Версия за печат

BG-гр. Шумен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ДП "КАБИЮК", кв. Макак, За: Желязка Стойкова Костадинова, Р България 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 801050, E-mail: kabiuk_ofis@abv.bg, Факс: 054 801060

Място/места за контакт: гр. Шумен кв. Макак, с. Коньовец

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.kabiuk.net.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Осигуряване на денонощна техническа и невъоръжена физическа охрана, на имуществото на ДП "Кабиюк" за срок от 4 /четири/ месеца"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

"Осигуряване на денонощна техническа и невъоръжена физическа охрана, на имуществото на ДП "Кабиюк" , съгласно приложен план на обектa: "Малка Мера"; "Централа-Управление"; "Депо"; "Гората"; "Хиподрум" към документацията за участие"

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

64800 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

района на ДП "Кабиюк" гр. Шумен, с.Коньовец и районен Хиподрум гр. Шумен

NUTS:

BG333

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Копие от Документ за регистрация от АВ или ЕИК код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец- валиден към датата на подаване на документацията за участие; Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Документ за регистрация на чуждестраннито лице съобразно националното му законодателство- Приложен списък на документите, съдържащи се в документация за участие; Образец - Оферта за участие в процедурата; Административни сведения; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,2 и 5 от ЗОП. Изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 т.2 и т.3 и ал. 5 се отнасят и за управителите /когато управителните органина участника са еднолични/ или за членовете на управителните органи на участника; Пълномощно с нотариална заверка на подписа на упълномощеното лице, подписващо офертата; В случай, че участник в поръчката е обединение, което не е юридическо лице се представя и нотариално заверено копие или оригинал от учредителния акт/договор за създаване на обединението; Когато обединението не е създадено само за целите на настоящата поръчка се представя и документ, с който участниците в обединението се съгласяват да участват в настоящата процедура; Декларация за запознаване с обекта на поръчката; Декларация за участие на подизпълнители/ ако участникът предвижда такива, както и вида на работите които ще идвършва и дела на тяхното участие /декларацията се попълва задължително от подизпълнителя в, т. оригинал/; Декларация от подизпълнителя за запознаване с условията на процедурата /ако участникът ползва подизпълнител/; Декларация за потвърждаване на възможностите за извърване на охранителната дейност - свободен текст ; Копие от валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност; Разрешение за индивидуален ограничен ресурс - радиочестотен спектър за осъществяване ел. съобщителна мрежа; Предложение за организация на охраната; План и схема на обекта; Декларация по чл. 50 от ЗОП - отчет за приходите и разходите за три години и счетоводен баланс; Справка за общия оборот за последните три години; Доказателства за техническите възможвностите и квалификация съгласно чл. 51 от ЗОП; Справка - информация за сключените договори и препоръки за добро изпълнение- 3 бр.; Подписан списък от участника за екипа на техническите лица за изпълнение на поръчката - "охранител" и "ръководител" по смисъла ЗЧОД; Декларация за средногодишния брой работници и служители за послединте три години - с приложениее от НАП за броя на работниците и служителите по трудово правно отношение; Удостоверение за образованията и професионалната квалификация на участника; Копие от лиценз за център за професионална подготовка; Декларация оригинал за оборудван с технически средства дежурен професионален център; Приложен снимков материал; Образци и фотографски снимки на лична идентификационна карта, отличителни знаци, униформено облекло; Валидна към датата на подаване на офертата застраховка "Гражданска отговорност" Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетоста, включително минималната цена на труда; Въведена система за здравословни и безопасни услувия на труд. Проект на договор; Декларация за приемане условията на договора; Предложение за организация на охраната; План и схема за охрана на обектите; Техническо предложение; Ценово предложение; Трудово - биографична справка; Декларация за солидарна отговорност; Декларация за разположение на специалистите по обекти; Декларация за защита на личните данни; Банкова гаранция за изпълнение; Удостоверение по чл.87, ал.6 от ДОПК; Документ за закупена документация за участие (копие); Офертите да отговарят на изискванията по 54 от ЗОП и чл. 56 от ЗОП; Отстранява се участник който

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/03/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всички документи за участие са приложени към публичната покана. Подадените оферти трябва да бъдат поставени в непрозрачен плик, съдържащ всички документи подробно описани съгласно изискванията на поръчката. В пликът с документи се прилага запечатън непрозрачен плик с надпис " Ценово предложение" в който е поставено "Ценовото предложение" Пликът с документите за участие да има надпис "Оферта за участие в процедура за "Осигуряване на денонощна техническа и невъоръжена физическа охрана, на имуществото на ДП "Кабиюк" за срок от четири месеца "; Върху пликът да бъдат описани данните на фирмата; телефон и лице за контакт.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/03/2014