ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Маркетингово проучване за Община Бургас и региона, вкл. проучване за нови продукти и трансгранични туристически продукти и Промоционална стратегия за специфични туристически продукти в рамките на проект „Черноморска мрежа за устойчив туризъм – стратегии за съвместен маркетинг в туризма и развитие в черноморския регион“ (BS NST) – 2.1.2.72115.179 MIS-ETC 2605“ финансиран по СОП „Черноморски басейн“2007-2013
Разработване на маркетингово проучване за туристически продукт, с идентифициране на нов/и туристически продукт/и в Община Бургас и региона, включително трансграничен туристически продукт и разработване на пазарно ориентирана промоционална стратегия с план за популяризиране на идентифицирания/ните туристически продукт/и и/или услуги, в рамките на която следва да се изготвят видео клипове, всеки от които между 2 и 4 минути, за популяризиране на туристическия продукт на идентифицираните целеви пазари.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79310000, 79342000
Описание:
Услуги по проучване на пазари
Маркетингови услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1.Идентифициране на нов туристически продукт в Община Бургас и региона
На избрания изпълнител ще бъде предоставена подробна информация за идентифицираните до момента туристически продукти и маршрути по проекти в процес на изпълнение или по вече приключили проекти. Изпълнителят следва да разработи маркетингово проучване и да идентифицира нов/и туристически продукт/и и/или услуги, включително да предложи трансграничен туристически продукт, който включва държавите-партньори по проекта – Молдова, Грузия, Турция, Украйна и България. Изпълнителят следва да предвиди целеви пазари за продукта/продуктите и/или услугата/ услугите и да вземе тези пазари предвид при разработването на видео клиповете.
2. Изготвяне на промоционални видео клипове
• Времетраене – между 2 и 4 минути всеки;
• Заснемане, включващо обектите, които са част от туристическия/ките продукт/и и резултатите по проекта.
• Монтаж на кадрите, компютърна графика, специални ефекти, озвучаване
• Форматиране, записване и предаване на електронен носител – 50 бр.
3. Разработване на маркетингово проучване за туристически продукт и промоционална стратегия
• Разработване на маркетингово проучване за туристически продукт, включително разработена промоционална стратегия с план за популяризиране на туристическия продукт и унифициран дизайн за цялата кампания.
• Разработването на маркетинговото проучване да бъде основано на задълбочен анализ на потенциала на туристическите обекти, града и региона като цяло, както и по отношение на трансграничния туристически продукт, сегментиране на туристическия пазар и дефиниране на потенциални целеви групи и формулиране на подходящи послания за туристическата дестинация.
• Стратегията за популяризиране на маркетинговия продукт трябва да набележи конкретни мерки за популяризиране на туристическия продукт – резултат от проекта, като включи също идейна концепция за брандиране на туристическия продукт, включително изготвяне на лого на туристическия продукт/и и унифициран дизайн за цялата кампания, както и да набележи конкретни действия за реализация на плана.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участникът следва през последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.) да е изпълнил успешно договор/и с предмет, сходен на предмета на поръчката. За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат дейности в областта на социално-икономическите анализи, изготвяне на маркетингови стратегии и/или проучвания, изготвяне на аналитични и/или стратегически документи/политики/програми.
Участникът трябва да предложи минимум 2 ключови експерта, които да притежават необходимият професионален опит, както следва:
Ключов експерт „Маркетинг“, с висше образование в областта на икономиката и специфичен опит при изготвяне на маркетингови проучвания.
Ключов експерт „Туризъм“, с висше образование в сферата на икономиката или туризма и специфичен опит в разработване на туристически продукти.
Опитът на ключовите експерти се доказва с Декларация по образец (Приложение №9), съдържаща списък на лицата, които ще вземат участие при изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка, придружен с професионални автобиографии /подписани/.
Изисквания към техническите предложения на участниците:
Всеки участник трябва да изготви концепция до 30 страници за изпълнение предмета на поръчката, която трябва като минимум да включва следното:
1. Описание на стъпките за разработване на маркетинговото проучване, като се посочи какви индикатори, фактори и изходни данни ще бъдат взети предвид при разработката и цели, които се предвижда да се постигнат.
2. Описание на предлагания подход за изработване на промоционална стратегия – похвати, които ще се използват и пазари, към които ще е насочен туристическия продукт/и.
3. Рискови фактори, които следва да се вземат под внимание при изпълнение дейностите по поръчката и мерки за преодоляването им или минимизиране на въздействието им.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Съгласно обявения критерий, офертата ще бъде оценена по следната формула:
КО = ТО + ФО, където:
КО е комплексната оценка на съответния участник. Максималната стойност на КО е 50 точки.
ТО е показател, отразяващ относителната тежест на качеството на техническата част от офертата. Максималната стойност на ТО е 30 точки.
ТО - Концепция за изпълнение на поръчката, гарантираща качественото й и в оферирания срок изпълнение, където се ценят:
Съответствие на предложението на Участника с Техническата спецификация на Възложителя - доколко анализът на участника показва правилно разбиране на целите на поръчката; Предлаган подход за изработване на промоционална стратегия – похвати, които ще се използват и пазари, към които ще е насочен туристическия продукт/и; Рискови фактори при изпълнението - възможните рискове и мерки за тяхното преодоляване
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да бъде предоставена безплатно на хартиен носител на адрес - гр. Бургас, ул. Александровска № 26 не по-късно от деня и часа, посочени в Публичната покана, или да се изтегли безплатно от електронната страница на Община Бургас http://www.burgas.bg - "Профил на купувача". При поискване от заинтересованото лице, възложителят е длъжен да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането. Посочената прогнозна стойност е без включен ДДС.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: