ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Проектантските работи да съответстват по обхват и съдържание на Наредба 4 на МРРБ /обн. ДВ бр.51 от 5 юни 2001г./. Всички части да бъдат проектирани от проектанти с пълна проектантска правоспособност, вписани в регистрите на КАБ и КИИП.
Проектът да се изготви в две последователни фази:
фаза „ИДЕЕН” по части:
- АРХИТЕКТУРНА в М 1: 100 – заснемане, обяснителна записка, всички чертежи, изясняващи задачата и стойностна сметка по уедрени показатели
- КОНСТРУКТИВНА в М 1: 100 – обяснителна записка, кофражни планове и стойностна сметка по уедрени показатели
- ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ИНСТАЛАЦИИ – чертежи, обяснителна записка, стойностна сметка по уедрени показатели
- ВОДОПРОВОДНА И КАНАЛИЗАЦИОННА ИНСТАЛАЦИИ – чертежи, обяснителна записка, стойностна сметка по уедрени показатели
- ПРОЕКТ ЗА РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ОТКРИТА СПОРТНА ПЛОЩАДКА – чертежи, обяснителна записка, стойностна сметка по уедрени показатели.
- ОТОПЛЕНИЕ И ВЕНТИЛАЦИЯ – обяснителна записка, чертежи, стойностна сметка по уедрени показатели
- ПОЖАРНА И АВАРИЙНА БЕЗОПАСНОСТ
- КОНСТРУКТИВНО СТАНОВИЩЕ – ОЦЕНКА ЗА КОНСТРУКТИВНАТА ГОДНОСТ В СЪОТВЕТСТВИЕ С ДЕЙСТВАЩИТЕ НОРМАТИВНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА НЕЗАВЪРШЕНИЯ СТРОЕЖ
Фаза: „ТЕХНИЧЕСКИ” по същите части с обхват и съдържание в съответствие с Наредба 4 на МРРБ /обн. ДВ бр.51 от 5 юни 2001г./. В тази фаза да се представят подробни количествени и стойностни сметки, спецификации на дограма, характерни строителни детайли;
- ИНЖЕНЕРНО – ГЕОЛОЖКИ ДОКЛАД
- ГЕОДЕЗИЧЕСКА ЧАСТ – заснемане на терена, вертикална планировка
- ПЛАН ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71210000
Описание:
Проучвателни и предпроектни архитектурни услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Прогнозна стойност на поръчката - до 35 000 лв. без ДДС.
Цената се определя в български лева, без включен Данък върху добавена стойност /ДДС/ и се посочва от участника в Образеца „Ценово предложение”.
Офертите на участниците, надхвърлящи обявената прогнозна стойност, ще бъдат отстранени, като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
A. Участниците следва да са изпълнили поне един договор за услуга, сходен с предмета на настоящата поръчка, общо за предходните 3 години.
*** ”Услуги, сходни с предмета на поръчката“ – са услуги, които включват проектиране на обекти от социалната инфраструктура по смисъла на §5, т.75 от ДР на ЗУТ, в т.ч. проектиране на спортна база, пристрояване или надстрояване на училища или обществени сгради.
За доказване на това обстоятелство участниците следва да представят следните документи:
- Списък на основните договори за услуги сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на крайния срок за подаване на оферти (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), придружен от заверени от участника копия на препоръки за качествено и навременно изпълнение към всички посочени в списъка договори, съдържащи изходящ номер, предмет, дата, стойност, място на изпълнение, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните документи. Референциите следва да са с печат на институцията, подписани от лицето, представляващо Възложителя, да са посочени лица за контакти, телефон и адрес за допълнителна информация;
Б. Списък на ангажираните от оферента специалисти-проектанти, придружен със следните документи: актуални “Застраховка професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл.171 от ЗУТ и актуални удостоверения за пълна проектантска правоспособност на всеки от проектантите, които ще са ангажирани при изпълнението на поръчката.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Изискуеми документи от участниците:
1. Заверено копие от Удостоверение за актуално състояние или Удостоверение за регистрация по ЕИК – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство (с дата не по-рано от 3 месеца от датата на подаване на предложението), а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено с гриф “Вярно с оригинала”;
2. Административни сведения за участника;
3. Декларации по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП;
4. Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, придружен от препоръки за добро изпълнение.
5. Списък на ангажираните от оферента специалисти-проектанти, придружен със следните документи: актуални “Застраховка професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл.171 от ЗУТ и актуални удостоверения за пълна проектантска правоспособност на всеки от проектантите, които ще са ангажирани при изпълнението на поръчката;
6. Предложение за изпълнение на поръчката;
7. Ценово предложение.
Възложителят предоставя на всички заинтересовани лица пълен достъп до Документацията за участие, ведно с всички приложения и образци към нея по електронен път на посочения в Публичната покана официален интернет адрес на Община Крушари, а именно: http://www.krushari.bg/, „Профил на купувача” - http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432, в периода от датата на публикуване на Публичната покана до посочения краен срок за получаването й, а именно 16:30 часа на 11.02.2014г.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: