ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Дом за стари хора гр.Алфатар, ул. Йордан Петров № 1, За: Нели Колева Йорданова, България 7570, Алфатар, Тел.: 0886 933544, E-mail: neli.gagova@abv.bg
Място/места за контакт: Дом за стари хора
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://alfatar.egov.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Доставка на хранителни продукти за Дом за стари хора гр.Алфатар за календарна 2014 г."по обособени позиции
-№ 1 "Хляб и хлебни продукти"
-№2 "Месо и месни продукти, риба и яйца"
-№3 "Мляко и млечни продукти"
-№4 "Пресни и консервирани плодове и зеленчуци"
-№5 "Пакетирани хранителни продукти"
Видът и количеството на продуктите, предмет на доставката са представени в образеца на ценовото предложение в сайта на община Алфатар, в профила на купувача
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Ориентировочната стойност на доставката е 42500 лева / четиридесет и две хиляди петстотин лева/ без ДДС
- Обособена позиция № 1 „Хляб и хлебни продукти”
- Обособена позиция № 2 „Месо и месни продукти, риба и яйца
- Обособена позиция № 3 „Мляко и млечни продукти”
- Обособена позиция № 4 „Пресни и консервирани плодове и зеленчуци”
- Обособена позиция № 5 „Пакетирани хранителни продукти
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Дом за стари хора гр.Алфатар
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Предложената цена да бъде формирана франко склада на социалната институция.
- Ценовата оферта на всеки кандидат трябва да съдържа единична цена за всяка стока от позицията, за която се кандидатства.
- Пълният размер на плащането за продукта Х ще се получи, като единичната цена се умножи по съответните количества. В цената да са включени ДДС, транспорт и др.
- Изискванията към продуктите, предмет на поръчката са следните:
а/ предлаганите хранителни продукти трябва да отговарят на Закона за храните, Закона за ветиринарномедицинската дейност, БДС или еквивалентно, Закон за народното здраве;
б/ опакованите продукти трябва да са в оригинални опаковки с ненарушена цялост.
в/ стоките трябва да са етикирани съгласно Наредбата за етикирането и представянето на храните.
г/ доставените продукти да се придружават от търговски документ за количество, произход и годност.
д/ в момента на доставката, продуктите трябва да имат остатъчен срок на годност не по-кратък от 50%.
- срок на валидност на предложението.
- срок за изпълнение на доставката
- начин на плащане
- дни разсрочено плащане
- наличие на собствени специализирани или наети транспортни средства за доставка на хранителни продукти
Изискуеми документи: кандидатите е необходимо да представят следните документи:
1. Изисквания към участниците:
- Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;
- Документ за регистрация по ЗДДС (ако има такава);
- Декларация по чл. 47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и 5 от ЗОП – Образец № 2;
- Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и 3 и ал.2, т.1, т.2а - 4 от ЗОП– Образец № 3;
- Декларация по чл. 47, ал.5 от ЗОП - Образец № 4;
2. Изисквания за икономическо и финансово състояние:
- Баланс и отчет за приходи и разходи за 2011 и 2012 г. за участници, за които публикуването им не е задължително;
- Справка-декларация с информация от оборота за изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката (доставка на хранителни продукти) за последните две финансово приключени години (2011, 2012) - Образец № 5;
Минимални изисквания: Участниците да имат общ оборот от изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката минимум 40 000 лв. без ДДС.
3. Изисквания за технически възможности:
- Справка-декларация, съдържаща списък на изпълнените договори през последните две години - Образец № 6;
- Удостоверение за регистрация на обект за търговия с храни, издадено от Областна дирекция по безопасност на храните;
- Удостоверение за регистрация на транспортно средство за превоз на хранителни продукта, издадено от Областна дирекция по безопасност на храните.
Минимални изисквания:
- Участниците да имат минимум 2 договора със сходен предмет, изпълнение през последните 2 (две) години;
- Участниците да разполагат с обект за търговия с хранителни продукти;
- Участниците да разполагат с регистрирано транспортно средство за превоз на хранителни продукти.
4. Оферта - Образец № 1
5. Предложена цена – Образец № 8
6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо) - Образец № 7;
7. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане условията на проектодоговора – Образец № 9
Когато се представя копие на някои от документите, то трябва да е заверено с подпис и печат”вярно с оригинала”.
Гаранция за изпълнение на договора - съгласно чл. 59, ал. 3 от ЗОП, участникът представя гаранция за изпълнение (парична сума или банкова гаранция) при сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на поръчката. Същите се внасят вкасата на общината или по сметката на Община Алфатар IBAN: BG 28 STSA93003311249495 BIC STSABGSF Банка ДСК АД – Силистра.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Класирането на офертите ще се извърши по низходящ ред съобразно сбора от получените точки по критерии „икономически най-изгодна оферта“, както следва:
- За предложена най-ниска цена за доставка на всяка отделна позиция – 60 т.
за всяка следваща по-висока цена се отнематат по 5 т.
- За предложен най-дълъг срок на валидност на предложението – 30 т.
за всеки следващ по-къс се отнемат по 5 т.
- За предложен най-дълъг срок за разсрочено плащане след доставката – 10 т.
за всеки следващ по-дълъг се отнема по 1 т.
При класиране на първо място на две оферти с равен брой точки, печели офертата с по- ниска доставна цена за съответната позиция.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документацията по настоящата процедура не се закупува. Всеки кандидат може да я изтегли от следния интернет адрес: http://alfatar.egov.bg
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: