ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЩИНА АНТОН, ПЛ. "СЪЕДИНЕНИЕ" №1, За: ЦОНКА НИКОЛОВА ГЕШЕВА, БЪЛГАРИЯ 2089, С. АНТОН, Тел.: 07186 2300, E-mail: obanton@abv.bg, Факс: 07186 2500
Място/места за контакт: ЦОНКА НИКОЛОВА ГЕШЕВА
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.antonbg.com.
Адрес на профила на купувача: www.antonbg.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Избор на изпълнител за разработване на Общински план за развитие 2014-2020 г. и на стратегически документи на общинско ниво, въвеждане на механизми за мониторинг и контрол на изпълнението на общински политики. Избор на изпълнител за разработване на предварителната оценка на общинския план за развитие за периода 2014-2020 г.” Договор с регистрационен номер 13-13-159/26.11.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос І „Добро управление подприоритет 1.3 „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, Бюджетна линия BG051PO002/13/1.3-07.
Наименование на проекта: „Разработване на стратегически документи на общинско ниво и въвеждане на механизъм за мониторинг и контрол на изпълнение на общински политики”.
Проектът се финансира от Оперативна програма "Административен капацитет" съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71410000, 79410000
Описание:
Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
„Избор на изпълнител за разработване на Общински план за развитие 2014-2020 г. и на стратегически документи на общинско ниво, въвеждане на механизми за мониторинг и контрол на изпълнението на общински политики. Избор на изпълнител за разработване на предварителната оценка на общинския план за развитие за периода 2014-2020 г.” Договор с регистрационен номер 13-13-159/26.11.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос І „Добро управление подприоритет 1.3 „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, Бюджетна линия BG051PO002/13/1.3-07.
Наименование на проекта: „Разработване на стратегически документи на общинско ниво и въвеждане на механизъм за мониторинг и контрол на изпълнение на общински политики”.
Проектът се финансира от Оперативна програма "Административен капацитет" съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Цената е до 51 400 лева с ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Списък на документите, съдържащи се в офертата;
2.Оферта за участие;
3.Данни за участника съгласно чл. 101в, ал. 1, т. 1 от ЗОП;
4.Декларация с посочване на ЕИК;
5.Документ за регистрация на чуждестранните юридически лица;
6.Документ за самоличност;
7.Споразумение за създаване на обединение, което не е юридическо лице;
8.Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП;
9.Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП;
10.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в поръчката като такъв;
11.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, чл. 94 и чл. 96 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности;
12.Декларация за липса на конфликт на интереси;
13.Пълномощно, в случай, че офертата се подписва от лице, различно от законовия представител;
14.Предложение за изпълнение на поръчката (техническо предложение)
15.Диплома за завършено висше образование, удостоверение за правоспособност, сертификати,или други подобни документи;
16.Автобиография;
17.Диплома за завършено висше образование, удостоверение за правоспособност, сертификати,или други подобни документи;
18.Трудови/служебни/ осигурителни книжки,копия от трудови/граждански договори/ актове за възлагане, копия на длъжностни характеристики/ референции от работодатели/ Възложители и др. подобни;
19.Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние и технически възможности за Обособена позиция 1:Участникът следва да има за последните 3 финансово приключили години оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка* в размер на не по-малко от 48 900.00 лева с включен ДДС Минимални изисквания за професионална квалификация и опит Ключов експерт № 1 „Ръководител екип“:Ключов експерт № 2 „Икономист - анализатор“:Ключов експерт № 3 „Юрист“:
20.Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние и технически възможности за Обособена позиция 2:Участникът следва да има за последните 3 финансово приключили години оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка* в размер на не по-малко от 5 000.00 лева с включен ДДС. Когато участникът е новосъздаден информацията следва да бъде представена за периода, в който участникът е развивал дейност (това обстоятелство не изключва задължението му да докаже съответствието си с посоченото изискване).Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителя приеме за подходящ.Участникът следва да има за последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, доказан опит в предоставяне на услуги по минимум 2 изпълнени договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка*;
21.Минимални изисквания за професионална квалификация и опит съгласно чл. 83, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за регионално развитие:Ключов експерт № 1 „Регионално развитие“:Ключов експерт № 2 „Икономист - анализатор 2“;Ценова оферта.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Критерий за оценка на офертите
Офертите ще се оценяват по критерия - "икономически най-изгодна оферта".
Точките по показател Ктп се определят, както следва:
Ктп = К1 (Обосновка на работна програма) + К2 (Времеви график) + К3 (План за действие)
Кц= Ц (мин.предложена обща цена за изпълнение в лв.) х 40
Ц (предложена цена за изпълнение от конкр. участник)
Крайното класиране ще се извърши по формулата:
К=Ктп + Кц
Показатели за определяне на комплексната оценка и относителната им тежест:
1. Ктп- техническо предложение (ТП) за изпълнение на поръчката.
По този показател ще се извършва оценка на предложението на участника по следните три подпоказателя:
К1: разработена обосновка
К2: времеви график за изпълнение на дейностите;
К3: план за действие за обсъждане и съгласуване със заинтересовани органи и организации, с икономически и социални партньори, с физически лица и представители на юридически лица на целите и дейностите на Общинския план за развитие, изложени в техническото предложение.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документацията за участие в публичната покана по Договор с регистрационен номер 13-13-159/26.11.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос І „Добро управление подприоритет 1.3 „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, Бюджетна линия BG051PO002/13/1.3-07.
Наименование на проекта: „Разработване на стратегически документи на общинско ниво и въвеждане на механизъм за мониторинг и контрол на изпълнение на общински политики”, може да бъде изтеглена от официалният сайт на Община Антон - www.antonbg.com
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: