ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
РЗОК-Благоевград, пл. „Георги Измирлиев” № 9, За: Светослав Александров петкашев, Р. България 2700, Благоевград, Тел.: 073 88300411, E-mail: blagoevgrad@nhif.bg, Факс: 073 88300413
Място/места за контакт: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев” № 9
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg..
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/63..
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК -Благоевград
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
31681410, 44316000, 34913000
Описание:
Електрически материали
Железария
Различни видове резервни части
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставките се извършват периодично по заявени количества при възникнала необходимост, съобразно нуждите на възложителя.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
административната сграда на възложителя находяща се на адрес: гр.-Благоевград, пл. „Георги Измирлиев” № 9 или в обекта на изпълнителя.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Доставките предмет на поръчката да се извършват в съответствие с всички нормативни, технически и на Възложителя изисквания за извършването им. 2. Доставките следва да се извършват по направена от възложителя заявка по факс, е-mail или на място при посещение на уълномощеното лице на възложителя в обекта на изпълнителя. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка. Завките за доставка ще се извършват според потребностите на възложителя. Възложителят няма ангажимент да извършва поръчка за всички посочени артикули в т.ІІ СПЕЦИФИКАЦИИ И ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА. 3. Доставката следва да се извърши в срок до 24/двадесет и четири/ часа, считано от получаването на заявката от възложителя. 4. Доставените стоки следва да бъдат в подходяща за съхранение и транспорт опаковка и да бъдат придружени с всички документи, съпътстващи стоките(сертификат за произход и качество и/или декларация за съответствие, указания за прилагане изготвени на български език и др.) 5. Доставените стоки следва да бъдат нови и неупотребявани и да отговарят на действащите стандарти. 6. Рекламации: 6.1. Рекламации по количествата на доставените стоки и видими фабрични дефекти се правят само в момента на подписване на приемо-предавателен протокол, като изпълнителят отстранява несъответствията в рамките на 1 (един) работен ден. 6.2. Рекламации относно качеството и скрити дефекти се правят през цялото време на гаранционния срок на стоките. За стоките без гаранционен срок рекламации се правят в тридневен срок от откриването им, но не по-късно от три месеца от датата на доставката. 6.3. Изпълнителя е длъжен да подмени дефектните стоки с годни такива не по-късно от 2 (два) работни дни от датата на протокола за рекламация. 6.4. Констатирането на гаранционни събития и рекламации става двустранно-съвместно между надлежно упълномощени представители на двете страни. 6.5. При неявяване на представители на изпълнителя в срок до една седмица след покана на възложителя, констатирането става едностранно от специално назначена комисия на възложителя, като при тази ситуация, изпълнителя е длъжен да приеме без спор, констатациите по протокола на тази комисия. 7. Обектът на изпълнителя да е с местонахождение на територията на гр. Благоевград.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: