ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на канцеларски материали за провеждане на конференция по проект BG051PO001-5.1.04-0206 „Подкрепа за социално включване”
В рамките на обществената поръчка ще бъде извършена доставка на канцеларски материали за провеждане на конференция по проект BG051PO001-5.1.04-0206 „Подкрепа за социално включване.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на предмета на доставката, която Изпълнителят ще извърши, са посочени в техническата спецификация на настоящата документация.
Обществената поръчка се отнася за дейности, планирани в рамките на проект BG051PO001-5.1.04-0206 „Подкрепа за социално включване”, финансиран от Европейски социален фонд на ЕС и правителството на Р. България чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30192700, 30234600
Описание:
Книжарски стоки
Флашпамети
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общата прогнозна и пределна стойност на обществената поръчка е в размер на 500 (петстотин) лева без ДДС и 600 (шестстотин) лева с включен ДДС.
Офертите на участниците, съдържащи сума по-висока от обявената прогнозна стойност, ще бъдат отстранени, като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.
Обществената поръчка се финансира по договор BG051PO001-5.1.04-0206-C0001 от 27.11.2012г. сключен между Община Крушари и Агенцията за социално подпомагане, за реализацията на проект BG051PO001-5.1.04-0206 „Подкрепа за социално включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.1.04 „Помощ в дома”.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Община Крушари, област Добрич
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изесквания за изпълнение на поръчката: Предлаганите канцеларски материали следва да отговарят напълно на изисквания на възложителя, посочени в Техническата спецификация - Приложение № 1 към настоящата покана.
Доставката на канцеларските материали следва да се извърши лично от Изпълнителя до сградата на Общинска администрация Крушари на адрес: област Добрич, община Крушари, с.Крушари 9410, ул.„9-ти септември” № 3- A, в срок не по-късно от 24 (двадесет и четири) часа след сключване на договор за изпълнение.
Транспортните разходи за изпълнение на обществената поръчка са за сметка на Изпълнителя.
Предлаганите канцеларски материали трябва да са нови и неупотребявани. Когато се констатират недостатъци (рекламации) на доставените материали, предмет на настоящата обществена поръчка чрез публична покана с предмет: „Доставка на канцеларски материали за провеждане на конференция по проект BG051PO001-5.1.04-0206 „Подкрепа за социално включване”, които са съществени, Изпълнителят е длъжен лично да достави качествена стока в срок до 3 /три/ календарни дни за собствена сметка на административния адрес на община Крушари, указан за първичната доставка.
Общи изисквания:Право на участие в обществената поръчка по реда на глава осем „а” от ЗОП има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице.
Административни изисквания към участниците: Участник в настоящото възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата поръчка се представлява от управителя/управителите си или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. 2. Не може да бъде участник при възлагането на тази обществена поръчка:
- чийто представляващ е лице по чл. 3, ал.1, т.1 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла чл.52 от Регламент 1605/2002г. и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС / Общите насоки/, което през последната една година, считано от крайната дата за подаване на оферта от участника, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в управляващия орган или междинното звено на ОП „ РЧР”;
- има сключен трудов или друг договор за изпълнение на ръководни или контролни функции с лице по чл.3, ал.1, т.1 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла чл.52 от Регламент 1605/2002г. и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС, което през последната една година, считано от крайната дата за подаване на оферта от участника, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в управляващия орган или междинното звено на ОП „ РЧР”;
-лице по чл. 3, ал.1, т.1 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла чл.52 от Регламент 1605/2002г. и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС, което през последната една година, считано от крайната дата за подаване на оферти, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в УО или МЗ на ОП „РЧР” ;
- който е сключил договор за консултантски услуги с лице по чл. 3, ал.1, т.1 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла чл.52 от Регламент 1605/2002г. и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС, което през последната една година, считано от крайната дата за подаване на оферта от участника, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в управляващия орган или междинното звено на ОП „ РЧР”. Участник, който не подаде декларация по чл. 19 от Общите насоки се отстранява от поръчката.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документацията за участие ще бъде публикувана на интернет сайта на община Крушари в профила на купувача – http://krushari.bg/pagelist.php?idd=166.
Всяка допълнителна информация, свързана с обществената поръчка ще бъде публикувана на същата страница и всеки участник сам се ангажира за узнаването й.
Всяка офертата следва да съдържа следните документи:
1. Заверено копие от Удостоверение за актуално състояние или Удостоверение за регистрация по ЕИК – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство (с дата не по-рано от 3 месеца от датата на подаване на предложението), а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено с гриф “Вярно с оригинала”;
2. Административни сведения за участника;
3. Декларация по чл. 47, ал.1 от ЗОП;
4. Декларация по чл. 47, ал.5 от ЗОП;
5. Декларация по чл.19 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла чл.52 от Регламент 1605/2002г. и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС;
6. Предложение за изпълнение на поръчката;
7. Ценово предложение.
Офертата следва да бъде представена в добре запечатан непрозрачен плик. На плика трябва да бъде посочен предметът на поръчката, адрес на участника и телефон за връзка.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: