ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на климатична техника - 2 (два) броя за нуждата на ОПУ-Разград. КЛИМАТИЧНА ИНВЕРТОРНА СИСТЕМА със следните параметри : BTU - 12000; отопление COP - 3,70/A; охлаждане - EER - 3,35/A; шум на вътрешно тяло dB- 43/22; гаранция - 36 месеца, с включен монтаж
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39717200
Описание:
Климатици
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Административна сграда - "Областно пътно управление" - Разград
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участникът да отговаря на изискванията на чл.47 и чл.48 от ЗОП., което удостоверява с документи и декларации за отсъствие на обстоятелствата (по образец Приложения №1,2 и 3). Срокът на валидност на офертите е 90 дни от подаването им. Участник, който не отговаря на изискванията на възложителя не се класира. Участникът избран за изпълнител при подписване на договора следва да представи : документи по чл.101е, ал.2 от ЗОП - оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3 % от сумата на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми : банкова гаранция по образец съгласно Приложение № 8 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя АПИ - ОПУ - Разград:, ул.Дондуков № 3 Банка: ОББ гр. Разград, IBAN: BG55UBBS80023300124538; BIC UBBSBGSF. Офертата( Приложение № 4) трябва да съдържа.1. Ценова оферта, съгласно Приложение № 6; Заверено копие на документ за регистрация на участника, който не е посочил Единен индентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице-документ за самоличностКогато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод на български език; 3.Документ за гаранция за участие в оригинал в размер на 16 лв.Гаранцията се представя в една от следните форми: банкова гаранция по образец (Приложение № 7) или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя АПИ - ОПУ - Разград:, ул.Дондуков № 3 Банка: ОББ гр. Разград, IBAN: BG55UBBS80023300124538; BIC UBBSBGSF Декларации по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП, съгласно Приложения №№1,2 и 3, попълнени от лицата по чл.47 ал.4 от ЗОП.Техническа оферта,съгласно Приложение № 5; 6.Декларация за запознаване с условията на договора Приложение № 10; Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от представител на участника. Представяне на офертата: 1. Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в непрозрачен запечатан плик. Върху плика трябва да бъде обелязана следната информация : До Областно пътно управление -Разград, ул.Дондуков № 3, както и наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника , както и предмета на поръчката , за която се представя офертата . Ако се използват самозалепващисе пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се подпише. 2. Ценовото предложение, съгласно Приложение № 6 се представя в отделен непрозрачен запечатан плик.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертите следва да бъдат представени в деловодството на ОПУ-Разград, - гр.Разград, ул.Дондуков № 3 стая № 12 до 16.00 ч. на 14.07.2014 г. Възложителят предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя http://api.government.bg/publichni_pokani.php, раздел "Публични покани" до изтичане срока на валидност , посочен в раздел ІV на настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: