ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Община Крушари ще проведе публична покана съгласно разпоредбите на Глава Осма "а" на Закона за обществените поръчки (ЗОП) за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Провеждане на обучения по проект „Различни заедно” по Схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-4.1.05, “Образователна интеграция на децата и учениците от етническите малцинства” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” във връзка с изпълнение на договор № BG051PO001-4.1.05-0228 от 24.09.2013г.”
В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени дейности по организиране на събития в рамките на посочения проект с цел образователна интеграция на учениците от етническите малцинства. Изпълнението на възложените дейности следва да се осъществява съгласно изискванията на Оперативна програма „РЧР 2007-2013г.”, законовата уредба и подзаконовите нормативни актове, както и съгласно приложеното техническо задание.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
80510000, 80511000
Описание:
Услуги по специализирано обучение
Услуги по обучение на персонала
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максималната стойност на поръчката е 20 388,00 лв. /двадесет хиляди триста осмдесет и осем лева/ без ДДС, като включва изпълнението на слените обучения:
Двудневно обучение Учители - Първи модул за 18 участника: Максимална стойност за осигуряването на обучението е в размер на 6 884 лв. (шест хиляди и осемстотин осемдесет и четири лева) без ДДС
Двудневно обучение Учители - Втори модул за 18 участника: Максимална стойност за осигуряването на обучението е в размер на 5 904,00 лв. ( пет хиляди деветстотин и четири лева) без ДДС
Работа с родители - Първи модул- 4 еднодневни обучения за 60 участника: Максималната стойност на едно еднодневно обучение е 975,00 лв. ( деветстотин седемдесет и пет лева) без ДДС
Работа с родители – Втори модул- 4 еднодневни обучения за 60 участника: Максималната стойност на едно еднодневно обучение е 925,00 лв. ( деветстотин двадесет и пет лева) без ДДС
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата поръчка се представлява от управителя/управителите си или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица.
2. Не може да бъде участник при възлагането на тази обществена поръчка,участник за когото са налице основанията в чл. 19
от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла чл.52 от Регламент 1605/2002г. и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС .
Минимални изисквания за технически възможности, квалификация и опит:1) Участникът да е изпълнил през последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите, минимум 1 (един) договор за услуги с предмет, сходен на предмета на поръчката. Под сходни с предмета на поръчката договори се приемат договори за предоставяне на услуги, свързани с организирането и провеждането на обучения на възрастни (лица над 18 год. възраст).2) Участникът трябва да разполага с екип от експерти, наети на трудов или граждански договор, включващ минимум следните 3 (трима) ключови експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услугата: Ръководител на екипа - Изисквания: 1. Завършено висше образование, степен "бакалавър" в областта на „Педагогически науки” или „Хуманитарни науки” или еквивалентна специалност, получена в наше или чуждо учебно заведение, където същата дисциплина е наименована по друг начин.2.Професионален опит минимум 5 години по специалността;
3.Опит в организирането, провеждането и управлението на минимум 2 обучения за възрастни или публични събития конференции, семинари и др.); Експерт 1 «преподавател на възрастни» ,Изисквания:1. Завършено висше образование, степен "бакалавър" .2. Общ професионален опит минимум 5 години;3. Опит като преподавател на минимум 2 обучения за възрастни или публични събития (конференции, семинари и др.); Експерт 2 «преподавател на възрастни» ,Изисквания: 1. Завършено висше образование, степен "бакалавър" .2. Общ професионален опит минимум 5 години;3. Опит като преподавател на минимум 2 обучения за възрастни или публични събития (конференции, семинари и др.), като минимум едно от обуенията, в които е бил преподавател да е на тема, свързана с проблемите на етническите малцинства.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Основната цел при съставянето на методиката и критериите за оценяване е да бъде избрана икономически най-изгодната оферта, т.е. участник, чиято оферта в най-голяма степен отговаря на предварително обявените от възложителя изисквания.
Показатели за оценка:
•Цена
•Срок за организация за провеждане на събитията
•Срок за реакция при установени непълноти и грешки в материалите и документите, свързани с изпълнението на поръчката, както и в действията по изпълнение на мероприятията
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Указанията за участие могат да бъдат намерени на посочения адрес на профила на купувача, заедно с образците за подготвяне на офертите. Всяка оферта следва да съдържа:
1.Писмо към оферта – Образец № 1;
2. Списък на документите, съдържащи се в офертата – Образец № 2;
3. Заверено копие на удостоверение за актуално състояние или Декларация за първоначална регистрация или Декларация за пререгистрация в Агенцията по вписванията съгласно Закона за Търговския регистър, в случай че участникът е вписан в Търговския регистър при Агенцията по вписванията - за българско юридическо лице или ЕТ, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност;
4. Административни сведения – Образец № 3;
5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние:
копие от баланса и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи .Участникът може да не представи посочените документи, ако е посочил ЕИК и документите са достъпни чрез Търговския регистър.;
Информация за общия оборот и оборота от сходни дейности за последните три финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – Образец № 6;
6.Доказателства за техническите възможности по чл. 51 от ЗОП:
Справка – списък на изпълнените договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.), приключени към датата на подаване на офертите – Образец № 7;
Референции за добро изпълнение за минимум един от договорите в списъка, съдържащи информация относно предмет на договора, изпълнените дейности, стойност, период на изпълнение и потвърждение за успешно и качествено изпълнение.
Справка - списък на предложените ключови експерти - Образец № 8, заедно с приложения за вски от експертите за доказване на неговото образование,квалификация и опит, съгласно настоящите указания.
Декларазия за разположение на експерт за изпълнение на поръчката - Образец №9
7. Декларация за съгласие от подизпълнител – Образец № 4;
8. Декларация за участие на подизпълнители, ако участникът предвижда такива и делът на тяхното участие - Образец № 5;
9. Декларация по чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП, че участникът е съгласен с проекта на договор – Образец № 10;
10.Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции;
11. Споразумение за създаване на обединение, когато е приложимо;
12.Техническо предложение - Образец №11
13.Ценово предложение съгласно настоящата документация - Образец №12.
Ценовото предложение трябва да включва попълнено и подписано Образец № 12 - оригинал, като крайното ценово предложение да не бъде закръглено, а да бъде изписано до стотинка /до втория знак след десетичната запетая/, да бъде посочена стойността без ДДС и стойността с ДДС.
Ценовото предложение трябва да съответства на Техническото предложение по отношение на дейностите за изпълнение на поръчката. В противен случай, участникът се отстранява.
Участникът е единствено отговорен за евентуално допуснати грешки и пропуски в изчисленията на предложените от него цени, което удостоверява с подпис и печат на всеки един документ, включен в ценовото предложение.
При несъответствие между цифровата и изписаната с думи цена ще се взима в предвид изписаната с думи.
14. Декларация по чл.19 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла чл.52 от Регламент 1605/2002г. и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС- Образец 13
Декларация за регистрация по Закона за търговския регистър -Образец № 14.
От участие се отстраняват оферти, които са непълни или не отговарят на предварително определените условия в тези Указания за участие.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: