ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Изграждане на уеб-базиран документен портал и интеграция на факс сървър към системата за електронен документооборот на МОН”. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по проект № 13-32-15/29.01.2014 г. „ePORT - създаване на уеб-базиран документен портал на Министерството на образованието и науката за прозрачно и ефективно обслужване на граждани и бизнес“.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
48000000
Описание:
Софтуерни пакети и информационни системи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Изграждане на уеб-базиран документен портал;
2. Интеграция на факс сървър към системата за електронен документооборот на МОН;
3. Обучение на 20 експерта от МОН за администратори на документния портал и за управление на факс сървъра през специализиран интерфейс на документния портал.
Срок за изпълненеие на услугата е три месеца от датата на сключване на договора.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Министерство на образованието и науката, гр.София, бул. „Княз Дондуков“ 2А
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
I. Изисквания към участниците. Изискуеми документи и информация:
1. Проект на договор - подписан и подпечатан съгласно образец № 1;
2. Техническа оферта - попълнена съгласно образец № 2;
3. Предлагана цена - попълнена съгласно образец № 3. Офертата на участник предложил цена по висока от прогнозната стойност ще бъде отстранена;
4. Справка – декларация за поне 2 (два) договора, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, всеки от които да включва услуги, с предмет сходен с предмета на обществената поръчка – попълнена съгласно образец № 4 . Под „сходни с предмета на обществената поръчка” се разбира разработка и внедряване на уеб базирани портали приемане и обработка на електронно подписани документи. Към справката задължително се прилагат най-малкo 2 (две) препоръки/референции, в оригинал или заверени с гриф „Вярно с оригинала“, за добро изпълнение на описаните в нея договори, които минимално съдържат: дата на издаване, име на възложителя на услугата, дата на сключване на договора, описание на внедреното решение и обстоятелства дали участникът е реализирал добросъвестно и професионално договорните си задължения;
5. Справка – декларация за оборот от предоставяне на услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката – попълнена съгласно образец № 5. Под „сходни с предмета на обществената поръчка” се разбира разработка и внедряване на уеб базирани портали приемане и обработка на електронно подписани документи. Участникът следва да е реализирал оборот не по-малък от 100 000 (сто хиляди) лева без ДДС общо за последните 3 (три) години преди датата, определена като краен срок за подаване на офертите;
6. Заверено от участника копие на сертификат по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен;
7. Заверено от участника копие на сертификат по стандарта ISO 27001 или еквивалентен;
8. Заверено копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от ЗТР (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец и е регистриран по реда на ЗТР). Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертите се подават в запечатан непрозрачен плик от участника или от упъномощен от него представител лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Министерството на образованието и науката гр. София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, стая № 1 на партера.
Върху плика се посочва:
- Предмета на поръчката, за която се участва;
- Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
Всяка оферта трябва да съдържа посочените по-горе образци на документи.
Пакета с документация и образци на документи може да се намери и свали от интернет страницата на Възложителя, в раздел "Профил на купувача".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: