ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Областно пътно управление, ул."Г.С.Раковски" № 5, За: инж.Стефан Илиев; инж.Надя Бекова, България 3000, Враца, Тел.: 092 621059, E-mail: puvr@m-real.net, Факс: 092 625522
Място/места за контакт: Областно пътно управление гр.Враца
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.
Адрес на профила на купувача: www.api.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Доставка на дърва за отопление" за нуждите на ОПУ Враца - Районни пътни служби: (РПС Враца, РПС Оряхово и РПС Мездра)
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
03000000, 03400000, 03413000
Описание:
Продукти на земеделието, животновъдството, рибарството, лесовъдството и свързани с тях продукти
Продукти на горското стопанство и дърводобива
Дърва за горене
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Дърва за огрев - общо количество 31 (тридесет и един) м3; РПС Враца - 10 м3; РПС Мездра - 5 м3; РПС Оряхово - 5 м3; Пътен кантон Крушовица - 6 м3; Пътен кантон Михайлово - 5 м3
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
РПС Враца - ул."Хр.вкусова зона" (Бистрешко шосе); РПС гр.Мездра ул."Дърманско шосе" № 1; РПС Оряхово ул."Арх.Цолов" № 95, кантон "Крушовица" с.Крушовица и кантон "Михайлово" с.Михайлово
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
* Доставените дърва за горене да бъдат от широколистна дървесина ( дъб, габър, цер) , нарязани на дължина от 1(един) м и минимална дебелина 10 см;
* Доставките да се осъществяват франко складовата база на Районните пътни служби Враца, Мездра и Оряхово. Всяка една доставка се удостоверява с протокол, подписан от представители на Възложителя и Изпълнителя.
* Доставките да се осъществяват в работни дни в рамките на работното време (до 16,30 часа).
* Поръчката за доставка на дърва за горене - да се осъществи за всички изброени обекти.
* Участникът да притежава документ удостоверяващ правото на добив на дърва за огрев;
* Офертата да се представи в непрозрачен запечатан плик и трябва да съдържа:
1. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника;
2. Заверено копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец;
3.Декларация за запознаване с условията на поръчката (Приложение 1);
4.Оферта (Приложение 2);
5.Техническо предложение (Приложение 3);
6.Ценово предложение (Приложение 4); представя се в отделен запечатан, непрозрачен плик;
7.Подписани и подпечатани декларации по чл.47 от ЗОП (Приложения 5, 6 и 7);
8.Декларация за приемане условията в проекто-договора (Приложение 8);
Офертата трябва да отговаря на изискванията посочени в поканата и указанията на Възложителя, да бъде оформена по приложените образци, които са задължителни за участниците.
* Участникът избран за изпълнител трябва да представи оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3% от стойността на договора без ДДС по следната банкова сметка на възложителя ОПУ Враца - "ОББ" АД клон Враца - BG72UBBS80023300127239
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Образците на настоящата покана са на разположение на участниците на профила на купувача : www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/publichni-pokani
Офертата да се представи в непрозрачен запечатан плик в деловодството на Областно пътно управление гр.Враца на адрес: ул."Г.С.Раковски" № 5, Іви етаж -"деловодство"
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: