ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на обществената поръчка е: „Доставка на офис техника за нуждите на АПИ“. В нейния предмет влиза доставката на 30 броя МФУ (Тип 1 – с възможност за двустранно автоматично сканиране), предназначени за деловодствата в АПИ, 30 броя МФУ (Тип 2 – от по-нисък клас), 30 броя лазерни мрежови принтери и 1 брой цветно МФУ с възможност за отпечатване и във формат „А3“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30232110
Описание:
Лазерни принтери
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Подробната техническа спецификация и минимални параметри на предлаганото оборудване са дадени в Приложение "А" "Техническа спецификация", което е неразделна част от публичната покана.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания и доказателства за икономическо и финансово състояние и за техническите възможности и квалификация на участниците в обществената поръчка:
1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние:
- Общ оборот за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лв. без ДДС.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло или от участник в него.
2. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи:
2.1. информация за общия оборот за последните три години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
2.2. заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови (2011, 2012 и 2013) години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови (2011, 2012 и 2013) години.
В случай, че участникът посочи ЕИК, той има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя изисканите по т. 2.2. документи, ако тези обстоятелства са видими в Търговския регистър.
Информацията по т. 2.1. се представя по образеца – Приложение № 5.
3. Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и/или квалификация:
3.1.през последните 3 год., считано до датата на представяне на офертата, да е изпълнил минимум 3 (три) договора за доставка на офис техника.
3.2. участниците да представят доказателства, референции и/или препоръки за успешното изпълнение на минимум 3 (три) договора, свързани с доставка на офис техника. Прилож. №5.1.
3.3. да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 – прилага се заверено от участника копие на сертификата.
3.4. Участникът да представи оторизация от производителя на оборудването или неговия официален представител на територията на Р. България, която да удостоверява правото му да продава и сервизира предлаганите от него продукти на територията на Р. България.
4. Специални изисквания към участниците:
4.1.Избраният изпълнител доставя техниката, предмет на настоящата поръчка до централното управление на АПИ в гр. София и във всеки областен град според моментната необходимост. Точното разпределение на техниката по градове с адреси ще бъде предоставена на избрания изпълнител при подписване на договора.
4.2.Участник се задължава да осигури безплатно гаранционно обслужване за предлаганата техника за срок от минимум 1 година, във всички областни градове на територията на Р. България.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Методика за определяне на комплексната оценка за класиране на офертите.
Всички оферти, които отговарят на обявените от Възложителя условия и бъдат допуснати до разглеждане, ще бъдат оценявани по критерия „икономически най-изгодна оферта” при следните показатели за определяне на комплексната оценка:
Офертите на участниците се оценяват по формулата:
К = К1 + К2 + К3 + К4;
Където:
К1 – предложена цена за Тип 1 с теглова тежест 40%
К2 - предложена цена за Тип 2 с теглова тежест 30%
К3 - предложена цена за Тип 3 с теглова тежест 20%
К4 – предложена цена за Тип 4 с теглова тежест 10%
1.Показател К1 – предложена цена с теглова тежест – 40 определен по следната формула:
К1= (Ц1о/Ц1n) х 40
където:
К1 = Оценка на предложената цена за Тип 1
Ц1о = Най-ниската цена предложена от участник зa Тип 1
Ц1n = Цената предложена от конкретния участник за Тип 1
Максималният брой точки е 40.
2.Показател К2 – предложена цена с теглова тежест 30 определен по следната формула:
К2= (Ц2о/Ц2n) х 30
където:
К2 = Оценка на предложената цена за Тип 2
Ц2о = Най-ниската цена предложена от участник зa Тип 2
Ц2n = Цената предложена от конкретния участник за Тип 2
Максималният брой точки е 30.
3.Показател К3 – предложена цена с теглова тежест 20 определен по следната формула:
К3= (Ц3о/Ц3n) х 20
където:
К3 = Оценка на предложената цена за Тип 3
Ц3о =Най-ниската цена предложена от участник зa Тип 3
Ц3n = Цената предложена от конкретния участник за Тип 3
Максималният брой точки е 20.
4.Показател К4 – предложена цена с теглова тежест 10 определен по следната формула:
К4= (Ц3о/Ц3n) х 10
където:
К4 = Оценка на предложената цена за Тип 4
Ц4о =Най-ниската цена предложена от участник зa Тип 4
Ц4n = Цената предложена от конкретния участник за Тип 4
Максималният брой точки е 10.
Максималният брой точки за комплексната оценка К, който може да получи участник е 100. На първо място се класира участникът, получил най-високата комплексна оценка. Участникът, класиран на първо място се определя за изпълнител.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1.Срок на валидност на офертите-90 календ. дни от датата, опред. за краен срок за получаване на оферти.Срок за изпълнение на поръч.-до 20 календар. дни от подпис. на договора. 2.Участникът, който не отговаря на изискванията на Възложителя, не се класира.3. Уч-кът сл. да отговаря на изискв. на чл.46, чл.47 и чл 48 от ЗОП, което удостоверява с деклар. за отсъствие на обстоят. (Прилож. № 4.1, 4.2 и 4.3).4. Уч-кът, избран за Изпълн., при подп. на договора сл. да представи:Док. по чл. 101e, aл. 2 от ЗОП;-Гаранция за изпълн. на дог-ра за общ. пор., в размер 3 (три) на сто от общата Цена по договора без ДДС, със срок на валидност 30 дни след крайния срок за доставка на техниката. Ако гаранц. е под формата на парична сума, прев. по сметката на АПИ,тя се освобождава до 30 дни след изпълн. на договора. Гаранц. за изпълнение се представя в оригинал, в една от сл. форми: депозит на парич. сума по сл. банкова сметка на Възлож. (адм. на АПИ): (БНБ–ЦУ, IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC BNBG BGSD) или безусловна и неотменима банкова гаранция, изд. в полза на Възлож. (Пр. № 8).5. Офертата на уч-ка сл. да съдържа сл. док.:5.1.Завер. копие от док. за регистрация или док./деклар. (своб. текст), съдържаща ЕИК, съгл. чл.23 от ЗТР, когато уч-кът е юрид. лице или едноличен търговец; копие от докум. за самолич., когато уч-кът е физ. лице. Когато уч-кът в проц. е чуждестр. физ. или юрид. лице или техни обед., докум. се представя и в офиц. превод на бълг. език.5.2.При уч-ци обед.-док., подписан от лицата в обед-ето, в който задълж. се посочва представляващият.5.3. Пр. № 2-Оферта, вкл. "Техническо предложение” и „Ценова оферта (Предлагана цена)”,съгл. изискв. към офертата и услов. за изпълн. на пор. 5.3.1. Инф. за подизпълн., ако се предвиждат такива, която съд:5.3.1.1. Списък на подизп., който се включва в Пр. № 2-Оферта и съдържа наимен. на подизпълн., вид. дейности, дял на участие.5.3.1.2. Пр. № 3-Деклар. за съгласие за участие като подизпъл. в общ. пор.5.4. Пр. № 4.1-Декл. по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“, „б“, „в“, „г“, „д“ и ал.2, т.5 от ЗОП.5.5. Пр. № 4.2-Деклар. по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а (1предлож.), т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП.5.6. Пр. № 4.3-Деклар. по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП.Предст. се собственор. подписани декл. от всяко едно от лиц. по чл.47, ал.4 и ал.5 от ЗОП.5.7. Пр. № 5–Инфор. за общ. оборот за послед. 3г. (2011, 2012 и 2013), в завис. от датата, на която уч-кът е учреден или е започнал дейнос. си;5.8. Пр. № 5.1.Списък на дог.5.9. Пр. № 6-Гаранция за участие в общ. пор. Представя се в оригинал: 450.00 лв. в една от сл. форми: депозит на парич. сума по сл. банкова с-ка на Възлож. (адм. на АПИ): (БНБ–ЦУ, IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC BNBG BGSD) или безусл. и неотм. банк. г-ция, изд. в полза на Възлож. Уч-ът избира сам форм. на гар.-Пр.№6; Пр.№7-проект на договор; Пр. №7.1; Пр.8-гаранц. за изпълн. на дог.;Пр. №8-декл. солид. отгов.Нотар. завер. пълном. Пълном. се представя: когато у-кът е обедин.-лицето сл. да бъде упълномощено от вс. уч-ци в обед. Офертата не е подпис. от представляващия. 5.8.Предаване на офертата:1.Офертата и вс. останали докум. към нея, трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като уч-ът следва да постави печат в/у лентата и/или да се подпише. 2.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация: адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3;наименование, адрес, тел., факс и електронен адрес на участника и предмета на поръч. за която се представя офертата. Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел III. АПИ предоставя достъп по електронен път до приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php, Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: