ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка и монтаж на вентилационна система
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
42520000
Описание:
Оборудване за вентилация
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Финасов ресурс : 33 779.72 /тридесет и три хиляди седемстотин седемдесет и девет 0.72 / лева с включено ДДС.
Начин на плащане: Плащането ще се извършва по банков път, отложено в срок до 60 дни след датата на доставката и монтажа, въз основа на издадена фактура и съставена приемо-предавателна форма.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
МБАЛ „Д-р Стамен Илиев” АД, гр. Монтана , ул. „Сирма войвода ” № 2
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Предложенията на участниците трябва да отговарят на изискванията посочени в Приложение №3 - Техническа спецификация от Документацията за възлагане на обществена поръчка обявена на адрес : http://www.mbalmontana.com/page/show/54.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Предлагана цена – К1 - 60 точки ;
Гаранционен срок – К2 - 20 точки ;
Срок на доставка – К3 - 20 точки .
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Възложителят осигурява пълен достъп до настоящата документация на адрес : http://www.mbalmontana.com/page/show/54.
За да бъдат разгледани, оценени и евентуално – приети, офертите трябва да отговарят на следните изисквания и да имат най-малко следното съдържание:
1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението с прилагане на ЕИК или удостоверение за актуално състояние от съответния публичен регистър в оригинал или във формата на заверено от участника копие;
2.Нотариално заверено пълномощно в случай, че офертата е подписани от лице, различно от законния представител на участника – в оригинал или във формата на нотариално заверено фотокопие;
3. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съдържащо:
3.1. Списък на основните договори за доставки на стоките, обект на поръчката, изпълнени през последните 3 години (2011, 2012 и 2013г.) от участника, включително стойностите, датите и получателите;
3.2. Проспекти, каталози, сертификати, спецификации от производителя, и други документи, доказващи съответствието на стоките със спецификацията на възложителя – Приложение №2 от документацията за участие – във формата на заверени от участника фотокопия;
3.3. Срок за изпълнение на доставките – не по-голям от 20 календарни дни от сключването на договора;
3.4. Техническата спецификация на предложението и се представя на хартиен носител ;
3.5. Гаранционният срок не може да бъде по-малък от 24 месеца;
3.6. Начин на плащане: Плащането ще се извършва в срок до 60 дни след доставката въз основа на издадена фактура и приемно-предавателна форма ;
3.7. Срок на валидност на офертата – не по-малък от 30 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на офертите ;
4. Сведения за участника – Приложение № 6;
5. Декларация за приемане клаузите на проекта на договора – Приложение № 7;
6. Проект на договора, подписан и подпечатан от участника на всяка страница - Приложение № 5;
7. Ценово предложение – Приложение № 4.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: