Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Софийски Университет "Св. Климент Охридски", бул. "Цар Освободител" №15, За: Бистра Петрова,Илия Цъклев, Р България 1504, София, Тел.: 02 8464210, E-mail: op@admin.uni-sofia.bg, Факс: 02 9460255

Място/места за контакт: Ректорат - Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„АБОНАМЕНТНА ИЗВЪНГАРАНЦИОННА ПОДДРЪЖКА И РЕМОНТ НА АСАНСЬОРНИ УРЕДБИ” и включва следните 2 обособени позиции: І. „АБОНАМЕНТНА ИЗВЪНГАРАНЦИОННА ПОДДРЪЖКА И РЕМОНТ НА АСАНСЬОРНИ УРЕДБИ” в сгради на Университета на територията на град София; ІІ. „АБОНАМЕНТНА ИЗВЪНГАРАНЦИОННА ПОДДРЪЖКА И РЕМОНТ НА АСАНСЬОРНИ УРЕДБИ” в сградата на Творчески дом „КИТЕН”, с. Китен, област Бургас. Обхватът и основните параметри на обществената поръчка са подробно описани в Техническото задание (образец № 1). Включените в техническото задание на настоящата обществена поръчка ДЕЙНОСТИ И УСЛУГИ не са изчерпателни по отношение на възможните видове, които могат да бъдат поръчвани и изпълнявани по договора. В обхвата на същия се считат за включени и могат да бъдат възлагани и извършвани и други ДЕЙНОСТИ И УСЛУГИ от същата група и клас, по заявка на възложителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

До достигане на стойностния праг, нормативноустановен за условията и реда, при които е сключен договора за възлагане на обществена поръчка за доставка / услуга, определен в чл.14, ал.4, т. 2 от ЗОП

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:


МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

СУ "Св. Кл. Охридски"

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изпълнителят поддържа в работно състояние асансьорните урудби на Възложителя за времето на действие на договора, като извършва: 1.1. профилактични прегледи на съоръженията и предпазните им устройства - не по-рядко от веднъж на месец. 1.2. регулярно профилактично почистване и смазване на всички възли. 1.3. всички необходими настройки и донастройки. 1.4. техническо обслужване и извънпланово-предупредителни ремонти. 1.5. текущи ремонтни дейности. 1.6. водене на дневник/досие за всяко съоръжение, в който да отразява техническото му състояние и резултатите от проверките и ремонтите, както и съставяне на двустранно подписани протоколи след всяко посещение 1.7. всички резервни части, включително и бързоизносващи се такива, необходими за поддържането на асансьорите в техническа изправност и годни за безопасна експлоатация се осигуряват независимо от марката на съоръжението. 1.8. изпълнителят доставя и влага необходимите оригинални и/или съвместими консумативи (бързо износващи се материали – хидравлично масло, нафта, бензин, крепежни материали, крушки, микролампи, токоизправителна група, кондензатори, пружини /всички видове/, бутонни шапки, бутонен елемент и др.), с които гарантира предписаните от производителя на устройствата условия на експлоатация. 1.9. денонощен сервиз за извършване на ремонтни работи за освобождаване на заседнали пътници. Време за реакция-до 30 минути. 1.10. възстановяване в техническа изправност на асансьорите при повреда, времето за реакция е до един час от получаване на заявка. 1.11. инструктиране срещу подпис на упълномощен представител от ползвателите за безопасна експлоатация на асансьорите. 1.12. да присъства на периодичните прегледи и изпълнява разпорежданията на Държавен технически надзор. 1.13. да обезопасява шахтовите отвори и работните места при работа по асансьора, съобразно изискванията на нормативните документи. 1.14. да почиства машинното помещение и дъното на шахтата. 2. Сервизната дейност да се извършва по начин, който да не възпрепятства дейността на Ректората, факултетите и самостоятелните звена към СУ ”Свети Климент Охридски”; 3. Поддържането и ремонтирането на асансьорните уредби да се извършва в съответствие с изискванията на ЗТИП и наредбите по прилагането му и Правилника за технически надзор върху съоръженията с повишена опасност. 4. Осигуряване и влагане на необходимите резервни части за отстраняване на повредите, появили се по време на договора - нови, оригинални и/или съвместими съгласно изискванията на производителя. 5. Предложеното от участника абонаментно месечно възнаграждение за ИЗВЪНГАРАНЦИОННАТА ПОДДРЪЖКА трябва да включва всички разходи за изпълнение на поръчката до местата на изпълнение, в т.ч. транспортни разходи, такси, мита, застраховки, спомагателни разходи, товаро-разтоварни и др. 6. Абонаментното месечно възнаграждение за ИЗВЪНГАРАНЦИОННАТА ПОДДРЪЖКА трябва да включва стойността на всички дейности по т.3.1. от настоящата документация. Вложените резервни части и материали се заплащат отделно от абонаментната такса, по фактура, издадена от Изпълнителя.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/04/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията на настоящата обществена поръчка е безплатна и може да бъде изтеглена от всяко заинтересовано лице от електронната страница на Софийския университет „Св. Климент Охридски” : http://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/04/2014