Версия за печат

BG-Добрич

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОБЩИНА ДОБРИЧКА, УЛ."НЕЗАВИСИМОСТ" №20, За: Минко Минков; Румяна Иванова, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600889; 058 603167, E-mail: obshtina@dobrichka.bg, Факс: 058 600806

Място/места за контакт: Община Добричка

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrichka.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dobrichka.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на консумативи за принтери, многофункционални устройства, копирни машини и осигуряване на извънгаранционна поддръжка, профилактика и ремонт на компютърна и друга офис техника за 2014год.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30237000, 50320000, 50313000

Описание:

Части, аксесоари и принадлежности за компютри
Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри
Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Според възникналата необходимост

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

15000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Добрич, ул."Независимост" №20, Община Добричка

NUTS:

BG332

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

І. Участниците трябва да представят оферта в запечатан, надписан и непрозрачен плик. Тя следва да отговаря на изискванията на чл. 101в от ЗОП: 1. Офертата (Приложение № 1) и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци, публикувани на интернет адреса www.dobrichka.bg. Офертата задължително съдържа: 1.1. Документи, удостоверяващи правосубектност описани в документацията. 1.2. Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо), като в случаите, в които участник е чуждестранно лице се представя съответния документ съгласно националното законодателство, ако съществува такъв (в заверено от участника копие); 1.3. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава (заверено от участника копие); 1.4. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация (т. 1.1. и/или 1.2. по-горе), а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 1.5. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, буква “а” до буква “д” и чл. 47, ал. 2, т. 2 и т.5 и ал. 5, т.1 от ЗОП– попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към настоящата документация (Приложение № 4). 1.6. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 от Закона за обществените поръчки – попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към настоящата документация (Приложение № 5). 1.7. Декларация по чл. 47, ал. 5, т.2 от Закона за обществените поръчки – попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към настоящата документация (Приложение № 6). 1.8. Изисквания и доказателства за икономическото и финансовото състояние /чл. 56, ал. 1, т. 4 от ЗОП/: 1.8.1. Участниците трябва да са реализирали оборот от дейности, сходни на предмета на настоящата поръчка за последните 3 (три) години – 2010, 2011 и 2012 г. общо не по-малък от 40 000 (четиридесет хиляди) лв. (Приложение № 7). 1.8.2. Участниците следва да представят и копие от годишния счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите за последните три години /2010 г., 2011 г., 2012 г./. 1.8.3. Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 (три) години минимум 3 (три) договора с предмет, сходни на настоящата поръчка. (Приложение № 8). 1.8.4. Участниците трябва да представят заверени копия на минимум 3 (три) бр. референции/препоръки за добро изпълнение, издадени през последните 3 (три) години. Препоръките следва да са във връзка с изпълнението на дейности, сходни на предмета на поръчката. 1.9. Административни сведения за участника (Приложение № 9). 2. Предложение за изпълнение на поръчката – в оригинал - попълнено, подписано и подпечатано Приложение № 3 с пълно описание на начина на изпълнение на поръчката с оглед изпълнение на техническите изисквания. Към него трябва да се приложат: 2.1. Копие от документи за качество на предлаганите консумативи и резервни части от производителя или от официален негов представител. 2.2. Копие на документ удостоверяващ правото на ползване на сервизната база, в която се извършват услугите и ремонтите, която декларират, че се намира на територията на гр.Добрич. (нотариален акт, договор за наем с минимум срок на ползване до 31.12.2014г. или др.) 2.3.Списък и копие от документи доказващи професионалната квалификация на сервизните специалисти, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. 3. Ценово предложение за изпълнение на поръчката – в оригинал. Подготвя се от участника по образеца за „Предлагана цена” (Приложение № 2). Варианти на предложения в офертата не се приемат. ІІ. Изисквания за изпълнение на поръчката - съгласно Техническо задание, публикувано на www.dobrichka.bg.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/11/2013 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата да бъде изготвена в съответствие с изискванията на ЗОП и на изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие в процедурата на адрес www.dobrichka.bg.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/11/2013