ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка по заявка на материали и резервни части и компоненти за извънгаранционен ремонт на компютърни системи, активно оборудване и радио устройства за компютърни мрежи.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30237100
Описание:
Модули и части за компютри
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно приложение 1 от публичната покана.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
на територията на "ММИ" ЕАД
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Участниците трябва да отговарят на техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката – Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача. 2.График за изпълнение на поръчката е: доставките се извършват по заявка на Възложите-ля. Договора влиза в сила, след датата на сключване и е за срок от 12/дванадесет/ месеца или до достигане на сумата от 30 000 лв. без ДДС, което от обстоятелствата настъпи първо.
3. Плащането се извършва по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след извършена доставка, срещу подписан приемо-предавателен протокол и издадена фактура-оригинал;
4. Срок на валидност на офертата – 60 дни след срока за получаване на оферти
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата трябва да съдържа: 1.Данни за лицето, което прави предложението, включително ЕИК по Булстат и банкови сметки. 2. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката, съгласно изискванията на възложителя, описани в настоящата покана. 3. Срок на предоставената услуга. 4. Ценово предложение, включващо единична цена, обща стойност на офертата. 5. Срок на валидност на офертата.
Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, партер - деловодство.
Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, в деловодството на дружеството, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката :
„ Доставка по заявка на материали и резервни части и компоненти за извънгаранционен ремонт на компютърни системи, активно оборудване и радио устройства за компютърни мрежи ”.- (рег.№ 041/2014г.- КОФ).
В срок до 5 календарни дни от датата на публикуване на публичната покана в Регистъра на АОП, потенциалните участници могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея.
Въпросите следва да бъдат изпратени на вниманието на експерт търговия, на факс: 0417 / 8 33 63 и/или по електронна поща на адрес: ivan.dyankov@marica-iztok.com
Възложителят ще отговори на въпросите в срок до осмия календарен ден от датата на публикуване на поканата.
Всички разяснения към настоящата публична покана и резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени.
Офертите ще се отворят на 04.03.2014 г. от 13:00ч., в заседателна зала, партер.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в поръчката или техни представители.
При сключване на договор участникът, определен за изпълнител, представя: - документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП; - декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП. - удостоверение от ТД на НАП по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 2 месеца, преди подписването на договора.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: