ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Панагюрище, пл. "20 -ти април" №13, За: Стоян Иванов Кеков - Гл. експерт "ТТЗП", България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60041, E-mail: s_I_K@abv.bg, Факс: 0357 63068
Място/места за контакт: Община Панагюрище
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.panagyurishte.org.
Адрес на профила на купувача: www.panagyurishte.org.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
1. Предметът на поръчката предвижда поддържане, ремонт и профилактика на системата за улично осветление на територията на Община Панагюрище през календарната 2014 г. и включва следните дейности:
• поддържане и настройка на часовниците за включване на уличното осветление
• контрол на консумираната електроенергия за улично осветление по задание на общината
• монтаж на нови осветителни тела
• поддържане и ремонт на съществуващите осветителни тела и ел. мрежа.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50000000, 50800000
Описание:
Услуги по ремонт и поддръжка
Различни услуги по ремонт и поддържане
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно техническата спецификация към поканата
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
територията на община Панагюрище
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Необходими документи за участие
1. Актуално състояние на вписването на участника в търговския регистър- разпечатка от страницата на търговския регистър, заверен от участника
2.Офертен формуляр – подписан и подпечатан от управителя на дружеството или упълномощен негов представител;
3. Проекто-договор – подписан и подпечатан от участника;
4. Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – представени съгласно изискванията на ЗОП;
5. Заверени копия от притежавани сертификати във връзка с дейността, обект на поръчката;
7. Референции от най-малко трима възложители за изпълнение на подобни поръчки;
8. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за последната финансово приключена година;
9. Организационна структура и списък на техническите лица и отговарящите за контрола и качеството лица – придружени с документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация;
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1. Цена на предложението за консумативи и услуги
2.Срок за отстраняване на повреди и аварии, свързани с уличното осветление
2.1 на територията на град Панагюрище
2.2 на територията на населените места в община Панагюрище
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1.Документите за участие трябва да бъдат внесени в Центъра за информация и услуги на гражданите при община Панагюрище в срок до 17:00 часа 25.11.2013 год. в запечатан непрозрачен плик с надпис:
Предмет на офертата: „Поддържане и текущ ремонт на уличното осветление на територията на община Панагюрище през календарната 2014 година”.
КАНДИДАТ: пълното наименование, адрес, тел., факс, ел. поща, моб. тел.
2. Дата, място и час на разглеждане на постъпилите оферти
Документите ще бъдат разгледани и оценени на 26.11.2013 г. в 10:00 часа в сградата на Общинска администрация гр. Панагюрище от комисия, назначена от Възложителя.
Документацията за участие в обществената поръчка е на разположение на всички заинтересовани на следният интернет адрес: www.panagyurishte.org, Раздел "Профил на купувача".
При сключване на договора за обществена поръчка определеният за изпълнител представя документи от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл 47, ал.1 , т.1 от ЗОП и деклараций за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: