Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Специализирана очна болница за активно лечение акад.Пашев" ООД, кв.Суха река ул."Емануил Васкидович" № 51, За: Весела Петрова, България 1517, София, Тел.: 02 9487920, E-mail: centersight@sobalpashev.com, Факс: 02 9454324

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sobalpashev.com..

Адрес на профила на купувача: www.sobalpashev.com..


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на медицински консумативи за нуждите на “СОБАЛ акад. Пашев” ООД и за „СБАЛОБ Зора” ООД по две обособени позиции: обособена позиция № 1 „Медицински консумативи за нуждите на „СОБАЛ акад.Пашев” ООД, съгласно приложената техническа спецификация с подробно описание на номенклатурите с оглед на предназначението им. обособена позиция № 2 „Медицински консумативи за нуждите на „СБАЛОБ Зора” ООД, съгласно приложената техническа спецификация с подробно описание на номенклатурите с оглед на предназначението им.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33140000, 33141110

Описание:

Медицински консумативи
Превръзки


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Видовете медицински консумативи са разпределени в две обособени позиции и са обозначени по номенклатури със собствен пореден номер и подробно описание на изискваните минимални технически характеристики, единична мярка и съответното за нея количество, като оферти могат да се подават за всяка отделна номенклатура.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

35000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

болнична аптека на “СОБАЛ акад. Пашев” ООД

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изисквания за икономическите и финансови възможности Информация за общия оборот и за оборота на доставките, които са обект на поръчката за предходните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си- изготвя се съгласно приложения образец. Участниците да имат реализиран оборот от доставки по предмета на поръчката. 2.Изисквания за технически възможности 2.1.Декларация - списък на основните договори за доставка по предмета на поръчката, изпълнени през предходните три години или от датата на учредяването включително стойности, дати и получатели, придружен с препоръки за добро изпълнение от лечебни заведения за болнична помощ, които са били снабдявани с медицински консумативи от участника за посочения период - изготвя се съгласно приложения образец. Представените препоръки задължително да са еднакви с предмета на настоящата обществена поръчка и да са издадени от лечебни заведения за болнична помощ. Участниците да имат установени търговски отношения с лечебни заведения за болнична помощ. 2.2.Документи, удостоверяващи правото на участника да извършва търговия на едро с медицински изделия, издаден съгласно ЗМИ. 3. Изисквания за изпълнение на поръчката 3.1.Доставките на медицински консумативи се извършват франко аптеката на болницата с транспорт на доставчика, като цената на транспорта се включва в договорените единични цени на стоките. Доставките се извършват въз основа на писмени заявки на Възложителя в рамките на договорените количества по номенклатури и в съответствие с оферираните единични цени. 3.2.Доставяните медицински консумативи трябва да притежава СЕ марка и сертификати за качество и произход съгласно изискванията на българските и съответните международните норми и стандарти, както и с документи, удостоверяващи съответствието на доставяните търговски продукти с изискванията на Закона за медицинските изделия, включително на въведените с него разпоредби на относимите Директиви на Европейския парламент и Съвета относно медицинските изделия и на Наредбата за съществените изисквания за оценяване на съответствието със съществените изисквания на медицинските изделия по чл.2 ал.1 т.3 от Закона за медицинските изделия 3.3.Доставяните видове медицински консумативи да имат маркировка (партиден номер, дата на производство, производител, срок на годност и други). 3.4.Количествата на отделните номенклатури ще бъдат възлагани за изпълнение с писмена заявка в рамките на договореното прогнозно годишно количество по спецификацията към договора . 3.5.Изпълнителят на обществената поръчка е длъжен да осигури и да поддържа складова наличност от всеки продукт, за който е подписан договор за доставка, гарантиращ изпълнението на доставката в оферирания срок. 3.6.Стоките трябва да са придружени с необходимите документи за качество и при спорове за качеството изпълнителят поема разходите за извършване на съответните проби и анализи. 3.7.Участниците задължително оферират и доставят разрешени за употреба продукти на територията на Република България. Остатъчният срок на годност на доставените стоки не може да бъде по-малък от 75 % от обявения от производителя върху опаковката към датата на доставката. 3.8.Участниците се задължават да извършват ежемесечно доставките на стоките в тридневен срок от получаване на писмена заявка от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, а при спешна потребност от доставка - в рамките на същия работен ден. 3.9. Плащанията на доставените медицински консумативи се извършват чрез банков превод по сметка на доставчика в срок до 60 дни след предаването на стоките и представяне на фактура, подписана и одобрена от КУПУВАЧА и предавателно–приемателен протокол. 3.10. Плащанията се извършват след представяне на всички необходими за плащането документи.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1.Предлагана единична цена – 40 точки 2. Качество - 60 точки

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/06/2014 14:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

На заинтересованите лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие, образци на документи и проект на договора, които са публикувани в профила на купувача на посочения в раздел І.1) Интернет адрес на Възложителя www.sobalpashev.com, в раздел “Обществени поръчки”. Всяка оферта трябва да съдържа следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата. 2. Заявление за участие в процедурата. 3.Регистрационни документи на участника (документи, удостоверяващи търговско-правния статут на участника). 4. Доказателства за икономическото и финансовото състояние. 5. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника. 6. Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. 7. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по EN ISO 9001:2008 или еквивалентен за производителя и за участника в процедурата - в заверено копие, придружено с превод на български език (когато документа е на чужд език). 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 9. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка. 10.Декларация за участието на подизпълнител, ако участникът предвижда такова, както и дела на неговото участие. 11.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата. 12.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата. 13. Административни сведения. 14. Техническо предложение. 15.Документи, удостоверяващи правото на участника да извършва търговия на едро на оферираните търговски продукти на територията на Република България. 16.Документи, удостоверяващи съответствието на оферираните търговски продукти с изискванията на Закона за медицинските изделия. 17. Техническата оферта. 18. Списък за представени документи, удостоверяващи качеството на оферираните медицински консумативи. 19. Ценово предложение. 20. Ценова оферта.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/06/2014