Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на околната среда и водите, София, бул. Княгиня Мария Луиза № 22, За: Николай Стоименов, България 1000, София, Тел.: 02 9406588, E-mail: nstoimenov@moew.government.bg, Факс: 02 9884820

Място/места за контакт: Министерство на околната среда и водите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.moew.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.moew.government.bg/?show=88.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на обществената поръчка са извършването на следните дейности: 1. Изготвяне на график за изпълнение на дейностите, който се одобрява от Възложителя; 2. Съставяне на описи на съдържанието на класьорите по видове документи за архивиране и процедури (Посочване на общ брой страници и общ брой класьори); 3. Прономероване на страниците във всеки класьор; 4. Опаковане и етикиране на класьорите по видове документи за архивиране и процедури; 5. Рационално разполагане на документите по вид и хронология, за максимално търсене и работа с тях и създаване на регистри на архивните единици; 6. Подреждане в архивохранилище и адресиране по видове документи за архивиране и процедури.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79995100

Описание:

Услуги по архивиране


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

25 000 класьора, които следва да се обработят, опаковат, етикират, и подредени по видове документи в архивохранилищата на МОСВ , като цялата документация ще бъде публикувана на "Профил на купувача" :http://www.moew.government.bg/?show=88

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, основно място на извършване е бул. Кн. Мария Луиза

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Финансово - икономически изисквания а) Участникът трябва да има минимален оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката за предходните три приключени финансови години (2011, 2012 и 2013г) или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от 60 000 (шестдесет хиляди лева) лв без ДДС. Сходни с предмета на поръчката са дейности, в областта на създаване, обработка, съхраняване и архивиране на документация. Участниците могат да посочат ЕИК и да не представят изискваните документи, в случай, че са заявили и представили за обявяване годишния финансов отчет за съответните години в Търговския регистър, съгласно чл. 40 от Закона за счетоводството и същите са публично достъпни, в този случай участника прилага декларация. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изискването се прилага за обединението/консорциума като цяло. Технически изисквания а) Участникът трябва да има през последните три години (към датата на подаване на офертата) или от датата на учредяване/започване на дейността си до датата на подаване на офертата (в случай че участника е учреден/започнал дейноста в предиод по малко от три години от подаване на офертата), изпълнени /самостоятелно или в консорциум/обединение/ минимум един изпълнен договор с включени дейности сходни с предмета на поръчката, Сходни с предмета на поръчката са дейности, в областта на създаване, обработка, съхраняване и архивиране на документация. Доказва се с представено на списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, като към списъка се прилага препоръки за добро изпълнение за изпълнението на мимимум един изпълнен договор в областта на създаване, обработка, съхраняване и архивиране на документация и данни. б) Препоръки/референции за добро изпълнение на минимум един изпълнен договор посочени в списък на основните договори за услуги представен от на участника. Препоръките (по точка: б), трябва да доказват по недвусмислен начин за всеки от договорите – изпълнените дейности, стройноста им, както и дали услугите са изпълнени качествено. Доказва се с копия на препоръки/референции заверени от участника. в) Участникът трябва да има на разположение екип от минимум 5 (пет) технически лица (собствени или наети), за изпълнение на настоящата поръчка, които ще отговарят за качеството на същата, от които поне двама притежават професионален опит не по-малко от 2 години в областта на създаване, обработка, съхраняване и архивиране на документация. г) Участникът следва да притежава необходимото техническо оборудване за изпълнение на поръчката. Изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в информацията към публичната покана и могат да бъдат намерени на интернет страницата на Възложителя, в рубриката на "Профил на купувача" :http://www.moew.government.bg/?show=88

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

01/07/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Оперативна програма Околна среда 2007 - 2013г., приоритетна ос №4 1. Офертите се представят в запечатан непрозрачен плик, от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, или чрез куриерска служба, адресиран до Министерство на околната среда и водите, гр. София, бул. Княгиня Мария Луиза №22, стая № 308; 2. Върху плика всеки участник записва "Оферта за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на глава осма "А" от ЗОП с предмет: „Обработка и окомплектоване на документи на хартиен носител от изпълнението на ОПОС с цел съхранието им, в архива на ОПОС“, като следва да се посочи уникалния номер на поръчката посочен в публичната покана; своето наименование, пълен адрес за кореспонденция, телефон , по възможност факс и електронен адрес. Всеки участник има право да представи само една оферта. МОСВ представя достъп до публичната покана, приложенията към нея и информация, съдържаща "Съдържане на офертата", "Подготовка и подаване" и "Изисквания на Възложителя за изпълнение на поръчката", които могат да бъдат намерени на интернет страницата на Възложителя, в рубриката на "Профил на купувача" :http://www.moew.government.bg/?show=88

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/07/2014