ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Панагюрище, пл. "20 -ти април" №13, За: Стоян Иванов Кеков - Гл. експерт "ТТЗП", България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60041, E-mail: s_I_K@abv.bg, Факс: 0357 63068
Място/места за контакт: Община Панагюрище
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.panagyurishte.org.
Адрес на профила на купувача: www.panagyurishte.org.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Физическа и техническа охрана на обекти - общинска собственост”, по предварително съгласуван списък, за срок до края на календарната 2014 год.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79713000
Описание:
Охранителни услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно техническата спецификация към поканата
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
територията на община Панагюрище
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Необходими документи и изисквания за участие
1. Актуално състояние на вписването на участника в търговския регистър- разпечатка от страницата на търговския регистър, заверен от участника;
2. Офертен формуляр – подписан и подпечатан от управителя на дружеството или упълномощен негов представител;
3. Валидинен лиценз за извършване на частна охранителна дейност, съгласно изискванията на чл.2, ал.2 и ал.3 от ЗЧОД;
4. Разрешително, издадено от комисията за регулиране на съобщенията за използваане на минимум 2 /две/ радиочестоти с териториален обхват - територията на коята се намира обекта, предмет на поръчката;
5.Сертификат за внедрена система за контрол на качеството, съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 за извършваната услуга или негов еквивалент;
6.Кандидатът следва да е участвал в открити процедури за възлагане на обществени поръчки с подобен предмет, като за целта да представи списък/декларация с не по-малко от 3 /три/ възложени и изпълнени договора за охранителна дейност с наименование на поръчката, № и дата на договора и стойност, придружени с минимум 3 /три/ броя референций/ за добро изпълнение;
7. Кандидатът следва да представи доказателства за съществуваща структура (персонал, автопатрули, технически екип, офис) в региона в който се намира обекта, предмет на поръчката, както и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на заетите;
8.Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – представени съгласно изискванията на ЗОП;
9.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за последната финансово приключена година;
10. Проекто-договор – подписан и подпечатан от участника;
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
(1) Ценово предложение
(2) Предложен срок за реакция при нарушения от получаване на сигнал
(3) Предложен срок на отсрочено плащане
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1.Документите за участие трябва да бъдат внесени в Центъра за информация и услуги на гражданите при община Панагюрище в срок до 17:00 часа на 26.11.2013 год. в запечатан непрозрачен плик с надпис:
Предмет на офертата::“Физическа и техническа охрана на обекти - общинска собственост”, включени в предварително обявен списък, който ще представлява неразделна част от настоящата заповед за срок до края на календарната 2014 год.
КАНДИДАТ: пълното наименование, адрес, тел., факс, ел. поща, моб. тел.
2. Дата, място и час на разглеждане на постъпилите оферти
Документите ще бъдат разгледани и оценени на 27.11.2013 год. от 10.00 часа в сградата на Общинска администрация гр. Панагюрище от комисия, назначена от Възложителя.
Документацията за участие в обществената поръчка е на разположение на всички заинтересовани на следният интернет адрес: www.panagyurishte.org, Раздел "Профил на купувача".
При сключване на договора за обществена поръчка определеният за изпълнител представя документи от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл 47, ал.1 , т.1 от ЗОП и деклараций за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: