ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална здравноосигурителна каса, чрез Районна здравноосугурителна каса(РЗОК) Стара Загора, ул. Цар Ив. Шишман 54А, За: Красимир Димитров Христов, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 610970, E-mail: st.zagora@nhif.bg, Факс: 042 610913
Място/места за контакт: Районна здравноосугурителна каса(РЗОК) Стара Загора, ул. Цар Ив. Шишман 54А
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/63.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК Стара Загора
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
31681410, 44316000, 34913000
Описание:
Електрически материали
Железария
Различни видове резервни части
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставките се извършват периодично по заявени количества при възникнала необходимост, съобразно нуждите на възложителя.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Място: административната сграда на възложителя находяща се на адрес: гр.Стара Загора, ул. Цар Ив. Шишман № 54А или в обекта на изпълнителя.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Доставките предмет на поръчката да се извършват в съответствие с всички нормативни, технически и на Възложителя изисквания за извършването им.
2. Доставките следва да се извършват по направена от възложителя заявка по факс, е-mail или на място при посещение на уълномощеното лице на възложителя в обекта на изпълнителя. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка. Завките за доставка ще се извършват според потребностите на възложителя. Възложителят няма ангажимент да извършва поръчка за всички посочени артикули в т.ІІ СПЕЦИФИКАЦИИ И ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА.
3. Доставката следва да се извърши в срок до 24/двадесет и четири/ часа, считано от получаването на заявката от възложителя.
4. Доставените стоки следва да бъдат в подходяща за съхранение и транспорт опаковка и да бъдат придружени с всички документи, съпътстващи стоките(сертификат за произход и качество и/или декларация за съответствие, указания за прилагане изготвени на български език и др.)
5. Доставените стоки следва да бъдат нови и неупотребявани и да отговарят на действащите стандарти.
6. Рекламации:
6.1. Рекламации по количествата на доставените стоки и видими фабрични дефекти се правят само в момента на подписване на приемо-предавателен протокол, като изпълнителят отстранява несъответствията в рамките на 1 (един) работен ден.
6.2. Рекламации относно качеството и скрити дефекти се правят през цялото време на гаранционния срок на стоките. За стоките без гаранционен срок рекламации се правят в тридневен срок от откриването им, но не по-късно от три месеца от датата на доставката.
6.3. Изпълнителя е длъжен да подмени дефектните стоки с годни такива не по-късно от 2 (два) работни дни от датата на протокола за рекламация.
6.4. Констатирането на гаранционни събития и рекламации става двустранно-съвместно между надлежно упълномощени представители на двете страни.
6.5. При неявяване на представители на изпълнителя в срок до една седмица след покана на възложителя, констатирането става едностранно от специално назначена комисия на възложителя, като при тази ситуация, изпълнителя е длъжен да приеме без спор, констатациите по протокола на тази комисия.
7. Обектът на изпълнителя да е с местонахождение на територията на гр. Стара Загора.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: