Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" №3, За: Давид Василев, Олга Гондова, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220660; 02 9220663, E-mail: d.vasilev@mod.bg, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: дирекция "Инвестиции в отбраната"

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://op.mod.bg/IO/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Ремонт на техника с обособени позиции както следва: 1. „Ремонт на компютри” съгласно техническа спецификация ТС А 76.1438.12; срок за изпълнение 36 месеца. 2. „Ремонт на компютри” съгласно техническа спецификация ТС А 76.1707.13; срок за изпълнение 36 месеца. 3. „Ремонт на принтери“ съгласно техническа спецификация ТС А 76.1706.13; срок за изпълнение 12 месеца. 4. „Ремонт на принтери“ съгласно техническа спецификация ТС А 76.1708.13; срок за изпълнение 12 месеца. 5. „Ремонт на мобилни телефонни апарати” съгласно техническа спецификаця ТС А 76.1444.12; срок за изпълнение 36 месеца.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

5 обособени позиции 1. „Ремонт на компютри” - прогнозна стойност 25 000 лв. 2. „Ремонт на компютри” - прогнозна стойност 10 833 лв. 3. „Ремонт на принтери“ - прогнозна стойност 2 500 лв. 4. „Ремонт на принтери“ - прогнозна стойност 833 лв. 5. „Ремонт на мобилни телефонни апарати” - прогнозна стойност 2 750 лв. Ремонтите се извършват по заявка от структура на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

41916 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно посоченото в техническата спецификация за съответната обособена позиция. За обособени позиции 1 и 5 - и в административните сгради на териториалните структури на Главна дирекция Инфраструктура на отбраната: в градовете Дупница , Пловдив, Хасково, Сливен, Плевен, В. Търново, Варна, Шумен, Бургас.

NUTS:


ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, а когато офертата е за самостоятелно обособени позиции и за кои позиции се отнася. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 с надпис "Документи за подбор", Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение; Плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. Офертата да съдържа: Административни данни - плик 1, Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - плик 1; Декларация за срока на валидност на офертата - плик 1; Декларация за приемане на условията в проекта на договор - плик 1; Техническо предложение с приложения - Ремонтни дейности и максимално време за извършването им и Гаранционен срок - плик 2 (за съответната обособена позиция); Ценово предложение - плик 3 (за съответната обособена позиция) ; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник - плик 1; копие от сертификат за внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен - плик 1 и списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника- плик 1. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия и техническата спецификация. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА ПО КРИТЕРИИ ИКОНОМИЧЕСКИ НАЙ-ИЗГОДНА ОФЕРТА (по обособена позиция) 1. Критерии за оценка на предложенията : К1 – обща времеемкост за обособената позиция ; К2 – обща гаранция на ремонта за обособена позиция; К3 – обща цена на труд за обособената позиция . 2. Коефициенти за тежест на критериите за оценка: Q1 за критерий К1 = 30 Q2 за критерий К2 = 20 Q3 за критерий К3 = 50 3. Оценка на предложенията по критерии К1 и К2 (по обособена позиция) - КМ – К (междинно). Броя на изчислените КМ за всеки участник е равен на броя на позициите за които е подал предложение. КМ = К1 х Q1 + K2 х Q2 където: К1 = отношението между най-малка предложена обща времеемкост за обособената позиция към предложена от кандидата обща времеемкост за обособената позиция K2 = отношението между предложена обща гаранция на ремонта от кандидата към най-голяма предложена обща гаранция на ремонта 4. Оценка на предложенията по критерии К3 (по обособена позиция) - КЦ КЦ = К3 х Q3 където: К3 = отношението между най-ниска предложена обща цена на труд за обособената позиция към предложена от кандидата обща цена на труд за обособената позиция 5. Крайна оценка и класиране на предложенията (по обособена позиция). Крайната оценка на предложенията по определена позиция се определя по формулата: КО(за обособена позиция) = КМ + КЦ Полученият резултат се закръглява с точност до 0,01. Предложението, получило най-висока крайна оценка, се класира на първо място. В случай, че на първо място бъдат класирани две или повече предложения, получили еднакви крайни оценки, се провежда публичен жребий за определяне на изпълнител на поръчката.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/09/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Приложения: 1. Приложение 1 – ТС А 76.1438.12; 2. Приложение 2 – ТС А 76.1707.13; 3. Приложение 3 – ТС А 76.1706.13; 4. Приложение 4 – ТС А 76.1708.13; 5. Приложение 5 – ТС А 76.1444.12; 6. Приложение 6 – Административни данни; 7. Приложение 7 – Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 8. Приложение 8 – Декларация за срока на валидност на офертата; 9. Приложение 9 – Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор; 10. Приложение 10 – Техническо предложение; Приложение 10.1. – Ремонтни дейности и максимално време за извършването им; Приложение 10.2. – Гаранционен срок; 11. Приложение 11 – Ценово предложение 12. Приложение 12 - Декларация за по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник; 13. Приложение 13 – Проект на договор; Офертите се подават в дирекция „Инвестиции в отбраната“ – МО, гр. София, ул. ”Иван Вазов” № 12, ет. 5. На 18.09.2014 г. от 10:30 ч. в дирекция „Инвестиции в отбраната“ – МО, гр. София, ул. ”Иван Вазов” № 12, ет. 5. ще се отворят офертите.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/09/2014