BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул. Германея № 1, За: инж. Радка Георгиева, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.saparevabanya.bg..


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на процедурата е „Избор на консултант за изработване на процедури за възлагане на обществени поръчки при реализиране на проект № 10/321/01442 от 12.12.2013 г. ,,Път IV – 62084 Сапарева баня – Паничище в участъка от км. 3+569.38 до км. 9+147.20”, изпълнявани по договор № 10/321/01442 от 12.12.2013 г., мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.” . Във връзка със законосъобразното изпълнение на проект № 10/321/01442 от 12.12.2013 г. ,,Път IV – 62084 Сапарева баня – Паничище в участъка от км. 3+569.38 до км. 9+147.20” е необходимо да бъдат разработени следните тръжни документации: „Строително-монтажни работи по проект № 10/321/01442 „Строително - монтажни работи по Договор № 10/321/01442 от 12.12.2013 г. за обект ,,Път IV – 62084 Сапарева баня – Паничище в участъка от км. 3+569.38 до км. 9+147.20” мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.” – Открита процедура - чл. 14, ал. 1, т. 1 от ЗОП с осъществяване на предварителен контрол от страна на АОП - чл. 19, ал. 2, т. 22, б. „а” от ЗОП. „Упражняване на строителен надзор, по проект № 10/321/01442 „Строително - монтажни работи по Договор № 10/321/01442 от 12.12.2013 г. за обект ,,Път IV – 62084 Сапарева баня – Паничище в участъка от км. 3+569.38 до км. 9+147.20” мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.” - Открита процедура - чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП без осъществяване на предварит. контрол от страна на АОП - чл. 19, ал. 2, т. 22, б. „а” от ЗОП. „Консултантска услуга по контрол, мониторинг и управление на дейностите по проект № 10/321/01442 „Строително - монтажни работи по Договор № 10/321/01442 от 12.12.2013 г. за обект ,,Път IV – 62084 Сапарева баня – Паничище в участъка от км. 3+569.38 до км. 9+147.20” мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.” - Публична покана по реда на Глава осма „а” от ЗОП - чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП. „Доставка и монтаж на една информационна табела за осигуряване на публичност и информираност при реализиране от община Сапарева баня по проект № 10/321/01442 „Строително - монтажни работи по Договор № 10/321/01442 от 12.12.2013 г. за обект ,,Път IV – 62084 Сапарева баня – Паничище в участъка от км. 3+569.38 до км. 9+147.20” мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.” - Публична покана по реда на Глава осма „а” от ЗОП - чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП. „Упражняване на авторски надзор при реализиране на проект № 10/321/01442 „ ,,Път IV – 62084 Сапарева баня – Паничище в участъка от км. 3+569.38 до км. 9+147.20” мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.” - Процедура по договаряне без обявление - съгласно чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП. (След одобрението на АОП) !

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79421000

Описание:

Услуги по управление на проекти, без строителните


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Трябва да бъдат разработени пет пълни комплекта документации за възлагане на обществени поръчки.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

25681 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на адрес. Върху плика, участникът посочва наименование, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес и наименование на предмета на процедурата;Върху плика се поставя следното предписание: „Да не се отваря преди разглеждане от комисията за оценяване и класиране”. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика. Документи за подбор - Плик №1: •Оферта за участие - попълва се Образец № 1; *Списък на документите, съдържащи се в офертата; •Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК) – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Ако участникът е юридическо лице, което не е регистрирано по реда на Закона за търговския регистър, освен документ за актуално състояние или ЕИК следва да представи и документ за регистрация. •Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – попълват се Образец № 5, Образец № 6, Образец № 7.1 и Образец № 7.2; •Декларация за приемане на условията в проекта на договор - попълва се Образец № 4; •Справка за оборота от консултантски услуги, сходни с предмета на поръчката, реализиран от участника за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – попълва се Образец № 9; За услуги, сходни с предмета на поръчката ще се считат консултантски услуги по изработване на процедури за възлагане на обществени поръчки. •Заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи от предходните 3 години (2011, 2012 и 2013) – за юридическите лица или заверени копия от данъчни декларации от предходните 3 години (2011, 2012 и 2013) – за физическите лица, или еквивалентни документи за чуждестранните участници, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника. В случай, че участникът е представил ЕИК и документите са публикувани в търговския регистър, е достатъчно само да се позове на това обстоятелство. •Списък на основните договорите за консултантски услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите. В края на списъка участникът посочва договорите с предмет, сходни с предмета на поръчката – попълва се Образец № 10; За "договори за услуги, сходни с предмета на поръчката” възложителят ще приема договори за изпълнение консултантски услуги по изработване на процедури за възлагане на обществени поръчки. •Референции (препоръки) за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка – заверени от участника копия. Всяка референция трябва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. В случай, че участникът не разполага с референции може да представи копия на договори, приемо-предавателни протоколи и други документи по негово усмотрение, от които да са видни посочените по-горе обстоятелства. •Списък на екипа на участника, ангажиран за изпълнението на обществената поръчка - попълва се Образец № 8; Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец - Образец № 12) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им. Към списъка се прилагат и декларации от лицата посочени в него, че са на разположение - Образец № 11. •Техническо предложение за изпълнение на поръчката - плик № 2 – попълва се Образец № 2; •Ценова оферта - Плик №3- попълва се Образец № 3.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Техническа оценка - тежест 50 % 1.1 Обосновка и стратегия - 20 % 1.2 Организация на дейностите и ресурсите, които участника възнамерява да вложи при изпълнението на дейностите по изпълнение на договора - 20 % 1.3 Процедури за контрол по изпълнение на дейностите – предмет на поръчката - 10 % 2. Финансова оценка (цена) - тежест 50 %

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/04/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Минимални изисквания за икономическо и финасово състояние •Участникът да има минимален документално доказан оборот от консултантски услуги за изработване на процедури за възлагане на обществени поръчки през последните три приключени финансово години (2011, 2012 и 2013), в размер не по-малко от 70 000 (седемдесет хиляди) лева. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация •Участникът през последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертите, да е изпълнил не по-малко от 2 договора за изработване на процедури за възлагане на обществени поръчки, общата стойност на които е не по-малко от 70 000 (седемдесет хиляди) лева без ДДС. Изпълнението на договорите трябва да е приключило преди датата на подаване на офертата от участника. •Участникът да осигури екип, от експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани в изпълнението на услугата – предмет на обществената поръчка, а именно: 1 (един) - дипломиран юрист, със стаж минимум 5 (пет) години като юрист и с опит - не по малко от 2 години в управлението на програми от ЕС; 1 (един) дипломиран магистър -икономист, със стаж по специалността минимум 5 (пет) години с опит - не по малко от 2 години в управлението на програми от ЕС; 1 (един) дипломиран строителен инженер - със стаж като строителен инженер не по- малко от 5 г. и с опит - не по-малко от 2 години в управлението на програми от ЕС. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.В процеса на разглеждане и оценка на офертите, длъжностните лица по чл. 101г, ал. 1, прилагат съответно разпоредбите на чл. 68, ал. 11 и чл. 70 от Закона за обществените поръчки. Oферта, която не е изготвена, съгласно изискванията на Възложителя, се отстранява от разглеждане и оценяване. Отварянето,разглеждането и оценката на офертите ще се извърши на деня,следващ получаването на офертите. В случай , че е почивен ден на първия работен ден.Определеният за изпълнител участник при подписването на договора е необходимо да представи документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 1от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, са публикувани и са на разположение на заинтересованите лица в електронен вид в Профила на купувача на официалната страница на Възложителя – община Сапарева баня - http://www.saparevabanya.bg.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/04/2014