ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на поръчката е „Извършване на услуги по товарене, разтоварване (хамалски услуги)” за нуждите на Министерството на образованието и науката и изнесените работни места - дирекции на МОН в гр.София.
Услугите се извършват по писмена заявка на Възложителя или упълномощено от него лице. Всяка заявка следва да съдържа конкретна информация за:
- местонахождение на товара, подлежащ на обработка ;
- вид, приблизително тегло или обем на товара;
- особености на товара, свързани с безопасността на труда;
- място на преместване на товара;
- краен срок за преместването на товара.
След извършване на услугата за обработка на товара по конкретната заявка се съставя двустранно подписан констативен протокол, в който се описват:
- място на натоварване и място на разтоварване на товара;
- вид, приблизително тегло и/или обем на товара;
- броят и имената на служителите на Изпълнителя, ангажирани с изпълнението на конкретната заявка;
- извършената работа в човекочасове за действително извършване на дейности по обработка на товара (хамалски услуги) - за всеки служител на Изпълнителя и общо.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
63110000
Описание:
Услуги по обработка на товари
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Срока за изпълнение на договора е 4 (четири) години от датата на подписването му. Стойността на поръчката не следва да надвишава 66 000,00 лв. без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
сградите на Министерството на образованието и науката, находящи се в гр. София - административна сграда на ул. „Княз Дондуков” № 2А, сградата на ул. „Граф Игнатиев” № 15А, сградата на ул. Антим I № 17, сградата на бул. „Цариградско шосе” № 125, сградата на бул. „Г. М. Димитров” № 52А и сградата на бул. „Г. М. Димитров” № 52Б
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
I. Изисквания към участниците. Изискуеми документи и информация:
1. Оферта - попълнена съгласно образец № 1;
2. Техническо предложение - попълнена съгласно образец № 2;
3. Ценово предложение - попълнена съгласно образец № 3;
4. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство. Ако участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност.
5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП - попълнена съгласно образец № 4;
6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП - попълнена съгласно образец № 5;
7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - попълнена съгласно образец № 6;
8. Проект на договор - подписан и подпечатан съгласно образец № 7.
9. Копия на поне два изпълнени договора със предмет, който се отнася до предмета на настоящата поръчка, и за изпълнението им да разполагат с минимум 2 положителни референции от възложителите.
10.Декларация съдържаща списък на работниците, отговарящи за изпълнение на поръчката – в свободен текст.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертите се подават в запечатан непрозрачен плик от участника или от упъномощен от него представител лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Министерството на образованието и науката гр. София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, стая № 1 на партера.
Върху плика се посочва:
- Предмета на поръчката, за която се участва;
- Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
Всяка оферта трябва да съдържа посочените по-горе образци на документи.
Непредставянето на някой от документите посочени в "Изисквания за изпълнение на поръчката" от раздел III на поканата води до отстраняване на участниците.
Пакета с образците от документи може да се намери и свали от интернет страницата на Възложителя, в раздел "Профил на купувача".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: