ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, ул. "Антон Чехов" №3, За: Екатерина Динкова, инж. Владимир Давидков, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 519875, E-mail: vik_bl@avala.bg, Факс: 073 884178
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vikblg.com.
Адрес на профила на купувача: www.vikblg.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на капаци и гривни за канализационни шахти с размери ф600 и ф800 по обособени позиции, както следва: 1-ва обособена позиция: „Доставка на капаци и гривни за канализационни шахти с размери ф600 и ф800 от полимербетон, съгласно Техническа спецификация №1” и 2-ра обособена позиция: „Доставка на капаци и гривни за канализационни шахти с размери ф600 и ф800 от дървесно каучукова смес, съгласно Техническа спецификация №2”
Доставките ще се извършват периодично, след предварителна заявка от страна на Възложителя.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
44423750
Описание:
Капаци за затваряне на канализационни колектори
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно потребностите на Възложителя.
Прогнозна стойност за 1-ва обособена позиция: 35 000 лв. без ДДС;
Прогнозна стойност за 2-ра обособена позиция 15 000 лв. без ДДС
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Място на доставка - Централен склад на Възложителя в гр. Благоевград.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към изпълнението на поръчката:
1.1. Място на изпълнение: франко Централен склад на Възложителя в гр. Благоевград;
1.2. Срок на изпълнение на поръчката: 2 години;
1.3. Начин на плащане: по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на надлежно оформена фактура - оригинал, придружена с подписан приемо-предавателен протокол;
1.4. Срок на валидност на офертите: 90 календарни дни, считано от датата за получаване на офертата;
1.5. Срок за доставка на стоките: до 5 работни дни, считано от получаване на писмена заявка от страна на Възложителя, включително и по факс;
1.6. Стоките, предмет на поръчката, да са нови и неупотребявани;
1.7. Стоките, предмет на поръчката да притежават сертификат, удостоверяващ товароносимост на продуктите, съответно клас Д по EN 124 за стоките от 1-ва обособена позиция и клас С по EN 124 за стоките от 2-ра обособена позиция;
1.8. Технически параметри на стоките, предмет на поръчката – съгласно Техническа спецификация №1 и Техническа спецификация №2 - Приложение №4 от документацията за участие.
2.Изисквания към участниците:
2.1. Да бъдат производител или надлежно упълномощен представител на такъв.
Всички изисквания за изпълнение на поръчката са посочени в документацията за участие, която е неразделна част от настоящата публична покана и е достъпна на интернет адреса на Възложителя - www.vikblg.com, в раздел Профил на купувача.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Представената оферта трябва да съдържа следните документи:
1) Представяне на участника по образец от документацията за участие - Приложение 1;
2) Декларация за единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност;
3) Техническо предложение по образец - Приложениe 2 от документацията за участие;
4) Ценово предложение по образец от документацията за участие, съгласно обособената позиция, за която участникът кандидатства – Приложения 3.1 и 3.2;
5) Сертификат, удостоверяващ товароносимост на продуктите клас Д по EN 124, за стоките от 1-ва обособена позиция и/или Сертификат, удостоверяващ товароносимост на продуктите клас С по EN 124, за стоките от 2-ра обособена позиция;
6)Документ, удостоверяващ, че участникът е производител или надлежно упълномощен представител на производител.
7) Проект на договор по образец на Възложителя.
Офертата и всички документи, които са част от нея, следва да бъдат представени в оригинал или да са заверени, когато са ксеро копия, с гриф "Вярно с оригинала", с подпис и печат от лицето/лицата, които представляват участника, съгласно документа за регистрация.
Всички документи в офертата следва да са на български език. При представяне на документи на чужд език, същите следва да са придружени от официален превод на български език.
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс. Върху плика се изписва предмета на поръчката и обособената позиция, за която се кандидатства.
Офертата се подава в срока, посочен в Публичната покана за обществената поръчка. Възложителят не приема за участие и връща незабавно на участника оферта, която е представена след обявения в Поканата краен срок или в незапечатан плик, или плик с нарушена цялост.
Дата, място и час на отваряне на офертите – 01.09.2014г., 10:00 часа в Заседателната зала на дружеството, на адрес: гр.Благоевград, ул.”Антон Чехов” №3.
При сключване на договор, определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: