ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката:„Избор на изпълнител на консултанска услуга за Лот 5 – Участък 3 Път I-7 „Силистра – Шумен” от км 0+180 до км 1+776,66, с дъжина 1.6 км и Участък 6 Път I-7 „Шумен – Велики Преслав – Върбица” от км 166+548 до км 180+232, с обща дължина от 13.68 км по проект "Транзитни пътища V"
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71541000
Описание:
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
I. Извършването на услугата включва консултанска услуга в пълен обем във връзка със строителството на горепосочените обекти и включва дейностите по:
1.Етап – изпълнение на строежа:
- дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи;
- извършване на строителен надзор в съответствие с изискванията на чл.168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове;
- контрол на строителните продукти влагани в Строежа, както и на извършените строително ремонтни работи, в съответствие с изискванията на чл.169 б от ЗУТ;
- преглед и проверка на техническата документация в случаите на допълнително проектиране, предложено от Изпълнителите на строителните работи, в етапа на строителството;
- координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация;
- отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР.
2. Заключителен етап:
- съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на Строежа в експлоатация;
- изготвяне на – ТЕХНИЧЕСКИ ПАСПОРТ НА СТРОЕЖ съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г.
3.Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата./Характеристиките на посочения обект са посочени в Приложение А.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Технически данни и изисквания
При изпълнение на консултантската услуга следва да се спазват следните технически спецификации:
1. Приложимите за обекта на обществената поръчка изисквания на „Техническа спецификация на Национална агенция „Пътна инфраструктура” за “Проект Транзитни пътища V”;
2. Техническите предписания на инвестиционния проект, които определят изискванията към влаганите в строежа продукти и към изпълнението и приемането на СМР;ЗУТ;Наредба №3/31.07.2003 г. МРРБ към ЗУТ за съставяне на актове и протоколи по време на стрл.;Наредба №2/22.03.2004 г. за мин. изисквания за здрав. и безоп. условия на труд при изв. на СМР.;
3. Техническите спецификации (нормативни актове, технически норми и правила, стандарти и технически одобрения), на които следва да отговаря инвестиционния проект.
-“Норми за проектиране на пътища”, 2000г. –приложение към чл.4 от Наредба № 1 от 26 май 2000г. за проектиране на пътища. -“Техническо разпореждане №94-00-98/05.04.1999г.
-“Временен правилник за проектиране на бетонни и стоманобетонни пътни мостове”, 1973г.
-“Пилотно фундиране, норми за проектиране”, “Бюлетин за строителство и архитектура”, кн. 3, 1981г. или ДИН 4014
-“Наредба № 2 от 23 юли 2007г. за проектиране на сгради и съоръжения в земетръсни райони”
-“Норми за проектиране на подпорни стени”, 1986г.
- “Норми за проектиране на земното тяло на автомобилни пътища” – 2005 г.
- БДС 1050-76 “Товари, подвижни за изчисляване на пътни мостове”
- ДИН 4227 за елементи от предварително напрегнат стоманобетон
- „Технически правила за приложение на ограничителни системи за пътищата по РПМ от 2010” и БДС ЕN 1317;
БЕТОН - Част 1 : Спец., свойства, производство и съответствие. Национално приложение на БДС EN 206-1:2002.
Уч-те могат да бъдат бълг. или чужд. физ. и/или юрид.лица, които са извърш. поръчки с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка.Участн. да представят удост.за актуално състояние или ЕИК, за бълг. юрид. лице, докум. за регистр. на чужд.лице съобразно национ.му законод., а когато уч-кът е физ. лице док.за самоличност.
Изискв. и доказ. за иконом.и фин.състояние на участниците в обществената поръчка:
1.Оборот от услуги като консултант в обл. на стр.сходен с предмета на ОП (стр. надзор в съотв. с посочените в ЗУТ ф-ции или анал.такива, за консул.у-ги, предост. в страната или др. държави, при стр. на АМ или авиописти и/или пътни съор. и/или пътища I,II и III клас от РПМ на България и/или на АМ и пътища с идентични характ. извън България) сумарно за посл.3г. /2010, 2011 и 2012/ не по-малко от 120 000 лв. без ДДС.В случай, че уч. е обединение, което не е юрид.лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението или от уч. в него.
2.За док. на иконом.и фин. си състояние участниците представят сл.документи: Заверено копие от сл.съставни части на год.фин. отчети за последните 3 финансови г./2010, 2011 и 2012/, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: заверено копие на балансите за последните 3 финансови /2010, 2011 и 2012/ г.; заверено копие на отчетите за прих.и разх.за последните 3 фин./2010, 2011 и 2012/ г.;В случай, че участникът e посочил ЕИК, той има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя изисканите документи, ако тези обстоятелства са видими в Търговския регистър, с изключение на всички други обстоятелства, невписани в Търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага", съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”;
Информацията за оборота, сходен с предмета на поръчката се представя по образец- Пр. № 9;
Изискв. за техн възможн. и квалификация посочени в Приложение В.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Участникът да отговаря на изискванията на чл.46, чл.47 и чл.48 от ЗОП, което се удостоверява с документи и декларации за отсъствие на обстоятелствата (по образец на Приложения № № 1, 2 и 3).
Срок на валидност на офертите - 90 календарни дни от датата на подаването им.
Участник, който не отговаря на изискванията на възложителя, не се класира.
Участникът, избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи:
--документи по чл.101е, ал.2 от ЗОП;
- оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: банкова гаранция по образец, съгласно Прил.№ 14 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):Банка: Българска народна банка - централно управление,IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03,BIC: BNBG BGSD; Застр. полици за скл.застр.на основание чл.171 и чл.173 от ЗУТ.
ОФЕРТАТА ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА:
1. Копие от документ за регистрация или посочва ЕИК;
2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д” и ал. 2, т.5 от ЗОП – Приложение № 1;
3. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2. и т. 3, ал. 2, т.1, т. 3, т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – Приложение № 2;
4. Декларация по чл. 47, ал. 5, т.1 от ЗОП – Приложение № 3;
5.Списък на участниците в екипа за изпълнение на поръчката - Приложение № 4;
6. Декларации по Закона за защита на личните данни – Приложение № 4.1;
7.Трудово-биографични справки – Приложение № 4.2.;
8. Оферта- Приложение № 5;
9. Декларация по чл.51, ал. 1, т.9 от ЗОП - Приложение № 6;
10. Списък на техн. оборудване за изп.на обществената поръчка - Приложение 7;
11. Декл. за непрекъснато разположение на ключовите спец. на обекта по време на целия стр.период - Прил. № 8;
12.Информация за оборота отуслуги като консулт. в обл. на изпълнение на обекти сходни с предмета на поръчката през последните 3 години – Прил.№ 9;
13. Списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката – Приложение № 10;
14. Проект на договор - Приложение № 11;
15. Документ за гаранция за участие в размер на 600 лева в оригинал. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: банкова гаранция по образец съгласно Приложение № 12 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление,IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03,BIC: BNBG BGSD;
16. Декларация за запознаване с условията на договора – Приложение № 13;
17.Декларация по чл.166, ал.3 от ЗУТ - Приложение 15;
Нот. заверено пълном., когато офертата е подписана от предст. на участника.
Предаване на офертата: 1.Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се подпише. 2.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация: - адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3; - наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата. Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел III. АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: