ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национален институт за помирение и арбитраж /НИПА/, ж.к.ОВЧА КУПЕЛ, ул. БОРЯНА № 59, бл. 215, част от ап.1 и ап.2, За: Аксиния Георгиева, България 1618, София, Тел.: 02 4253750, E-mail: nipa@nipa.bg, Факс: 02 4253760
Място/места за контакт: гр. София
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nipa.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nipa.bg/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Услуга с предмет: Избор на изпълнител за предоставяне на услуги на НИПА, по 4 обособени позиции:
Обособена позиция 1: Обучения по английски език, съгласно изискванията на Европейската езикова рамка;
Предвидените обучения по Обособена позиция 1 включват четири модула, които покриват първите четири нива в съответствие със стандартите на ЕС за владеене на английски език, както следва:
- Английски за начинаещи (обучение А1 и обучение А2) – 240 часа общо;
- Английски за напреднали (B1 и B2) – 240 часа общо;
Обособена позиция 2: Обучение за статистически анализ на показатели от поддържаните в НИПА бази от данни за колективните трудови договори и колективните трудови спорове ,
Предвиденото обучение има за цел да повиши уменията на служителите в ефективното използване на софтуер за съхранение, обработка и анализ на информацията от поддържаните от НИПА бази данни за колективни трудови договори и колективни трудови спорове.
Обособена позиция 3: Организиране и провеждане на обучения за ефективност и ефективни комуникации на държавната администрация
Предвидените дейности по Обособена позиция 3 включват две отделни поддейности, както следва:
- Обучение в екипна ефективност;
- Обучение в личностна ефективност;
Обособена позиция 4: Изпълнение на мерки за информация и публичност, включително изработване на материали и осъществяване на визуална идентификация относно проекта с финансовата помощ, получена от Европейския Социален Фонд и Оперативна програма “Административен капацитет”.
Настоящата обществена поръчка е в изпълнение на проект “Повишаване на компетентността и ефективността на администрацията на НИПА”, договор № А13-22-44/09.05.2014 г., по схема за финансиране по приоритетна ос „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-13.
Проектът е с продължителност 9 месеца - от 09.05.2014 г. до 09.02.2014 г. Целеви групи на проекта са Служители от администрацията на НИПА – 10 служители по трудово правоотношение.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
80570000, 79341000, 79952000
Описание:
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Рекламни услуги
Услуги, свързани с организирането на събития
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обособена позиция 1 - Обучения по английски език, съгласно изискванията на Европейската езикова рамка
Прогнозна стойност в лева, без ДДС за Обособена позиция 1: 13 750,00
Обособена позиция 2 - Обучение за статистически анализ на показатели от поддържаните в НИПА бази от данни за колективните трудови договори и колективните трудови спорове
Прогнозна стойност в лева, без ДДС за Обособена позиция 2: 5 666,67
Обособена позиция 3 - Организиране и провеждане на обучения за ефективност и ефективни комуникации на държавната администрация
Прогнозна стойност в лева, без ДДС за Обособена позиция 3: 6 910,00
Обособена позиция 4 - Изпълнение на мерки за информация и публичност
Прогнозна стойност в лева, без ДДС за Обособена позиция 4: 3 863,41
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Икономически и финансови възможности:
В процедурата могат да участват лица, които са реализирани общо за последните три завършени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оборот от сходни услуги* равен или по-голям от прогнозната стойност за позицията, за която се кандидатства.
Доказва се с копия на годишен баланс и отчет за приходите и разходите и попълнени данни в декларация по образец. Прилагането на баланси и отчети за приходи и разходи не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър.
*Под „сходни услуги“ в настоящата документация се разбират: За Обособени позиции 1, 2 и 3 – Услуги за организиране и провеждане на обучения и/или семинари за възрастни (лица над 18 г.); За Обособена позиция 4 – Услуги, свързани с изготвянето на рекламни материали, и осигуряване на информация и публичност.
2. Технически възможности:
2.1. През последните 3 /три/ години, считано от крайната дата за подаване на оферти по настоящата поръчка, участникът следва да е изпълнил или да е участвал в изпълнението на минимум 2 /два/ договора, с предмет, сходен* с предмета на настоящата поръчка. Доказва се с копия на препоръки за доборо изпълнение към всеки от представените от участника договори или други документи, доказващи вида на изпълнените дейности, и че договорите са изпълнени.
*Под „сходни услуги“ в настоящата документация се разбират: За Обособени позиции 1, 2 и 3 – Услуги за организиране и провеждане на обучения и/или семинари за възрастни (лица над 18 г.); За Обособена позиция 4 – Услуги, свързани с изготвянето на рекламни материали, и осигуряване на информация и публичност.
2.2. Участникът трябва да докаже, че разполага с не по-малко от необходимите експерти, нужни за качественото изпълнение на обособени позиции 1, 2 и 3, както следва:
1. Ключов експерт „Ръководител екип“:
- Квалификация – образователна степен – „магистър“ в областта на икономиката, социални дейности, публична администрация, хуманитарни науки или еквивалент;
- Професионален опит – 5 години опит, свързан с организирането на обучения, семинари, кръгли маси
- Специфичен опит – опит в организирането и/или координацията на минимум 2 семинара, кръгли маси и/или обучения на екипи за възрастни.
Ръководителят на екипа е основно отговорен за цялостното изпълнение на договора, като минимум: осъществява координация и контрол на цялостния процес на подготовка на обучението, както и на цялостната логистична подкрепа на обучаемите и на обучението.
2.Ключов експерт „Обучител“
За обособена позиция 1:
- Квалификация – образователна степен - „магистър“ със специалност английска филология и/или притежаващ международно признат сертификат за обучител по английски език (Кембридж, Оксфорд) или еквивалент;
- Професионален опит – Най-малко 5 години опит, свързан с преподаване на английски език;
- Специфичен опит – участие като преподавател в минимум 2 обучения на възрастни по английски език.
За обособена позиция 2:
- Квалификация – образователна степен - „магистър“ в областта на икономиката, Статистика и иконометрия, Бизнес информатика и комуникации или еквивалент;
- Професионален опит – Най-малко 5 г. доказан опит в провеждането на обучения по статистика и внедряване на специализиран статистически софтуер;
- Специфичен опит – Най-малко 3 г. доказан опит в изследвания и анализи на пазара на труда.
За обособена позиция 3:
- Квалификация – образователна степен - „магистър“ в областта на икономиката, социални дейности, публична администрация, психология, човешки ресурси или еквивалент;
- Професионален опит – Най-малко 5 години опит, свързан с психология и/или човешки ресурси, и/или обучения, семинари за повишаване на личностови и ключови компетенции;
- Специфичен опит - опит в провеждането на минимум 5 обучения в професионални умения, ключови компетентности, , от които минимум 2 обучения на възрастни;
За кандидатите по Обособена позиция 4 не се изисква осигурен екип
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
По обособени позиции 1, 2 и 3:
Показател 1: Цялостна стратегия на участника (Тп), с относителна тежест 50
Показател 2: Предложена от участника цена (Фп), с относителна тежест 30
Показател 3: Срок за организиране на обучения (Ср), с относителна тежест 20
По обособена позиция 4:
Показател 1: Предложена от участника цена (Фп), с относителна тежест 35
Показател 2: Срок за изработка и доставка на информационни материали (Ср), с относителна тежест 65
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Необходими документи за участие в процедурата:
1) Списък на документите, подписан и подпечатан от участника и Оферта - (Образец 1 и 1А);
2) Административни сведения - (Образец 2);
3) Регистрационни документи на участника:
4) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП – (Образец 3);
5) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 5 от ЗОП – (Образец 4);
6) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – (Образец 5);
7) Справка - декларация за общия оборот за последните три счетоводни години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП. - (Образец 6);
8) Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), считано от датата на подаване на офертата и в зависимост от датата, на която участникът е регистриран и е започнал дейността си, като минимум следва да е изпълнил поне 2 (два) договора към момента на откриване на процедурата - (Образец 7); Към списъка се прилагат Препоръки (Референции) за добро изпълнение на договорите. В препоръките задължително трябва да са посочени: предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и периода на изпълнение, координати за връзка и дали договора е изпълнен качествено и в срок.
9) Списък на лицата, пряко ангажирани с изпълнение на услугата - (Образец 8). Към списъка трябва да бъдат приложени документи, удостоверяващи образованието и професионалния опит на участниците и на лицата, които отговарят за извършването на услугата.
10) Декларация за разположение на експерта – (Образец 9);
Всички предложени експерти следва да имат договорни взаимоотношения с участника/член на обединението участник от преди подаването на офертата. Доказва се, чрез представянето на договор (трудов и/или граждански и/или др.), удостоверене от работодател или еквивалент, който се прилага към офертата на участника.
11) Нотариално заверено пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо офертата на участника (ако това лице не е законен представител, когато това е приложимо) – оригинал или нотариално заверено копие;
12) Декларация за участието или неучастието на Подизпълнители - (Образец 10);
13) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - (Образец 11) /когато е приложимо/.
14) Декларация от членовете на обединението – (Образец 12);
15) Декларация за приемане на условията в проекта на договор – (Образец 13);
14) Предложение за изпълнение на поръчката – по образец №14 на Възложителя. Кандидатите по обособени позиции 1, 2 и 3 следва да представят и график за провеждане на обученията.
15) Предлагана цена - по образец №15 на Възложителя
Всички документи, свързани с офертата, следва да бъдат на български език;
Всички документи в офертата, които не са на български език се представят и в превод. Ако участникът представя документи на чужд език, същите трябва да бъдат придружени с превод на български език, а в изрично посочените в ЗОП случаи, преводът трябва да бъде официален (56, ал.1, т.1 от ЗОП).
Образците на приложенията, указания към участниците и техническата спецификация са публикувани в профила на купувача в официалния сайт на НИПА - http://www.nipa.bg/
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: