BG-Ахелой

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ЦДГ "Теменуга" гр. Ахелой, общ. Поморие, УЛ.Слънчев бряг №13, За: Радка Любчева Радилова, БЪЛГАРИЯ 8210, Ахелой, Тел.: 0894 462322, E-mail: ravitero.radilova@abv.bg

Място/места за контакт: Радка Любчева Радилова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pomorie.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pomirie.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ИЗВЪРШВАНЕ НА ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ДЕТСКО ЗАВЕДЕНИЕ ЦДГ "ТЕМЕНУГА" ГР. АХЕЛОЙ, ОБЩ. ПОМОРИЕ

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количеството на доставяните хранителни продукти са посочени в Указанията на Възложителя. Доставката на хранителните продукти е два пъти седмично, след заявка на Възложителя.Заявката се подготвя по вид и количество за съответния продукт и се представя на изпълителя от директора на детското заведение или от упълномощено от него лице до 10 часа на съотвения ден. При доставяне на заявените от детските заведения количества хранителни продукти ще се издава приемо-предавателен протокол (стокова разписка), съдържащ наименованието на заведението, приело стоката, вид, мерна единица, количество и единична цена на стоката, както и общата стойност на доставката

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

20000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Склад на възложителя ЦДГ "Теменуга" гр. Ахелой

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Търговски листове за качество и произход и др.) и означен срок на годност на продуктите, като трябва да имат не по-малко от 80% (осемдесет процента) остатъчен срок на годност към момента на доставката. Икономически изисквания: Справка за оборота от доставки с подобен предмет за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Минимални изисквания : за минималния размер на общия оборот или доставки с подобен предмет, следва да се приеме прогнозната стойност на обществената поръчка посочена в публичната покана. 13.2. За доказване на техническите възможности и квалификацията на участника, участникът следва да представи: Доказателства за сключени договори за доставка на хранителни продукти, изпълнени през последните 3 (три) години. Участникът следва да посочи договорите, които следва да се отнасят за доставка на хранителни продукти, като това следва изрично да бъде посочено в справката. Минимални изисквания: наличие на минимум два договора за доставки на хранителни продукти. Доказателства за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка. Следва да се представи списък с превозните средства, които ще бъдат използвани за изпълнение на настоящата поръчка. Минимални изисквания: участника следва да включи минимум 2 (две) превозни средства отговарящи на изискванията на Възложителя – 1 (един) брой хладилен автомобил - за превоз на всички хранителни продукти от животински произход. Участникът следва да представи копие от Удостоверение за регистрация на обект за производство или търговия с хранителни продукти, включително от животински произход, съгласно чл. 12 от Закон за храните издадено от РВМС/ОДБХ и/или РИОКОЗ/РЗИ. Участникът следва да представи копие от внедрена система за анализ на опасностите и критичните точк

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

А Предлагана цена 0,5 Б Срок за реагиране в случай на рекламация 0,25 В Срок за доставка на продукта 0,25 17.2. Методика за изчисляване оценката на офертите Комплексната оценка (КО) се определя като сбор от оценките по посочените по-горе основни показатели, умножени по коефициент определящ тежестта им в общата оценка, изразено чрез следната формула: КО=(А х 0.5)+(Б х 0.25)+ (В х 0.25) А. Предлагана цена Оценка на предложената цена за изпълнение:А Оценката по този показател се определя по формулата: А = Ц min х 100 Ц уч Където: Ц уч. е предложената цена на участника, (взема се общата цена посочена в ценовото предложение на участника). Ц min е най- ниската предложена цена от участниците . Максимална оценка по този показател е 100 точки. Срок за реагиране в случай на рекламация: Б Оценката по този показател се определя по формулата: Б = Срок min х 100, Срок уч Където: Срок min е най – краткият предложен срок за реагиране в часове. Срок уч. е предложеният от оценяваният участник срок за реагиране в часове. Срока за реагиране не може да бъде по-дълъг от 12 часа от получаване на рекламацията на възложителя. Участник предложил срок за реакция по-малък от 1 час ще ще бъде отстранен и офертата му няма да се оценява. Срок за доставка на продуктите: В Оценката по този показател се определя по формулата: В = Срок min х 100, Срок уч Където: Срок min е най – краткият предложен срок за доставка в часове. Срок уч. е предложеният от оценяваният участник срок за доставка в часове. Срока за доставка не може да бъде по-дълъг от 24 часа от получаване на заявката на възложителя. Участник предложил срок за реакция по-малък от 1 час ще ще бъде отстранен и офертата му няма да се оценява.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/03/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участника посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Оферта за участие в процедурата се представя в запечатан непрозрачн и надписан плик, в който се поставят всички документите, свързани с изпълнението на поръчката, в това число техническо предложение, оферта, декларации, проекто-договор и приложените образци до № 11 и „ Ценовото предложение ”. Всички документи представени от участника трябва да са на български език, ако са предоставени копия да бъдат заверени с гриф "Вярно с оригинала" от легитимен представител (управител или нотариално упълномощено от него лице с конкретно пълномощно) на участника. Получаване на документация за участие в обществената поръчка в сградата на ЦДГ „Теменуга” гр.Ахелой, всеки работен ден от 9:00ч. до 15:00ч. Офертите на участниците ще се приемат всеки работен ден до 20.03.2014г., от 9:00ч. до 15:00ч. в Деловодството на ЦДГ „Теменуга” гр.Ахелой, ул. „Слънчев бряг” № 13

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/03/2014