ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Организация и управление на проект „ Рехабилитация на част от общинска пътна мрежа – Община Смядово“, финансиран по Договор №27/321/01576 от 06.12.2013г., в изпълнение на договор №27/321/01576, който се осъществява с финансовата подкрепа на Програма за развитие на селските райони 2007 – 2013., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за Развитие на селските райони.
По проекта са предвидени изпълнението на строителни монтажни работи изразяващи се в :
Рехабилитация на следните общински пътища на територията на Община Смядово:
Подобект 1: Рехабилитация на съществуващ общински път SHU3130/ІІІ-7301, Янково – Желъд/-Ново Янково от км. 0+000 до км. 0+750.
Подобект 2 : Рехабилитация на съществуващобщински път SHU3132/ІІ-73, Ррадко Димитриево – Смядово/-Кълново – ІІІ-7301 от км. 0+000 до км. 2+095 и мост при км. 0+200.
Подобект 3: Рехабилитация на съществуващ общински път SHU2131/ІІІ-7301, Янково – Желъд/-Черни връх от км. 0+000 до км. 2+460.
Подобект 4: Рехабилитация на съществуващ общински път SHU2134/ІІІ-7301, Кълново – Желъд / Янково –Бял бряг от км. 0+000 до км. 1+611 и мост при км. 0+583.
Участниците следва да представят екип за изпълнине на проекта, включващ Ръководител на екипа, Икономист, Строителен Инженер.
Екипа ще изпълнява функции, свързани с:
мониторинг и контрол за изпълнение на договорите с външни изпълнители;
Успешно изпълнение на проекта в съответствие със заложения бюджет, срокове и индикатори на проекта.
Спазване условията на ДБФП, сключен между Община Смядово и УО на Програмата.
Ефикасно финансово управление на проекта.
оценка и докладване за напредъка и изпълнението на проекта (месечно, тримесечно, годишно, окончателно);
верификация на разходите и финансово управление;
Изготвяне и предадени в срок всички доклади и справки, съгласно изискванията на Програмата
докладване на нередности;
архивиране;
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79411000
Описание:
Консултантски услуги по общо управление
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обхват на дейността на изпълнителя (консултант) по настоящата обществена поръчка:
Ръководителя на проекта:
Ръководи изпълнението на дейностите по проекта;
Организира и контролира цялостната дейност на екипа за управление на проекта;
Осъществява контакт с органи и институции, които имат отношение към изпълнението на проекта;
Координира работата с останалите органи участващи в изпълнението на проекта;
Организира и контролира спазването на вътрешните правила/процедури, имащи отношение към управлението и изпълнението на проекта в организацията на Община Смядово ;
Осъществява предоставянето на достъп на представители на Управляващия орган, Междинното звено, Сертифициращия орган, Одитиращия орган, националните одитиращи и контролни органи, Европейската Комисия, Европейската служба за борба с измамите и на Европейската сметна палата до всички документи и информация по проекта;
Организира изпълнението на предписанията на одитиращите органи и препоръките, съдържащи се в доклади от проверки на място, осъществени от представители на Управляващия орган, Междинното звено, Сертифициращия орган и Одитиращия орган;
Осъществява наблюдението и контрола върху изпълнението на сключените договори по проекта, както и на допълнителни споразумения към тях;
Отговаря за спазването на графика за изпълнение на проекта;
При откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама на който и да било етап от изпълнението на проекта, докладва на Бенефициента.
Икономист
- Отговаря за целесъобразността и законосъобразността на поеманите задължения и извършваните разходи;
Съгласува договорите за възлагане на обществени поръчки относно разходните им части;
Изготвя искания за средства по проекта;
Извършва наблюдение на плащания и лимити, на справки и отчети по проекта;
Участва при обобщаване на месечните отчети между Бенефициента и партньорите.
Обобщава и осчетоводя финансовите документи на ниво проект и представянето им на УО;
Регистрира своевременно счетоводните операции, в съответствие с приложимото законодателство;
Осъществява хронологично, двустранно, синтетично и аналитично счетоводно записване и съставя отчети, в съответствие с изискванията и основните принципи на Закона за счетоводството;
Организира и отговаря за съхранението и архивирането на цялата счетоводна информация, свързана с проекта;
При откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама на който и да било етап от изпълнението на проекта, докладва на на Бенефициента и на Ръководителя на проекта.
Строителен Инженер
Подпомага бенефициента в контрол на място работата на: изпълнителите на строително-монтажните работи на обекта и Консултанта, изпълняващ строителен надзор на обекта по отношение съответствие на изпълняваните на обекта работи с одобрената проектна документация, количества, стойности, срокове, междинни плащания, заложени стандарти, добри практики и материали;и др.;
Участва в подготовката на необходимата документация в съответствие със законодателните изисквания за приключване инвестиционните дейности, изпитване и въвеждане в експлоатация на новоизградената инфраструктура;
Дава експертни становища за съответствие на изпълняваните на обекта работи с одобрената проектна документация, в т.ч. техническите спецификации и изискванията на Възложителя, влаганите на обекта материали както и с гаранциите за нормална експлоатация;
Дава експертни становища по отношение на предложени от изпълнителите на строителството промени / замени по отношение на изпълнението, за които се изисква одобрението на Възложителя, преди да бъдат наредени от Инженера на обекта;
Информира Ръководителя на проекта и Бенефициента за възникнали проблеми при изпълнение на проекта;
Подържа регистъра на документите в архива на проекта;
Подпомага при обмена на информация, свързана с проекта;
Отговаря за изготвянето на месечни справки и до-ди за напредъка по изпълнението на проекта.
Отговаря и контролира изпълнението на СМР.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер на 50 000 /петдесет хиляди/ лева без ДДС и оборот от дейности, сходни* с предмета на настоящата поръчка, на обща стойност не по-малко от 26 000 лв. без ДДС (двадесет и шест хиляди лева без ДДС) .
*Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по управление и отчитане на инфраструктурни проекти или други проекти; юридически и икономически консултации, във връзка с такива проекти.
Участникът трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти за предоставяне на услугите, нужни за качественото изпълнение на проекта. Екипът следва да включва минимум следните специалисти:
• Ключов експерт - Ръководител на екипа – висше образование с образователна степен магистър с опит в управлението на поне 1 (един) проект, свързан със строителство .
• Ключов експерт Икономист – има придобита образователно-квалификационна Магистър по счетоводство, финанси или еквивалентна специалност със стаж по специалността – минимум 3 години;
• Ключов експерт Строителен Инженер – има придобита образователно-квалификационна „магистър” специалност „Пътно строителство” или “Промишлено и гражданско строителство /Строителство на сгради и съоръжения/или еквивалентна специалност със стаж по специалността – минимум 3 години;
Участникът да е изпълнил минимум 1 (един) договор, сходен с предмета на поръчката и да представи минимум една препоръка за добро изпълнение от съответните възложители за последните три години считано до датата на подаване на офертите или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите.
*Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по управление и отчитане на инфраструктурни проекти или други проекти; юридически и икономически консултации, във връзка с такива проекти.
Всеки участник следва да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват на дейностите по предмета на поръчката /управление и отчитане на инфраструктурни проекти или други проекти и/или юридически и/или икономически консултации, във връзка с такива проекти/ или еквивалентни мерки за осигуряване на контрол на качеството;
Сертификата трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Показател 1 – (Тп) Техническо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация , с относителна тежест на показателя 50 %.
Показател 2 –(Фп) Предложена от участника цена в лева без ДДС, с относителна тежест на показателя 50 %.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „ Рехабилитация на част от общинска пътна мрежа – Община Смядово“, в изпълнение на договор №27/321/01576, който се .осъществява с финансовата подкрепа на Програма за развитие на селските райони 2007 – 2013., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за Развитие на селските райони.
От датата на публикуването на поканата се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Смядово (посочен и в поканата за откриване на процедурата): www.smyadovo.bg
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: