС - 30 точки П3 - Предложен срок за подготовка и организация на обучението, считан от момента на уведомление за започването му - 20 точки

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/10/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Срок на валидност на офертите - 90 (деветдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на оферти, посочен в поканата за представяне на оферта. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика участникът посочва наименованието на поръчката, за която подава оферта, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертата съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата - попълнен, подписан и подпечатан от участника – по Приложение № 1; 2. Оферта по образец (Приложение № 2); 3. Декларация за приемане на клаузите на договора – изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Приложение № 5); 4. Посочен ЕИК по чл. 23 от ЗТР или друга идентифицираща информация, в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата, включително електронен адрес; 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП– подписва се приложения към настоящата документация образец (Приложение № 6); 6. Декларация за липса на конфликт на интереси - –подписва се приложения към настоящата документацията образец (Приложение № 7); 7. Изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация: 7.1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил поне две услуги, с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години или от датата на която е учреден и е започнал дейност, считано от крайния срок за подаване на офертата. За сходни на предмета на поръчката услуги се приемат услуги за организиране и провеждане на обучения. Документи, с които се доказва: - Списък за изпълнени услуги с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата – Приложение № 10. - Заверени от участника копия на документи, доказващи извършената услуга на поне две от посочените в Списъка услуги - удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията следва да бъде представена съгласно изискванията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 7.2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството, според международно признат стандарт ISO 9001:2008, с обхват, сходен с предмета на поръчката или еквивалент/внедрени еквивалентни мерки за управление на качеството; Документи, с които се доказва: Заверено от участника копие от сертификат за внедрена система ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 7.3. Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката Минималният брой лица в екипа е 4 (четири), както следва: Ключов експерт логистика Ключов експерт – обучител "Ефективно общуване и обслужване на специфични групи граждани": Ключов експерт – обучител „Умения за управление на стреса и управление на времето“: Ключов експерт - обучител "Социални отношения, ефективни преговори и справяне с конфликти": Комисията отваря офертите на публично заседание. Отварянето на офертите ще се извърши на 08.10.2014 г. от 16.30 ч. в стая № 7 в сградата на община Каолиново с адрес: гр. Каолиново, пл. Украйна № 4. На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/10/2014