ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Отпечатване на свитъците за белова и листове за отговор с бланка, включително доставка на ролна хартия, необходими за провеждане на Държавните зрелостни изпити през сесия - май 2014 г.”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22000000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Прогнозен тираж за печат на задължителни и по желание ДЗИ от около 120 900 броя и обем от 12 страници на всеки комплект, за следните предмети - Български език и литература, Математика, История и цивилизация, География и икономика и Философски цикъл.
Прогнозен тираж за печат на задължителни и по желание ДЗИ от 32 315 броя и обем от 8 страници на всеки комплект, за следните предмети - Физика и астрономия, Химия и опазване на околната среда, Биология и здравно образование, Английски език, Руски език, Немски език, Испански език, Френски език и Италиански език.
Забележка: Прогнозните тиражи са изчислени на база 65 360 броя ученици, явяващи се на два задължителни изпита през месец май 2014 год.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
I. Изисквания към участниците. Изискуеми документи и информация:
1. Оферта - попълнена съгласно образец № 1;
2. Ценова оферта;
3. Техническа оферта;
4. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство. Ако участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност.
5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП - попълнена съгласно образец № 2;
6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП - попълнена съгласно образец № 3;
7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - попълнена съгласно образец № 4;
8. Проект на договор - подписан и подпечатан съгласно образец № 5.
9. Копия на поне два изпълнени договора със сходен предмет.
10. доказателства за отпечатване документи, предназначени за оптическо четене, т.нар. OCR технология, която дава възможност за разпознаване на прочетената информация и идентифициране на даден продукт - минимум 2 референции за добро изпълнение от предишни възложители.
11. доказателства за вида, функционалността и капацитета на машините, необходими за изпълнение на поръчката - подробно описани и гарантиращи срока за изпълнение на поръчката.
12. ISO за информационна сигурност на процесите на офсетов печат и дигитален печат.
13. Списък – декларация /свободен текст/ за техническите лица, които ще отговарят за извършването на услугата, предмет на поръчката.
14. Декларация от участника за срока на изпълнение /свободен текст/.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
В ценовата оферата участниците следва да посочат стойност на изпълнение на услугата (обща цена без ДДС и с ДДС).
В техническата оферта участниците посочват в какъв срок могат да извършат услугата. Този срок не може да бъде по – дълъг от 7 (седем) дни, но не по-късно от 16.04.2013 г.
Офертите се подават в запечатан непрозрачен плик от участника или от упъномощен от него представител лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Министерството на образованието и науката гр. София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, стая № 1 на партера.
Върху плика се посочва:
- Предмета на поръчката, за която се участва;
- Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
Всяка оферта трябва да съдържа посочените по-горе образци на документи.
Непредставянето на някой от документите посочени в "Изисквания за изпълнение на поръчката" от раздел III на поканата води до отстраняване на участниците.
Техническото задание, проектът на договора, както и цитираните по-горе образци са публикувани в интернет страницата на възложителя, в раздел "Профил на купувача".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: