ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Извършване на дейности по ремонт на фуги на надлез на ж.п. линия на км 83+200 на път I-6 „Гюешево - София”, както следва: демонтиране на съществуващи дилатационни фуги - открит тип; направа на нови легла и доставка и монтаж на нови еластомерни дилатационни фуги открит тип съгласно Техническа спецификация на АПИ 2014 г. и Технически правила и изисквания за поддържане на пътища на НАПИ 2009 г., с всички свързани с това работи; ремонт на легла, направа на нова транзиция и подмяна на модули при фуги; при замяната и ремонта на съществуващите фуги да се постигне необходимата дилатация, водоплътност и да се осигури комфортно и безопасно преминаване на автомобилния трафик; изготвяне на Технологичен проект за изпълнение на видовете СМР; Изготвяне на Работен проект за ВОБД, който се съгласува с ОД МВР, сектор ПП; поставяне и поддържане на пътна сигнализация, съгласно одобрен и съгласуван проект за ВОБД.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45222000
Описание:
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на строителни съоръжения, без тунели и мостове
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Демонтиране на съществуващи дилатационни фуги - открит тип - 45 м; направа на нови легла и доставка и монтаж на нови еластомерни дилатационни фуги открит тип съгласно Техническа спецификация на АПИ 2014 г. и Технически правила и изисквания за поддържане на пътища на НАПИ 2009 г., с всички свързани с това работи-45 м; ремонт на легла, направа на нова транзиция и подмяна на модули при фуги - 45 м.Изготвяне на Работен проект за ВОБД, който се съгласува с ОД на МВР, сектор ПП-1 бр.; поставяне и поддържане на пътна сигнализация, съгласно одобрен и съгласуван проект за ВОБД-1 бр.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРАТА:1.Участниците да имат опит в областта на дейностите по ремонт на фуги на мостови съоръжения.2.Бюджетна рамка на Възложителя – 75 000,00 лв. без ДДС. Цената на Офертата не трябва да надвишава тази бюджетна рамка.3.Срок за изпълнение – не по-малко от 20 календарни дни и не повече от 30 календарни дни.
4.Всеки участник трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, който да отговаря на следните минимални изисквания:•Технически ръководител на обекта - да е с висше техническо или средно специално образование с професионален опит минимум 3 /три/ години като технически ръководител или заместник ръководител, в областта на строителството и ремонт на мостови съоръжения;•Отговорник контрол на качеството – строителен инженер, инженер химик или професионална квалификация техник с професионален опит като отговорник контрол на качеството – минимум 3 /три/ години;•Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – строителен инженер или професионална квалификация „техник” или аналогична специалност; да притежава минимум 1 /една/ година стаж на такава позиция; да представи сертификат за КБЗ.•Работници и машинисти – минимум 5 /пет/ броя;5.За доказване на техническите възможности и/или квалификацията си, участниците представят следните документи:5.1.списък (по образец – Приложение №8) на договорите за строителство, сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата, придружен от препоръки за добро изпълнение.;5.2.справка-декларация за професионалната квалификация на лицата, които ще бъдат заети с изпълнението на поръчката (по образец – Приложение № 12), включващ техническите лица, извършващи техническото ръководство на обекта, както и тези, които отговарят за контрола на качеството и КБЗ;•за лицата по т.5.2. се представят трудово – биографични справки (по образец – Приложение № 11);•за работниците и машинистите, се представя справка (по образец Приложение №12.1);•декларации по Закона за защита на личните данни (по образец–Приложение №10).5.3.Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на лицата от екипа – копия от дипломи за завършено образование и придобита квалификация, копия от трудови и/или осигурителни книжки (или еквивалентен документ, показващ трудовия или осигурителния стаж), както и списък с трудови или граждански договори, съдържащ информация относно името на работодателя, заеманата от работника/служителя длъжност и периода на изпълнението й.6.Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – Приложение №9;7.Заверено копие на застрахователна полица “Професионална отговорност” по чл.171 от ЗУТ.8.Гаранционен срок след изпълнението на Договора – съгласно чл.20, ал.4, т.9 от Наредба №2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти.9.Копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.10.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се представя попълнена Декларация Приложение №15, както и документите по т.5,т.6 и 8. 11.Не се допуска представяне на варианти.Съдържанието на Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик.Определеният за Изпълнител участник, при подписване на договора, трябва да представи:- Документите по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП – в оригинал и декларациите по чл.47, ал.5 от ЗОП;- Заверено копие на застрахователна полица “Професионална отговорност” по чл.171 от ЗУТ;- Гаранция за изпълнение на Договора е в размер на 3 на сто от стойността на поръчката – в лева без ДДС.Гаранцията се представя в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция (Приложение №13), по избор на определения за изпълнител участник.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
- Срок за изпълнение на поръчката - относителна тежест 70%;
- Цена за изпълнение на поръчката - относителна тежест 30%.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: