ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
1. Пълно описание на обекта на поръчката
Изпълнението на настоящата обществена поръчка се финансира по ДБФП №08/321/01117 от 03.10.2012г. сключен между Община Крушари и Държавен фонд „Земеделие” за реализирането на проект „Изграждане на едно защитено жилище в с.Крушари” по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от ПРСР 2007 – 2013 г.”
Предметът на поръчката включва доставка на машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения за нуждите на Защитено жилище - Крушари, община Крушари, област Добрич.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на предмета на доставката, която Изпълнителят ще извърши, са посочени в техническата спецификация /Приложение 1/ към документацията за участие.
2. Обособени позиции
Общият обем на доставката, предмет на настоящата обществена поръчка е разделен в три обособени позиции както следва:
• Обособена позиция №1: „Доставка на обзавеждане“
• Обособена позиция №2: „Доставка на оборудване“
• Обособена позиция №3: „Доставка на съоръжения“
Участникът може да подаде оферта за целия обем на поръчката или за избрана/и от него обособена/и позиция/и.
3. Възложител на поръчката
Община Крушари, с адрес: с.Крушари 9410, ул.„9-ти септември” № 3- A.
Интернет адрес на Възложителя: www.krushari.bg
Профил на купувача: http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432
Лице за контакти: Димитрина Желева Петрова – Директор дирекция РРХД в Община Крушари, тел: +359 5771 27 86, e-mail: djbp@abv.bg
4. Възможност за представяне на варианти в офертите
Не се предвижда възможност за представяне на варианти в офертите.
5. Срок на валидност на офертите
Срокът на валидност на офертите е времето, през което участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти.
Минимален срок на валидност на офертата е 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите.
6. Място и срок на изпълнение на поръчката
Доставката на машините, оборудването, обзавеждането и съоръженията ще се извършват в с.Крушари, област Добрич. В населеното място се намира обекта, в който ще се достави и монтира оборудването – сградата на Защитено жилище – Крушари.
7. Стойността на поръчката
Максимално допустимата прогнозна стойност за изпълнението на настоящата публична покана по реализирането на проекта, съгласно утвърдения от ДФ ”Земеделие” бюджет на проекта се определя в размер до 27 924,00 (двадесет и седем хиляди деветстотин двадесет и четири) лева без ДДС, която включва следните обособени позиции както следва:
Обособена позиция №1: Доставка на обзавеждане: до 14 694,00 (четиринадесет хиляди шестстотин деветдесет и четири) лева без ДДС;
Обособена позиция №2: Доставка на оборудване: до 12 230,00 (дванадесет хиляди двеста и тридесет) лева без ДДС;
Обособена позиция №3: Доставка на съоръжения: до 1 000,00 (хиляда) лева без ДДС.
Стойността на поръчката се определя в български лева, без включен ДДС. Офертите на участниците трябва да са съобразени с това обстоятелство.
Стойността включва абсолютно всички разходи по предмета на обществената поръчка, вкл. транспортни разходи, разходи за монтаж и др.
Участници, които са предложили обща цена за доставката или единични за всяка обособена позиция, по-високи от посочените по-горе, се отстраняват от участие в обществената поръчка.
8. Срок за изпълнение на поръчката
Срокът за доставка за всяка една обособена позиция е до 20 /двадесет/ календарни дни, но не по-късно от 31.07.2014г. Срокът започва да тече от подписването на договора/ите за възлагане на обществената поръчка.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30200000, 39710000, 39100000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности
Електродомакински уреди
Мебелировка
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максимално допустимата прогнозна стойност за изпълнението на настоящата публична покана по реализирането на проекта, съгласно утвърдения от ДФ ”Земеделие” бюджет на проекта се определя в размер до 27 924,00 (двадесет и седем хиляди деветстотин двадесет и четири) лева без ДДС, която включва следните обособени позиции както следва:
Обособена позиция №1: Доставка на обзавеждане: до 14 694,00 (четиринадесет хиляди шестстотин деветдесет и четири) лева без ДДС;
Обособена позиция №2: Доставка на оборудване: до 12 230,00 (дванадесет хиляди двеста и тридесет) лева без ДДС;
Обособена позиция №3: Доставка на съоръжения: до 1 000,00 (хиляда) лева без ДДС.
Стойността на поръчката се определя в български лева, без включен ДДС. Офертите на участниците трябва да са съобразени с това обстоятелство.
Стойността включва абсолютно всички разходи по предмета на обществената поръчка, вкл. транспортни разходи, разходи за монтаж и др.
Участници, които са предложили обща цена за доставката или единични за всяка обособена позиция, по-високи от посочените по-горе, се отстраняват от участие в обществената поръчка.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на предмета на доставката, която Изпълнителят ще извърши, са посочени в техническата спецификация /Приложение 1/ на настоящата документация.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
област Добрич, с. Крушари
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Предлаганите машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения следва да отговарят напълно на изисквания на възложителя, посочени в Техническата спецификация - Приложение №1 към настоящата покана.
Доставката следва да се извърши до сградата на Защитено жилище – с. Крушари на адрес: област Добрич, община Крушари, с.Крушари 9410, ул. „Девети септември”, сградата на защитеното жилище, в срок 20 /двадесет/ календарни дни от сключване на договора, но не по-късно от 31.07.2014г.
Изисквания към доставката и монтажа:
•Доставката следва да се извърши в срок и обем в съответствие с договора и техническата спецификация;
•Доставката се извършва в предвидената от производителя опаковка до мястото на изпълнение на поръчката по начин, който позволява съхранението и предпазването им от случайно погиване и унищожаване при превозването им;
•Доставката на бяла и черна техника следва да включва монтаж към вода, ток, канализация, след което да се извърши пробно изпитване на съответната техника;
•Елементите на доставката да бъдат придружени от ръководство/ инструкции за монтаж и експлоатация на български език и от оригинални гаранционни карти;
•Помещенията, в които ще се извършва монтажа следва да бъдат предадени във вида, в който са приети;
•За количеството и качеството на доставката и монтажа се съставя приемо – предавателен протокол;
•Мебелите следва да бъдат изработени без остри ръбове и без алергени. Електроуредите да са със защита от деца;
•Цветовете, където е приложимо се съгласуват предварително с представителя на Възложителя.
Гаранционен срок и гаранционно обслужване:
•Гаранционният срок се отнася за машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения, предмет на настоящата публична покана, като по ОП №1 следва да бъде минимум 12 месеца, а за ОП №2 и №3 минимум 24 месеца;
•Гаранционното обслужване е равно на гаранционният срок и започва да тече от датата на подписване на Приемо-предавателен протокол за извършената доставка;
•Гаранционното обслужване се извършва от квалифицирани сервизни специалисти, оторизирани за извършване на монтаж, въвеждане в експлоатация, гаранционен и извънгаранционен сервиз;
•При поява на дефекти в гаранционния срок Възложителят уведомява писмено Изпълнителя;
•Време за отстраняване на повредата – до 3 /три/ календарни дни от датата на получаване на известието;
•При възникване на повреди и необходимост от ремонт, задължение на Изпълнителя е да осигури всички необходими резервни части и компоненти. В случай на невъзможност повредата да бъде отстранена в рамките на срока, се съставя протокол, а дефектното оборудване се заменя с ново в срок не повече от 5 календарни дни от датата на възникване на повредата;
•Всички дейности и разходи по получаване, транспортиране, ремонтиране и връщане на дефектиралите части се поемат от Изпълнителя.
Изисквания към качеството на доставката:
• Доставените машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения следва да отговарят на действащите към момента на доставката БДС или еквивалентни международни стандарти;
• Доставеното оборудване трябва да бъде ново, неизползвано и все още произвеждан модел;
• Изпълнителят представя сертификати за произход/декларации за съответствие, или други документи, представени като заверено копие или оригинал и превод на български език.
При установяване на скрити недостатъци на доставените машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения, за които Изпълнителят е бил уведомен в рамките на гаранционния срок, той е длъжен да ги отстрани или да замени негодните стоки със същите стоки с идентични или с по-добри технически характеристики, ако недостатъците правят невъзможно ползването на активите по предназначение. Всички разходи по замяната са за сметка на Изпълнителя.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Възложителят предоставя на всички заинтересовани лица пълен достъп до Документацията за участие, ведно с всички приложения и образци към нея по електронен път на посочения в Публичната покана официален интернет адрес на Община Крушари, а именно: http://www.krushari.bg/, „Профил на купувача” http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432.
Всяка допълнителна информация, свързана с обществената поръчка ще бъде публикувана на същата страница и всеки участник сам се ангажира за узнаването й.
Всяка офертата следва да съдържа следните документи:
1. Заверено копие от Удостоверение за актуално състояние или Удостоверение за регистрация по ЕИК – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство (с дата не по-рано от 3 месеца от датата на подаване на предложението), а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено с гриф “Вярно с оригинала”;
2. Административни сведения за участника – Образец №1;
3. Декларация по чл. 47, ал.1 от ЗОП – Образец №2;
4. Декларация по чл. 47, ал.5 от ЗОП – Образец №3;
5. Предложение за изпълнение на поръчката – Образец №4;
6. Ценово предложение за обособена позиция №1– Образец №5.1;
7. Ценово предложение за обособена позиция №2– Образец №5.2;
8. Ценово предложение за обособена позиция №3– Образец №5.3.
Офертата следва да бъде представена в добре запечатан непрозрачен плик. На плика трябва да бъде посочен предметът на поръчката, обособената/ите позиция/и, за която/които се подава офертата, адрес на участника и телефон за връзка.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: