ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Целодневна детска градина"Слънчице"с.Якимово с филиали, ул."Александър Стамболийски" 42-44, За: Клавдия Йосифова Илиева, 3640, с.Якимово, Тел.: 09742 2109, E-mail: slan4ice_100@abv.bg
Място/места за контакт: Директор ЦДГ
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.iakimovo.org.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Периодични доставки на хранителни продукти: мляко и млечни продукти, месо, месни продукти и риба,тестени изделия ,варива и консерви ,плодове и зеленчуци- за нуждите на ЦДГ "Слънчице" с. Якимово с филиали
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15100000, 15200000, 15500000, 15600000, 15897200, 15300000
Описание:
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Консервирани хранителни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Периодични доставки на хранителни продукти: мляко и млечни продукти, месо, месни продукти и риба,тестени изделия ,варива и консерви ,плодове и зеленчуци- за нуждите на ЦДГ "Слънчице" с. Якимово с филиали с прогнозна стойност около 30 000 лв. с ДДС за 12 месеца
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изпълнението на поръчката трябва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба относно производството и търговията с хранителни продукти, Наредба № 9/16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училища, Наредба № 6/10.08.2011 г. за здравословното хранене на децата на възраст от 3 до 7 години, БДС.
Кандидатите за изпълнител трябва да притежават технически възможности и необходимата квалификация на персонала. Поръчката трябва да се осъществява чрез технически съоръжения, гарантиращи качественото и срочното й изпълнение – продуктите да се съхраняват и транспортират в бази и с транспорт, отговарящ на нормативно-установените изисквания и на нормите, издадени от специализираните контролни държавни органи за срока на изпълнение на поръчката, както и опит в извършването на такива услуги. Участниците трябва да разполагат със складови бази на разстояние не по-голямо от 40 километра от конкретното място на доставката, в които да са налице необходимите условия за съхранение на продуктите, за които се участва, както и да отговарят на санитарно-хигиенните изисквания в Р. България.
Предлаганите хранителни продукти по всяка позиция трябва да отговорят на следните изисквания:
- да са първо качество и да са с доказан произход;
- към датата на доставка продуктите да имат не по-малко от 50% остатъчна трайност съгласно поставената им маркировка;
- да отговарят на нормативноустановените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители;
- да отговарят на санитарните, ветеринарно-санитарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в РБългария законодателство и/или издадени от специализирани държавни контролни органи
- месните заготовки и месни продукти, които се предлагат да са произведени по утвърдени стандарти и/или са произведени по технологична документация / ТД/
- млечните продукти да са произведени от сурово мляко, което отговаря на изискванията, киселото мляко да е произведено в съответствие със стандарт БДС 12:2010, кашкавалът по БДС 14:2010,сиренето по БДС 15:2010
- яйцата да са клас „ А ” и да отговарят на изискванията на Наредба №1 от 2008 г.
- брашното да е произведено по утвърден стандарт, и/или пълнозърнесто брашно.
Горепосочените обстоятелства се доказват с документи, издадени от компетентни държавни органи (РЗИ, БАБХ).
Всяка доставка се придружава с документи, удостоверяващи горепосочените обстоятелства, издадени от специализираните държавни контролни органи.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Съдържание на офертата: І. Техническа оферта -списък на документите, съдържащи се в плик "А": 1. Техническо предложение -по образец; 2. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец - заверен с подпис и печат. 3.Административни сведения за участника -по образец. 4. Парафиран проекто - договор- по образец. 5. Декларация по чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП -по образец. Документите, описани в т.І следва да бъдат скрепени неподвижно в стандартна папка - формат А4 и подредени в реда, в който се изискват. Запечатва се плик "А". ІІ.Ценова оферта - по образец. Представя се в отделен запечатан плик "Б",надписан "Предлагана цена". Плик "А" и плик "Б" се поставят в общ плик /пакет, на който е изписано наименованието на поръчката, името на участника, адрес за кореспонденция ,тел /факс и електронен адрес. Офертите се подават в запечатан плик /пакет лично от участника или от упълномощено от него лице или по пощата - с обратна разписка, или чрез куриерска служба. Офертите се адресират и подават до Целодневна детска градина"Слънчице"с филиали 3640 с. Якимово ул."Александър Стамболийски" № 42-44, . Образците на документите са публикувани на интернет адреса, посочен в настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: